Ebay-tietäjät, ohoi! Vahinko-"oston" peruutus?!

Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Onnistuin jumalauta vahingossa lupautumaan ostamaan yhden tuotteen, mutta en millään hoksaa, että voiko sitä peruuttaa mitenkään? Lähetin nyt myyjälle viestiä, että kykeneekö peruuttamaan vahinko-oston (en nyt varsinaisesti ostanut vaan siihen tuli semmoinen teksti You have committed to buy this item tms).

Osaatteko neuvoa yhtään? :/

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Kommentit (11)

Vierailija

Mulle kävi noin ja tuli muutama muistutussähköposti, jos tekee noin useasti niin käyttäjä poistetaan. Mulle ei kuitenkaan tullut mitään vaikken ikinä tuotetta maksanut.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi noin ja tuli muutama muistutussähköposti, jos tekee noin useasti niin käyttäjä poistetaan. Mulle ei kuitenkaan tullut mitään vaikken ikinä tuotetta maksanut.

Eli siis annan sen vain olla siellä? :/ Poistuuko tuo ilmoitus koskaan tuolta MyEbay-sivulta?

Vierailija

Itse olin keväällä ostamassa yhden tuotteen ebaysta, mutta jossain vaihetta tilauksen etenemistä huomasin että tuotetta ei toimiteta Suomeen, joten keskeytin tilauksen ja jätin maksamatta. Aika monta maksamiskehoitusta tuli sähköpostiin. Aika tyhmä että tilausta saa jatkettua, vaikka toimitusta ei voida tarjota.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään vahinko-ostoja.

Olen uusi Ebayn kanssa ja puhelimen kanssa tuli sitten epähuomiossa klikattua väärästä kohdasta. Ennen olen tilannut yhden mekon sieltä ja ilmeisesti säilytti maksamiseen tarvittavat tiedot, jolloin mun ei pitänyt täyttää niitä uudelleen. Vaatii maksamaan, mutta tosiaan tuossa osiossa on, jossa olen "lupautunut" maksamaan.

Anteeksi sekavuus, mutta joudun tulemaan toimeen jo valmiiksi niukalla budjetilla selvitäkseni arjesta eikä mulla oo oikein varaa ostaa käytännössä turhaa tuotetta..

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Itse olin keväällä ostamassa yhden tuotteen ebaysta, mutta jossain vaihetta tilauksen etenemistä huomasin että tuotetta ei toimiteta Suomeen, joten keskeytin tilauksen ja jätin maksamatta. Aika monta maksamiskehoitusta tuli sähköpostiin. Aika tyhmä että tilausta saa jatkettua, vaikka toimitusta ei voida tarjota.

tuliko sulle mitään seuraamuksia? Poistuiko tuote sieltä Purchase items (mikälie) osiosta vai saitko minkäänlaisia sanktioita? :/

Vierailija

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis annan sen vain olla siellä? :/ Poistuuko tuo ilmoitus koskaan tuolta MyEbay-sivulta?

Anna vaan olla, ellei myyjä suostu perumaan. Kyllä se aikanaan "vanhenee" ja poistuu.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Anna vaan olla, ellei myyjä suostu perumaan. Kyllä se aikanaan "vanhenee" ja poistuu.

Joo, no hyvä. Kiitos avuista ^^)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat