Nainen, arvostele tämän miehen ulkonäkö 1-10 asteikolla
http://eliteny.themode.net/media/images/useruploaded/cache/-25_3.jpg
Kerro myös oma ikäsi
Kommentit (67)
Kahdeksan. Neljäkymmentä.
Vähän liian standardikomea ollakseen täyden kympin mies. Housut ovat liian tiukat, eikä käsien pitäminen taskussa ole kovin tyylikästä. Mutta onhan tuo ihan salskea ryhdikäs nuorimies kumminkin! Tukkakin siististi, mutta niinpä se nuoremmilla miehillä nykyään onneksi tapaa ollakin.
9. Sais kympin jos ei olisi tuollainen tyhjä katse ja jäykkä naama eikä kaula olis noin paksu suhteessa leukaan. Itse olen 40v.
9,5 p/10p
Lähes täydellisen komea, sopusuhtaiset kasvot, maskuliiniset ja nuo silmät on aivan ihanat.
Liian nätti mun makuun, mutta eipä sitä paljon komeampi voi mies olla.
7 nätti nuori poika, ulkonäöllisesti innostun enemmän aikuisemman näköisistä, saa olla lihavampikin ja karumpikasvoinenN45
Onpa hyvä, että minun kuvani ei ole tänne eksynyt jos noin rankkaa arvostelua saa jo mallikin! Enää en ihmettele sitä miksi naiset nyrpistelevät nenäänsä minut nähdessään jos ei kerran mallitkaan kelpaa. Miehethän ne oli pelkästään niitä pinnallisia vai miten se meni?
Terveisin Naispelko22
Ehkä 6. Tykkään miehistä joilla on vähän mahaa ja isommat kädet/jalat
Objektiivisesti ajateltuna 8. Minua miellyttää enemmän runopojat kuin tuollaiset sliipatut kiiltokuvamiehet. Vaikuttaa kylmältä. Mutta ei jäisi ulkonäöstä kiinni, jos tuon näköinen mies olisi kiinnostunut, koska mitään vikoja ei varsinaisesti ole. N24
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, että minun kuvani ei ole tänne eksynyt jos noin rankkaa arvostelua saa jo mallikin! Enää en ihmettele sitä miksi naiset nyrpistelevät nenäänsä minut nähdessään jos ei kerran mallitkaan kelpaa. Miehethän ne oli pelkästään niitä pinnallisia vai miten se meni?
Terveisin Naispelko22
Joo, kieltämättä aika rankkaa arvostelua, jos tuollainen malli saa miltei täystyrmäyksen... :D
Terv. se nainen (26 v, btw), jonka ainoa muutosehdotus oli potkaista mies metsään rähjääntymään. Itse asiassa aika monesta miehestä tulisi aika kuuma samalla operaatiolla. Takaisin sitten tulee sellainen nuhjuinen, karkea, hieman hieltä haiseva mies, jonka silmistä voi lukea: "Olen katsonut kuolemaa silmästä silmään, ja nyt panettaa". ~
10
Pidän juuri tuollaisista siroista kasvoista. Jonkin nettitestin mukaan pidän feminiinisistä miehistä. Tykkään myös siististä tyylistä, kauimpana omasta mausta on peikkomaiset metallidiggarimiehet.
- nainen 39 v.
6
N19
Ei mitenkään ruma, mutta joku asia tuossa naamassa häiritsee eikä muutenkaan vastaa ihan omia ihanteita.
9. Olen 34.
Kymppia ei tullut, koska jotenkin persoonattoman nakoinen, mutta todella komea kylla. Jos tyyli olisi vahan vahemman sliipattu, kymppi varmaan irtoaisi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
No kyllähän täällä on hyviäkin arvosanoja annettu :D Naisillakin on erilaisia mieltymyksiä ja makuja, eikä pelkästään se että on malli todellakaan tarkoita että ois tosi kuuma ja kaikkien naisten päiväuni. Paljon tiedän ja tunnen paremman näköisiä miehiä jotka eivät ole malleja.
Vierailija kirjoitti:
2. Mallimaisen komea, mutta silti niin mitäänsanomaton. N25
Yhdyn tähän täysin. Nainen 22v
Aika perfekt. Silti ehkä 9.
25 vuotias nainen.
5, pidän tummista hiuksista enemmän. 14.v