Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä jotkut ei kerro treffi-ilmoituksessa olevansa yksinhuoltaja??!

Vierailija
19.10.2015 |

Esim. Tuttavan deittiprofiili. Kaikki mahdollinen paska satuiltu sinne, mutta ei mitään mainintaa siitä että hän on kahden lapsen yksinhuoltajaäiti.

Varmaan tosi kiva sitten treffeillä pamauttaa että hei mulla on sitten muuten pari muksua! Ja muutenkin olis noin iso asia ihan kohteliasta kertoa ensimmäisten joukossa, ennen kuin juttelee pidemän aikaa jonkun kanssa, kun tuleehan se asia kuitenkin jossain vaiheessa ilmi. Eri asia jos etsii pelkkää seksiseuraa, mutta kun tämäkin tuttavani hakee ihan parisuhdetta.

Eikä ole muuten ainut tapaus joka piilottelee sitä asiaa että lapsia löytyy.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 37v. Minulla on 2 teini-ikäistä melkein aikuista lasta ja yksi alakoululainen. Se on nyt niin että ei yhtään kakaraa pilaamaan elämää. Siksi olen valinnut huomattavasti vanhemman miehen. Minunkaan lapset ei asu luonani. Heti hyppäisin kaikki miehet ohi deitti ilmoituksissa jotka olis yh tai jolla olisi alaikäisiä lapsia. Välitön turn off

Vierailija
22/72 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 37v. Minulla on 2 teini-ikäistä melkein aikuista lasta ja yksi alakoululainen. Se on nyt niin että ei yhtään kakaraa pilaamaan elämää. Siksi olen valinnut huomattavasti vanhemman miehen. Minunkaan lapset ei asu luonani. Heti hyppäisin kaikki miehet ohi deitti ilmoituksissa jotka olis yh tai jolla olisi alaikäisiä lapsia. Välitön turn off

Ja itselläsi kuitenkin on alaikäisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä pitäisin miestä, jolla on omia lapsia, parempana vaihtoehtona. Lapsettomat jotenkin arveluttavat siinä mielessä, että saattavat todennäköisemmin haluta vielä lapsia.

Vierailija
24/72 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne miehetkin. Treffailin muutaman kuukauden (!) miestä, kunnes hän kertoi olevansa 4-vuotiaan lapsen isä, tapasi lasta aina muutamana päivänä viikossa. Laitoin saman tien välit poikki. Mies tiesi, että olen vapaaehtoisesti lapseton enkä viihdy lasten kanssa, joten ilmeisesti ei uskaltanut kertoa aikaisemmin. Eipä sillä - vaikka olisin lapsirakas, tuollainen salailu olisi ollut aivan hanurista.

Vierailija
25/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas ymmärrä miksi sitä pitäisi kuuluttaa. Kaiken maailman pedofiilit alkaa pommittaa samantein. Enkä edes ymmärrä miksi se pitäisi siihen treffi-ilmoitukseen laittaa, ehkäpä ap:n ystävä kertoo sitten jos alkaa jonkun kanssa viestittelemään.
En muutenkaan ymmärrä miksi ihmiset laittelee treffi-ilmoituksia ja etsii seuraa somesta! Yäk

Vierailija
26/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muu vaikuttaa treffailuun tai parisuhteeseen yhtä paljon kuin lapset? Hyvin harva asia, joten totta hemmetissä se pitää mainita jo ilmoitustekstissä! Monilla kun ne olemassaolevat lapset on suurin deal breaker, ja kyllähän se harmittaa jos tuo tulee ilmi vasta kun on viestitelty pidempään tai jopa tavattu useamman kerran. Viimeistään ekassa yksityisviestissä tuo on kerrottava, muuten on törkeää vedätystä. Sama kuin jättäisi kertomatta että on neliraajahalvaantunut tms erittäin merkityksellistä.

Vierailija
27/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan etsi treffi-ilmoituksella isää lapsilleni, vaan seuraa itselleni. miksi kummassa lapset pitäisi heti mainita? Jutustellessa kerron toki jo melko alussa, että lapsia on, lasten tapaaminen miehelle on silti tuossa kohtaa vielä melko kaukainen asia

Eli jos nyt mennään tuon logiikan mukaan, niin eihän miehilläkään tarvitse kertoa hakevansa vain seksiseuraa, eli miksi pitäisi mainita että se tässä vain on taka-ajatuksena. Itsellehän se mieskin siinä seuraa on vain hakemassa. Miksi siis välittää muista?

Jostain syystä monelle tuntuu olevan jotenki ylitsepääsemättömän vaikea tajuta että tottakai ne lapset vaikuttaa, jos ollaan vakavaa suhdetta hakemassa. Se ei ole ainoa asia joka merkitsee, mutta onhan se todella merkittävä asia. Jos olisin sinkku ja naista hakemassa treffipalstoilta, niin kyllähän se päähän ottais lähteä turhaan treffeille naisen kanssa, joka ei aikaisemmin tajunnut mainita ylimääräisestä painolastistaan. Siinä tuhlattais vaan molempien aikaa.

Vertaisin asiaa siihen kun laitetaan vuosia vanha kuva, jossa ollaan vielä hoikassa kunnossa, kun on viime vuosina päässyt vähän elintasomakkaraa kertymään vyötärölle.

Vierailija
28/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itselläsi kuitenkin on alaikäisiä lapsia.

Niin on. Ei häiritse minun ja miehen suhdetta kun n. kerran kuussa käyn niitä pe-su välillä katsomassa. Lapset ei ole ikinä käyneet luonani. Tuskin tulee käymäänkään.

Vierailija
29/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asia nyt sinua kirvelee? Mikä sinun ongelmasi on? :D

Ei tämä mikään naurun asia ole.

Rehellisyys ja se, että asiat kerrotaan avoimesti on parisuhteen perusta. Lapset on liian iso asia salata. On silkkaa harhaan johtamista olla kertomatta heistä! Tuolla on tavaton määrä ihmisiä, joille lapset ei ole ongelma niin kyllä  heistä pitäisi pystyä avoimesti kertoa.

Mutta on tavaton määrä myös ihmisiä, jotka ei halua lapsia edes puolikkaina tai omat on jo aikuisia ja halutaan kahden aikuisen välistä parisuhdetta, eikä mitään sotkuisia uusperhe kuvioita. Eikä sitä pitäisi ottaa kenenkään henkilökohtaisena loukkauksena. Jokaisella on oikeus henkilökohtaiseen arvovalintaan, myös he joilla lapset on ns. este parisuhteeseen.

Vierailija
30/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset on varmasti yksinhuoltajalle niin iso osa elämää ja arkea, että niiden mainitsematta jättäminen on mielestäni todella kyseenalaista. Mies saattaa panostaa aikaa ja tunteita naiseen, joka vain sattumoisin on salannut valtavan osan elämästään, koska "eihän hän etsi isää lapsilleen".. Yritetäänkö lapsien salaamisella parantaa markkina-arvoa? Mene ja tiedä. 

Toisaalta, tuskin kenenkään nettideittiprofiili on täysin totuudenmukainen, mutta olisi se mielestäni kohteliasta kertoa miehille, että nainen ei ole kaikin tavoin vapaa kuin taivaan lintu. Kyllä miehilläkin on oikeus valita, haluavatko he lapsia elämäänsä / jakaa seurustelukumppaninsa vapaa-ajan lasten kanssa ja siitä ei tulisi kenenkään loukkaantua.

Vierailija
31/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos etsii vaikka pelkkää seksiseuraa tai jotain muuta kevyttä tapailua, niin mitä ne lapset siihen kuuluu?

Se on este spontaanille seksille ja tapailulle! 

Vierailija
32/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä etsinyt niille lapsille osää vaan kumppania itselleni. Kyllä mulla ainakin on pdrusoletus, jos ikää +27 vuotta on hänellä jo lapsi/lapsia

Vierailija
33/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pelkästään fiksua ja järkevää varovaisuutta olla laittamatta heti ilmoitukseen mainintaa lapsista. Netti on pullollaan pedofiilejä, jotka ihan vartavasten etsivät yh-äitejä päästäkseen käsiksi tämän lapsiin.

Vierailija
34/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en minä etsinyt niille lapsille osää vaan kumppania itselleni. Kyllä mulla ainakin on pdrusoletus, jos ikää +27 vuotta on hänellä jo lapsi/lapsia

Eli sun lapset ei asu kanssasi, tai ainakaan et ikinä halua asua kumppanisi kanssa yhdessä? Miten voi olla noin vaikea ymmärtää, että on mahdoton olla "vain kumppani", jos saman katon alla asuu lapsia. Tuskin kuitenkaan haluat että se kumppani ei mitenkään huomioi lapsiasi, ei esim. osta niille ruokaa käydessään kaupassa, ei auta läksyissä, ei puhu heille, ei komenna eikä neuvo, tai hoida kun olet itse kipeänä? Totta hemmetissä siis siitä kummpanista tulee myös lasten äiti-/isäpuoli, jos sulla on lapsia ja asut niiden kanssa ja haluat että puolisokin tulee joskus kanssanne asumaan! Muu on vain täysin mahdotonta. 

Vierailija
35/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että vaikka ne lapset olisi jo teini-ikäisiä tai aikuisiakin, niin silti heidän vanhempansa kanssa on mahdoton muodostaa samanlainen parisuhde kuin lapsettomien välillä. Ne lapset kuitenkin on olemassa, ne tulee kylään ja vaatii aikaa ja rahaa ja vaivaa ja huolta, ne mahdollisesti myös tekee lapsenlapsia ja sitten sen lapsetonta parisuhdetta haikailevan kotona pyöriikin vauvoja ja taaperoita. Ei se vaan ole sama asia kuin lapseton suhde, ja siksi näistä pitää kertoa HETI, ettei lapsetonta suhdetta haluava joudu hukkaamaan aikaansa tuhoon tuomittuun suhteeseen.

-34-

Vierailija
36/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten niin helkkarin ärsyttävää ja turhauttavaa miestenkin kanssa. Minä en halunnut toisen kerroksen miestä, enkä etenkään miestä jolla on lapsia. Oli aivan täyttä rahanhukkaa suorastaan välillä lähteä tapaamaan kiinnostavaa, mutta täydellisen epäkelvoksi heti paljastuvaa miestä vähänkään kauemmas. Minä kun en vielä uskonut tuohon pitkään viestittelyyn ennen tapaamista, vaan deittailin aika tehokkaasti ja pyrin tapaamaan mahdollisimman äkkiä, eli jos ei kiinnostavaa ja uudelleentavattavaa löytynyt niin parikin miestä tuli tavattua viikonloppuna. Mieheni, joka löytyi tuota kautta, koki aivan samanlaista vedätystä naisilta, mutta hänen kokemuksensa mukaan naiset kertoivat asiasta, jos vain mahdollista oli junailla hommat niin, mahdollisimman monen tapaamisen jälkeen, että mies olisi saatu koukkuun.

Vierailija
37/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt typerää toisen ihmisen ajanhaaskaamista olla kertomatta noinkin oleellista asiaa itsestään. Ei koskaan tulisi mieleenkään vastata yksinhuoltajalle yhtään mitään eikä siinä auta yhtään mitään millainen ihminen muuten on. Melkein verrannollista jo valehteluun. Ylipainoisestakaan ei tule yhtäkkiä kiinnostavaa vaikka se sanoisi painonsa olevan vaikka mitä.

Vierailija
38/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan se kyllä on totta, että mulla ainakin hälytyskellot soi, jos yli 35-vuotiaalla miehellä ei ole lapsia ja/tai pitkää suhdetta takanaan. Nostin ikähaarukkaa Tinderissä, kun huomasin, ettei yksikään tapaamistani alle 35-vuotiaista ollut kiinnostava muutoin kuin kivana tyyppinä. Hirveän monet olivat epävarmoja kaikesta elämässään, oli äitiongelmia ja asettuminen kesken. Baareissa juokseminen ja kehonrakennus oli kiinnostavimpia harrastuksia. Alun perin ikähaarukkana oli siis 28-40, muutin sen 35-45. Lopulta päädyin tapaamaan vain yli 40-vuotiaita eronneita miehiä, joilla oli lapsia. Ja miten hurmaavia tyyppejä! Älykkäitä, lämpimiä, keskustelevia, seksikkäitä ja huolehtivia, karismaattisia ja itsevarmoja. Juuri näitä tyyppejä ei baareissa tapaa, aivan helmiä.

En enää koskaan tapailisi lapsettomia miehiä, en jaksa sitä elämäntyyliä yhtään. Nyt ei ole tarvettakaan tapailla muita kuin omaa puolisoa.

Mun markkina-arvo on muuten selvästi noussut iän myötä, sillä vientiä tuntuu olevan vuosi vuodelta enemmän. Nyt yksi positiivinen asia tuntuu myös olevan se, että lapsia on, enkä halua enempää. Voidaan nauttia lapsiperhe-elämästä, mutta viettää myös aikuisten aikaa.

Että joo, ehkä olisikin kannattanut kirjoittaa yh-status Tinder-kuvaukseen.

N32

Vierailija
39/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet miehet, joilla on lapsia haluavat, että naisellakin on. Se, onko exän kanssa yhteishuoltajuus vai onko yksinhuoltaja, ei ole asia, jota tarvitsisi ilmoituksessa kertoa. 

Vierailija
40/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitat deitti-ilmoitukseen et sulla on lapsia, siihen vastaavat nössöt. Jos nössön haluat, kerro jo ilmoituksessa et sulla on jälkikasvua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan