Nainen, arvostele tämän miehen ulkonäkö 1-10 asteikolla
http://eliteny.themode.net/media/images/useruploaded/cache/-25_3.jpg
Kerro myös oma ikäsi
Kommentit (67)
Sanotaanko näin, että kympin mies, mutta kyllä minä silti potkaisisin hänet vaikka kuukaudeksi metsään nuhjuuntumaan ja kasvattamaan Forrester-sänkeä. :)
Hmm.. Noh, onhan toi aika 'täydellinen', mutta ei omaa makuun.. Mutta sanotaan 7 silti. Yleensä mun tyyppi on eksoottinen, tummaihoinen tai muu, ja mielellään ei kauhean paljon karvoitusta kasvoissa. :D Saan 'ihottumaa' helposti.
Onpa muuten mammat aika tiukasti arvostelleet tuon miehen heh...
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Noh, onhan toi aika 'täydellinen', mutta ei omaa makuun.. Mutta sanotaan 7 silti. Yleensä mun tyyppi on eksoottinen, tummaihoinen tai muu, ja mielellään ei kauhean paljon karvoitusta kasvoissa. :D Saan 'ihottumaa' helposti.
Onpa muuten mammat aika tiukasti arvostelleet tuon miehen heh...
N26
Kai se joku 8 tai 9 olisi "oikesti", mutta jos puhtaasti oman maun mukaan, sellanen 5. Eli keskiverto tavallinen joka ei kiinnitä huomiota suuntaan tai toiseen.
No onhan toi nyt todella komea, mutta olen itse 42-vuotias, niin en vaan pysty ajattelemaan tuollaista parikymppistä "silläsilmällä". Lähinnä samaan tapaan kuin teini-ikäisen poikani kavereista - eli tyyliin "hauskan näköinen poika".
3, ja ikä päälle 25 itsellä. Ei vaan sytytä. Ei ole mielestäni komea
Antaisin 8.Naama ei komea, mutta hyvä tukka ja varmaan myös kroppa
7
Tyyliltään (hiukset, parta, pukeutuminen) ja ruumiinrakenteeltaan just mun makuun.
Kasvoissa on sitten ihan kivoja piirteitä, mutta jotenkin sivät miellytä kokonaisuudessaan. Voi olla kuvakulmasta ja ilmeestäkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
7
Tyyliltään (hiukset, parta, pukeutuminen) ja ruumiinrakenteeltaan just mun makuun.
Kasvoissa on sitten ihan kivoja piirteitä, mutta jotenkin sivät miellytä kokonaisuudessaan. Voi olla kuvakulmasta ja ilmeestäkin kiinni.
Ai niin, ole 22v nainen.
Kauneus/komeusasteikolla olisi varmaan se 10. Kiiltokuvamaisen näköinen, "virheetön" malli, kääntää varmasti päitä.
Viehättävyys onkin oma juttunsa, ei siinä mielessä vetoa minuun ollenkaan. Jos olisin sinkku, ulkonäkö ei herättäisi minkäänlaista kiinnostusta. Ei pysty mittaamaan arvosanoin.
n27
Ei miehiä voi tolla lailla arvosteluasteikolle laittaa. Siistin ja hyväkuntoisen näköinen on, muttei sytytä ollenkaan.
2, ei ole särmää. Livenä saattaisin olla eri mieltä. Ilmeet, liikehtintä ja ihmisestä huokuva "sejokin" tekee miellyttävän. Nyt jää vain kylmä "tunne".
Vierailija kirjoitti:
2, ei ole särmää. Livenä saattaisin olla eri mieltä. Ilmeet, liikehtintä ja ihmisestä huokuva "sejokin" tekee miellyttävän. Nyt jää vain kylmä "tunne".
ja ikää 27 vuotta
En oikein osaa arvostella mallien ulkonäköä, he näyttävät jotenkin luonnottomilta ja nukkemaisilta mallikuvissa. Olisi helpompi arvioida sellainen kuva, jossa miehellä on luonnollinen hymy tai jossa hän on tekemässä jotain. Mies on varmasti todella hyvännäköinen (9-10?), mutta en osaa nähdä häntä sellaisena.
Hankalaa, ei ole yhtään mun tyyppinen. :/ Ihan kivannäköinen kyllä. Kauneusstandardien mukaan varmaan ehkä 9 tai 8. Noissa vaatteissa, tuolla tyylillä ja ilmeellä ehkä 5 mulle. Tykkään hiukan "rumemmista", rosoisemmista ja lämpimämmän näköisistä miehistä enemmän.
En minä häntä karkuun juoksisi ja oishan tuo ihan kiva katsella palaveripöydän toisella puolella. Henkilökohtaisessa elämässä sykähdyttää hiukan toisenlaiset tyypit.
8. En innostu, liian komea, ei rosoa. Parta plussaa.
43v
8. Haluaisin sanoa 10, sillä vaikea tuosta on mitään "vikoja" löytää, mutta ei vaan tule sellasta "noni siinä on ulkonäöllisesti täydellinen mies" -fiilistä.
N23.
Geenien puolesta 10, tyylin puolesta kolmonen.