Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin seksiä, mieheni ei. Mitä tehdä?

Vierailija

Olen kahden lapsen äiti, suhdetta takana 8 vuotta. Joskus oli kiihkeää miehen kanssa, mutta viimeiset pari vuotta ollaan oltu hyvinkin kuivalla kaudella. Minä haluaisin seksiä, mutta miestä ei kiinnosta. Mietin, onko sillä joku toinen vai voiko syynä olla se, että olen sitten lasten saanut 15kg lisää. Vai onko joku ihan muu muuttunut? Mitä tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija

Sain vaimolta eilen luvan käydä vieraissa kun meillä ei oikein seksielämä ole kuosissa.  Emme takertuneet tähän että miksi ei seksielämä suju. Kysyin vaan lupaa käydä vieraissa ja antoi luvan. Tästäkään ei puhuttu enempää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sain vaimolta eilen luvan käydä vieraissa kun meillä ei oikein seksielämä ole kuosissa.  Emme takertuneet tähän että miksi ei seksielämä suju. Kysyin vaan lupaa käydä vieraissa ja antoi luvan. Tästäkään ei puhuttu enempää.

Miten käytännössä toteutit tämän syrjähypyn? Ruinasitko Tinderin kautta, menitkö baariin vai oliko sulla jo valmiina joku antelias odottamassa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten käytännössä toteutit tämän syrjähypyn? Ruinasitko Tinderin kautta, menitkö baariin vai oliko sulla jo valmiina joku antelias odottamassa?

En ole toteuttanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat