Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä jotkut ei kerro treffi-ilmoituksessa olevansa yksinhuoltaja??!

Vierailija
19.10.2015 |

Esim. Tuttavan deittiprofiili. Kaikki mahdollinen paska satuiltu sinne, mutta ei mitään mainintaa siitä että hän on kahden lapsen yksinhuoltajaäiti.

Varmaan tosi kiva sitten treffeillä pamauttaa että hei mulla on sitten muuten pari muksua! Ja muutenkin olis noin iso asia ihan kohteliasta kertoa ensimmäisten joukossa, ennen kuin juttelee pidemän aikaa jonkun kanssa, kun tuleehan se asia kuitenkin jossain vaiheessa ilmi. Eri asia jos etsii pelkkää seksiseuraa, mutta kun tämäkin tuttavani hakee ihan parisuhdetta.

Eikä ole muuten ainut tapaus joka piilottelee sitä asiaa että lapsia löytyy.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki kerro olevansa työttömiäkään!!!

Vierailija
42/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan kun tapasin yhden sen jälkeen ku olin silloin laittanu deitti-ilmoitukseen et on lapsi, alkoi kysellä synnytyksestä ja puhui vaunuista vahinkovankkureina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys, toisin kuin vanhemmuus, on väliaikaista. Ymmärrät varmaan itsekin eron.

Jos ihminen olisi vaikka jonkin vakavan sairauden vuoksi loppuikänsä kykenemätön mihinkään työhön, niin kyllä siitäkin olisi fiksua mainita - vaikka olisikin etsimässä itselleen kumppania eikä elättäjää.

Vierailija
44/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yh:y tietää ettei ole vientiä! Miksi joku haluaisi pilattua tavaraa?

Vai että ihan pilattua tavaraa :D 

Itse olen yh ja voin kertoa, että vientiä kyllä riittäisi.

Vierailija
45/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole pelkästään äidit, jotka lapsista "unohtaa" mainita... Miehet tekee sitä ihan yhtä lailla. Omassa profiilissa olin rastittanut kohdan " etsin lapsetonta seuraa" ja niin vaan chattailun ja viestien jälkeen treffeillä mies alkaa puhua tyttärestään: " joo, siis mun tytär asuu joka toinen viikko mun luona enkö mä muistanut mainita?" Joo, et ja sun profiilissa luki ettei sulla ole lapsia... Tulee väkisin sellainen olo, et mitäköhän muuta unohdit mainita.

Vierailija
46/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffiosioon ei tarvitse ilmoittaa onko lapsia mutta ihmisen tavatessa tai tutustuessa (kevyttä tapailua) enemmän on oleellinen asia. Jotain häikkää on jos ei halua lapsesta puhua. Vedätystä harrastaa tosin monet ihmiset ulkonäöstä lähtien ja ikävät yllärit paljastuu tavatessa.

Kun olin sinkku kerroin miehille että mulla on lapsi ja vientiä on ollut ja olisi edelleen, turhankin villiä sanotaan näin :) Mun nykyinen mies on alusta saakka halunnut mut vaimokseen kuten moni muu ennen häntä. Ihana nuori mies ja meillä perhe. Vaihdoin oman ikäluokan miehet nuorempiin kun 30-vuotiaat miehet suuremmilta osin ällöttäviä. Sori yleistys mutta näin se menee.

Lapsia vihaavat tai naiset jotka vihaa lapsellisia naisia ovat niitä jotka eivät kestä, että jonkun markkina-arvo on vaan niin kova kun ajaa lapsettomien sinkkujen ohi. Teidän vinkujien kannattaisi kohdentaa se raivo itsenne kehittämiseen muiden syyttämisen sijaan. Onhan tuolla myös niitä luusereita joilla on lapsia ja dissaavat lapset elämästään täysin eli joillekin teistä match made.

Mitä tulee statuksiin niin olisi myös rehellistä kertoa onko töissä tai opiskelija, molemmat tärkeitä juttuja. Yhtä lailla itse en olisi aikanaan kiinnostunut miehistä jotka kertoo olevansa työttömiä tai päihdeongelmaisia tai muuta tuollaista mukavaa statusongelmaa mitä ilmenee sekä miehillä että naisilla. Työtön sinkkunainen 26v. joka inhoaa lapsia ei kuulosta kovin unelmatapaukselta sekään :)

Vierailija
47/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää itse, mitä haluaa itsestään ja elämästään netissä kertoa. Ei nyt luulisi olevan ylivoimaista näille yksinhuoltajien pelkääjille laittaa ihan itse omaan profiiliinsa mainintaa, että yh:t ei kertakaikkiaan käy. Itse eivät ole rehellisiä, koska haluavat antaa lapsettomille itsestään paremman, suvaitsevaisen kuvan.

Itselläni ei ole lapsia mutta esitän profiilissani, että olen yh, koska haluan juuri noita rajoittuneita miehiä välttää. Eivät he ole mitään parempaa ainesta, vaan neuroottisia ja tylsää seuraa.

Vierailija
48/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota mäkin olen ihmetellyt. Itse olen ilmoittanut aina olevani yksinhuoltaja, ja treffiseuraa aina löytynyt melkein liikaakin. Ja ilmoittamalla asian karsiutuu heti lapselliset miehet pois

Vierailija
49/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii panoa ni miten siihen liittyy lapset? Ainiin, ei ole ehkä niin tiukka pimpero.

Vierailija
50/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskalla olla rehellisiä, koska suurin osa miehistä katoaisi heti, paitsi ne jotka ovat ainoastaan pillun perässä. M38

Vierailija
51/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt typerää toisen ihmisen ajanhaaskaamista olla kertomatta noinkin oleellista asiaa itsestään. Ei koskaan tulisi mieleenkään vastata yksinhuoltajalle yhtään mitään eikä siinä auta yhtään mitään millainen ihminen muuten on. Melkein verrannollista jo valehteluun. Ylipainoisestakaan ei tule yhtäkkiä kiinnostavaa vaikka se sanoisi painonsa olevan vaikka mitä.

Yksinhuoltajuus kertoo paljon elämänvalinnoista ja arvoista. Nou nou M38

Vierailija
52/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja yksinhuoltaja ei voi olla ihan ilman omaa valintaa... järjen jättiläinen jälleen.

Leski  ja siksi yh

Vierailija
53/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen on väärin mut joo, kyl lapsista vois mainita. En halua itsekään miestä kenellä on jo lapsia. Piste.

Vierailija
54/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan etsi treffi-ilmoituksella isää lapsilleni, vaan seuraa itselleni. miksi kummassa lapset pitäisi heti mainita? Jutustellessa kerron toki jo melko alussa, että lapsia on, lasten tapaaminen miehelle on silti tuossa kohtaa vielä melko kaukainen asia

En ole ap, mutta siksi ihmeessä, että he jotka EIVÄT HYVÄKSY LAPSIASI eivät tuhlaa aikaansa sinuun.

Minä en koskaan tapaile lisääntyneitä miehiä. Ei poikkeuksia. Ja todellakin tahdon tietää heti profiilia lukiessani, että tämä tyyppi täytyy skipata.

Tosin nythän minulla ei moista ongelmaa ole enää, kun hyvä ja lapseton mies on löytynyt.

Vierailija
55/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan etsi treffi-ilmoituksella isää lapsilleni, vaan seuraa itselleni. miksi kummassa lapset pitäisi heti mainita? Jutustellessa kerron toki jo melko alussa, että lapsia on, lasten tapaaminen miehelle on silti tuossa kohtaa vielä melko kaukainen asia

En ole ap, mutta siksi ihmeessä, että he jotka EIVÄT HYVÄKSY LAPSIASI eivät tuhlaa aikaansa sinuun.

Minä en koskaan tapaile lisääntyneitä miehiä. Ei poikkeuksia. Ja todellakin tahdon tietää heti profiilia lukiessani, että tämä tyyppi täytyy skipata.

Tosin nythän minulla ei moista ongelmaa ole enää, kun hyvä ja lapseton mies on löytynyt.

Ja tähän on sitten turha vetää mukaan mitään "mutta eiväthän he voi ennen tapaamista tietää, pitävätkö lapsistani vai eivät"-paskaa, koska ei siihen liity lapsen persoonallisuus ja luonne pätkän vertaa. Jos ei hyväksy aiemman suhteen lapsia niin niitä ei hyväksy. Minä kuulun heihin.

Vierailija
56/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys, toisin kuin vanhemmuus, on väliaikaista. Ymmärrät varmaan itsekin eron.

Jos ihminen olisi vaikka jonkin vakavan sairauden vuoksi loppuikänsä kykenemätön mihinkään työhön, niin kyllä siitäkin olisi fiksua mainita - vaikka olisikin etsimässä itselleen kumppania eikä elättäjää.

Joillain se työttömyys vaan on kiveen kirjoitettu eikä häviä 18:ssa vuodessa.

Vierailija
57/72 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yksinhuoltaja ei voi olla ihan ilman omaa valintaa... järjen jättiläinen jälleen.

Leski  ja siksi yh

Ja voi olla yh ihan siksi et mies/vaimo on jättänyt.

Vierailija
58/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naimisissa enkä ole ikinä deittipalstoja lukenut, mutta kuulostaa kyllä omituiselta... Listaavatko kaikki muut ihmiset siellä ihan kaiken elämään ja mahdolliseen parisuhteeseen vaikuttavat asiat (alkoholiongelmat, ylipaino, huonot tavat, sairaudet, seksimieltymykset jne.), vai vaaditaanko tätä vain vanhemmilta? Jos tämä asia on tärkeä, niin miksi te ette voi kysyä sitä ennen tapaamista? Ihan samoin, kuin jos jokin ulkonäköön tms. liittyvä piirre on ehdottomasti kiellettyä, niin miksi sitä ei voi itse kysyä ja varmistaa? Mistä se toinen ihminen voisi tietää sinun ajatuksesi, jos et itsekään kehtaa niitä ääneen sanoa?

Ja miten ja mitä se yksinhuoltajuus kertoo ihmisestä..??? Minä tunnen muutamankin yksinhuoltajan: kaksi leskeä (autokolari & sairaus), yhden petetyn ja jätetyn ja yhden, joka jätti alkoholistiksi muuttuneen miehensä useiden yritysten jälkeen. Mitä nämä tiedot kertovat näiden ihmisten elämänvalinnoista ja arvoista?

Vierailija
59/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten ja mitä se yksinhuoltajuus kertoo ihmisestä..??? Minä tunnen muutamankin yksinhuoltajan: kaksi leskeä (autokolari & sairaus), yhden petetyn ja jätetyn ja yhden, joka jätti alkoholistiksi muuttuneen miehensä useiden yritysten jälkeen. Mitä nämä tiedot kertovat näiden ihmisten elämänvalinnoista ja arvoista?

No voi helv..., kertoisiko vaikka sen että sillä ihmisellä ON LAPSIA?! Kovin moni ei halua kumppania jolla on lapsia (ja toisaalta jotkut haluavat ehdottomasti sellaisen jolla on), niin miten voi olla niin hankala ymmärtää että se lapsen/lasten olemassaolo on todella iso asia? Lisäksi se, että on ylipäätään hankkinut lapsia (tai ollut huolehtimatta ehkäisystä), kertoo sekin todella paljon ihmisen arvoista ja valinnoista, tottakai. Minä en halua kumppania joka on sellaiset valinnat tehnyt.

Kyse ei siis kai useimmilla ole siitä "yksinhuoltajuudesta", vaan lisääntyneisyydestä. Siitä, että ne lapset on olemassa, oli ero ko. lasten toisesta vanhemmasta tapahtunut sitten minkä tahansa syyn vuoksi.

Miten tämä voikin olla niin mahdoton joillekin ymmärtää.

Vierailija
60/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selvennyksestä, tuon kannan minäkin ymmärrän hyvin. Itse omassa vastauksessani pohdin enemmänkin tuota aiemman vastaajan viittausta nimenomaan yksinhuoltajuuteen ja siihen, miten se hänestä kertoi paljon ihmisen arvoista ja elämänvalinnoista. Ymmärrän hyvin, että lapset ylipäätään ovat osalle ihmisistä ehdoton ei, ja tämä on täysin ok. Sen sijaan tuo yksinhuoltajien dissaaminen nostaa karvat pystyyn ja antaa ihmisestä todella huonon kuvan. Yksinhuoltajuus kun ei todellisuudessa kerro ihmisestä yhtään mitään - paitsi kuten totesit, hänellä on lapsia (joita taas on myös yhteishuoltajilla ja meillä ydinperheellisilläkin).

"Yksinhuoltajuus kertoo paljon elämänvalinnoista ja arvoista. Nou nou M38"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi