otin itsestäni alastonkuvan jossa koko vartalo.

Vierailija

Minä näytän HIRVEÄLLE!!! Miten voi kook 42 nainen näyttää noin kuvottavalle!!! Minä itkin ja oksetti. Sentään pysyi ruuat sisällä mutta yökkäilin. Miten ihmeessä mun mies pystyy paneen mua ja viel valot päällä!!

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

No aika moni 38-kokoinenkin näyttää hirveältä alasti. (arvaa mistä tiedän...) Miehillä testosteroni aiheuttaa niin kovaa panetusta, että sitä nyt panee mielummin vaikka lammasta kuin on ilman.

Vierailija

Hyvä jos hoikemmatkin näyttää hirveälle. Nyt tajusin mitä mies tarkoitti sillä että mun ulkonäkö ei haittaa. Täytyy hattua nostaa. Huh huh...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näkisit minut, koko 44-46. Varmaan oksentaisit. En katso itseäni peilistä alasti. 

Tuskin. Olen nähnyt kaunisvartaloisia hyvinkin kookkaita naisia alasti. Minulla on vaan ihan epämuodostunut vartalo. Ei ihmekään kun mies kerran sanoi humalassa että vartaloni on kuvottava. Se on. Ylipainoa ei hirveästi ole painoindeksin mukaan mutta kehonkoostumus pelkkää läskiä. Vuoteen en ole salilla käynyt kun lääkäri tuntui kieltävän kaikki jalkoja koskevat liikkeet. Se jotenkin pilasi kaiken. Painoa minulla on 79kg ja olen 175cm pitkä. Ja siis läskiä on kaikkialla paitsi jaloissa. Ne on ihan tikut.
Ap

Vierailija

Käyttäisin mutta mies ei hyväksy. Hän haluaa tuntea ihon ihoa vasten. Silmätkin saa sitoa vain minulta :D Minä nyt en vaan ollut tiedostanut katastrofin laajuutta. Kasvoiltani olen nätti ja ihmiset kehuu kuinka kaunis olen ja miehet sanoo seksikkääksi ja saan kyllä huomiota niin että miestäkin häiritsee ja on mustasukkainen. Pahimmat hyypiöt on seuranneet kadulta. Ottaneet selvää missä asun. No onpahan salaisuus mullakin :D Kieltämättä nyt kyllä inspiroi palata salille. Ruokavalio onkin kunnossa. Jäänyt tavaksi.
Ap

Vierailija

Säälittävää, miten ulkonäkökeskeisiä jotku ovat.

Jos mies pysyy päällä, yltää takaa ja uskaltaa jäädä alle, niin nainen ei ole yhtään liian lihava.

Voi, kunpa naiset olisivat yhtä kaikkiruokaisia, kuin me miehet.

t.mies

Vierailija

No, tuskinpa sä oot  niin pahan näköinen. Mä olen 170cm pitkä ja painan yli 80kg. Lihasta ei ole ollenkaan, vaan läskit roikkuu. Vatsa on roikkuva rasvapussi, samoin rinnat, ja koko vartalo on täynnä raskausarpia...

T. 17v tyttö

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pysyy päällä, yltää takaa ja uskaltaa jäädä alle, niin nainen ei ole yhtään liian lihava.

t.mies

No, lihavuus ei ole viehättävää. Tämän voi todeta olematta ulkonäkökeskeinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

No, lihavuus ei ole viehättävää. Tämän voi todeta olematta ulkonäkökeskeinen.

Koko 42 tai vähäinen läskin määrä ei ole suoranaista lihavuutta. Eniten viehätystä vie pois jos nainen on jotenkin tyytymätön itseensä ja naiseuteensa. Kuka panisi naista joka ei oikeastaan koe ansaitsevansa munaa?

Tässäkin on naisia jotka ovat "ylikokoisia", toki sopivasti muodostuneita.

http://4.bp.blogspot.com/-E7mWk8Kkksc/ULLn_0CQO8I/AAAAAAAAAjA/1z6oeVQgqr...

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0e/f0/20/0ef020da229b1505800a1...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat