Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, arvostele tämän miehen ulkonäkö 1-10 asteikolla

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, pidän tummista hiuksista enemmän. 14.v

Vierailija
42/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan. Neljäkymmentä.

Vähän liian standardikomea ollakseen täyden kympin mies. Housut ovat liian tiukat, eikä käsien pitäminen taskussa ole kovin tyylikästä. Mutta onhan tuo ihan salskea ryhdikäs nuorimies kumminkin! Tukkakin siististi, mutta niinpä se nuoremmilla miehillä nykyään onneksi tapaa ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Sais kympin jos ei olisi tuollainen tyhjä katse ja jäykkä naama eikä kaula olis noin paksu suhteessa leukaan. Itse olen 40v.

Vierailija
44/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,5 p/10p

Lähes täydellisen komea, sopusuhtaiset kasvot, maskuliiniset ja nuo silmät on aivan ihanat. 

Liian nätti mun makuun, mutta eipä sitä paljon komeampi voi mies olla.

Vierailija
45/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosanaksi: 10 ja olen 23v

Vierailija
46/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hottis-Tommihan se siinä

Vierailija
47/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 nätti nuori poika, ulkonäöllisesti innostun enemmän aikuisemman näköisistä, saa olla lihavampikin ja karumpikasvoinenN45

Vierailija
48/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä, että minun kuvani ei ole tänne eksynyt jos noin rankkaa arvostelua saa jo mallikin! Enää en ihmettele sitä miksi naiset nyrpistelevät nenäänsä minut nähdessään jos ei kerran mallitkaan kelpaa. Miehethän ne oli pelkästään niitä pinnallisia vai miten se meni? 

Terveisin Naispelko22

Vierailija
49/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 6. Tykkään miehistä joilla on vähän mahaa ja isommat kädet/jalat

Vierailija
50/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivisesti ajateltuna 8. Minua miellyttää enemmän runopojat kuin tuollaiset sliipatut kiiltokuvamiehet. Vaikuttaa kylmältä. Mutta ei jäisi ulkonäöstä kiinni, jos tuon näköinen mies olisi kiinnostunut, koska mitään vikoja ei varsinaisesti ole. N24

Vierailija
51/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä, että minun kuvani ei ole tänne eksynyt jos noin rankkaa arvostelua saa jo mallikin! Enää en ihmettele sitä miksi naiset nyrpistelevät nenäänsä minut nähdessään jos ei kerran mallitkaan kelpaa. Miehethän ne oli pelkästään niitä pinnallisia vai miten se meni? 

Terveisin Naispelko22

Joo, kieltämättä aika rankkaa arvostelua, jos tuollainen malli saa miltei täystyrmäyksen... :D 

Terv. se nainen (26 v, btw), jonka ainoa muutosehdotus oli potkaista mies metsään rähjääntymään. Itse asiassa aika monesta miehestä tulisi aika kuuma samalla operaatiolla. Takaisin sitten tulee sellainen nuhjuinen, karkea, hieman hieltä haiseva mies, jonka silmistä voi lukea: "Olen katsonut kuolemaa silmästä silmään, ja nyt panettaa". ~ 

Vierailija
52/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Pidän juuri tuollaisista siroista kasvoista. Jonkin nettitestin mukaan pidän feminiinisistä miehistä. Tykkään myös siististä tyylistä, kauimpana omasta mausta on peikkomaiset metallidiggarimiehet.

- nainen 39 v.

Vierailija
53/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 olen itse 33

Vierailija
54/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

N19

Ei mitenkään ruma, mutta joku asia tuossa naamassa häiritsee eikä muutenkaan vastaa ihan omia ihanteita.

Vierailija
55/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Olen 34.

Kymppia ei tullut, koska jotenkin persoonattoman nakoinen, mutta todella komea kylla. Jos tyyli olisi vahan vahemman sliipattu, kymppi varmaan irtoaisi sitten.

Vierailija
56/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

No kyllähän täällä on hyviäkin arvosanoja annettu :D Naisillakin on erilaisia mieltymyksiä ja makuja, eikä pelkästään se että on malli todellakaan tarkoita että ois tosi kuuma ja kaikkien naisten päiväuni. Paljon tiedän ja tunnen paremman näköisiä miehiä jotka eivät ole malleja.

Vierailija
57/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

- 17N

Vierailija
58/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

itsellä ikää 19 vuotta