Miksi ihmeessä jotkut ei kerro treffi-ilmoituksessa olevansa yksinhuoltaja??!
Esim. Tuttavan deittiprofiili. Kaikki mahdollinen paska satuiltu sinne, mutta ei mitään mainintaa siitä että hän on kahden lapsen yksinhuoltajaäiti.
Varmaan tosi kiva sitten treffeillä pamauttaa että hei mulla on sitten muuten pari muksua! Ja muutenkin olis noin iso asia ihan kohteliasta kertoa ensimmäisten joukossa, ennen kuin juttelee pidemän aikaa jonkun kanssa, kun tuleehan se asia kuitenkin jossain vaiheessa ilmi. Eri asia jos etsii pelkkää seksiseuraa, mutta kun tämäkin tuttavani hakee ihan parisuhdetta.
Eikä ole muuten ainut tapaus joka piilottelee sitä asiaa että lapsia löytyy.
Kommentit (72)
Eihän nyt sitä sovi kertoa eihän miehet muuten kiinnostuisi ollenkaan jos heti alkuun kertoisi että joutuu elättämään toisen miehen lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yh:y tietää ettei ole vientiä! Miksi joku haluaisi pilattua tavaraa?
Vai että ihan pilattua tavaraa :D
Itse olen yh ja voin kertoa, että vientiä kyllä riittäisi.
Te kelpaatte yhden yön hauskuuteen. Et kai kuvittele että parisuhteeseen kelpaisit kun lapsettomiakin on?
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Moni yh on löytänyt puolison.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan etsi treffi-ilmoituksella isää lapsilleni, vaan seuraa itselleni. miksi kummassa lapset pitäisi heti mainita? Jutustellessa kerron toki jo melko alussa, että lapsia on, lasten tapaaminen miehelle on silti tuossa kohtaa vielä melko kaukainen asia
Eli miehen ei siis tarvitse lapsiasi missään vaiheessa katsella, ei osallistua mihinkään heidän asioihinsa tai kuskailla lapsia mihinkään, niitä asioita mitä isä tekisi. Voitte miehen näkökulmasta elää kuin lapseton pari, sillä lapset heivataan aina johonkin kellariin piiloon kun mies tulee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan pilattua tavaraa :D
Itse olen yh ja voin kertoa, että vientiä kyllä riittäisi.
Te kelpaatte yhden yön hauskuuteen. Et kai kuvittele että parisuhteeseen kelpaisit kun lapsettomiakin on?
Minäpä olen parisuhteessa.
Ohis
Niinpä, vois kaikki yh-isät ja äidit laittaa tiedon profiiliin.
Yh naiset tietää että ne lapset jo käytännössä vaikeuttaa tapailua. Ei kukaan halua säätää tapaamisten kanssa loputtomiin yh:n lasten ehdoilla. On vaan helpompaa tapailla naista ilman lapsia kuin ottaa päänsärky ehdoin tahdoin.
Tässähän se tuleekin ilmi että toivotaan sen oman alkuviehätysvoiman saavan miehissä aikaan sen että nieleskellään myöhemmin ne lapsetkin eikä välittömästi haihduta pois jos tietäisi että on lapsia. Tai sitten käytetään mahdollista miehen kiltteyttä hyväksi, tutustutaan ensin ja lähennytään jolloin eihän kiltti mies enää kehtaa pois lompsia kun lapset viimein paljastuu.
Ilmeisesti yh tarkoittaa tässä tapauksessa samaa kuin että on lapsia? Itse kyllä kerroin (en ole yh) ja samoin kertoi mun nykyinen kumppani. Ehkä itse tulkitsisin niin että jos ei kerro noin oleellista asiaa niin sitten ollaan seksiseuran perässä. Eli se että ei kerro, kertoo oikeastaan paljonkin.
Vierailija kirjoitti: Mun deittiprofiilissa ei lukenut yh:ta. Ei lue monilla miehilläkään. Koska uskokaa tai älkää, mussa on paljon muutakin kuin äitiys. Ja kyllä, kaikille kerroin keskusteluissa lapsistani. Ja niin vain silti kävin kymmenillä treffeillä kuukaudessa ja löysin uuden kumppanin ja ihanan onnen. Ehkä mua ei sitten oltu pilattu. :D
No jos se on noin pikkujuttu niin yhtä hyvinhän siitä voi profiilissa jo mainita. En ymmärrä. En minä halua lapsia enkä halua myöskään lapsellisiin haaskata aikaani, säästäisi kaikkien vaivaa.
Mä olen Tinderissä ja kysyn aina match-miehiltä, joilla ei lue profiilissa mitään mainintaa lapsista, että onko heillä omia lapsia. Joskus olen saanut vastauksen, että on lapsia. Tällöin olen poistanut matchin.