Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, arvostele tämän miehen ulkonäkö 1-10 asteikolla

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenien puolesta 10, tyylin puolesta  kolmonen.

Vierailija
22/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että kympin mies, mutta kyllä minä silti potkaisisin hänet vaikka kuukaudeksi metsään nuhjuuntumaan ja kasvattamaan Forrester-sänkeä. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Noh, onhan toi aika 'täydellinen', mutta ei omaa makuun.. Mutta sanotaan 7 silti. Yleensä mun tyyppi on eksoottinen, tummaihoinen tai muu, ja mielellään ei kauhean paljon karvoitusta kasvoissa. :D Saan 'ihottumaa' helposti.

Onpa muuten mammat aika tiukasti arvostelleet tuon miehen heh...

Vierailija
24/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Noh, onhan toi aika 'täydellinen', mutta ei omaa makuun.. Mutta sanotaan 7 silti. Yleensä mun tyyppi on eksoottinen, tummaihoinen tai muu, ja mielellään ei kauhean paljon karvoitusta kasvoissa. :D Saan 'ihottumaa' helposti.

Onpa muuten mammat aika tiukasti arvostelleet tuon miehen heh...

N26

Vierailija
25/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se joku 8 tai 9 olisi "oikesti", mutta jos puhtaasti oman maun mukaan, sellanen  5.  Eli keskiverto tavallinen joka ei kiinnitä huomiota suuntaan tai toiseen.

Vierailija
26/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt todella komea, mutta olen itse 42-vuotias, niin en vaan pysty ajattelemaan tuollaista parikymppistä "silläsilmällä". Lähinnä samaan tapaan kuin teini-ikäisen poikani kavereista - eli tyyliin "hauskan näköinen poika".

Vierailija
27/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. T:32v.

Vierailija
28/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, ja ikä päälle 25 itsellä. Ei vaan sytytä. Ei ole mielestäni komea

Vierailija
29/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin 8.Naama ei komea, mutta hyvä tukka ja varmaan myös kroppa

Vierailija
30/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Tyyliltään (hiukset, parta, pukeutuminen) ja ruumiinrakenteeltaan just mun makuun.

Kasvoissa on sitten ihan kivoja piirteitä, mutta jotenkin sivät miellytä kokonaisuudessaan. Voi olla kuvakulmasta ja ilmeestäkin kiinni.

Vierailija
31/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7

Tyyliltään (hiukset, parta, pukeutuminen) ja ruumiinrakenteeltaan just mun makuun.

Kasvoissa on sitten ihan kivoja piirteitä, mutta jotenkin sivät miellytä kokonaisuudessaan. Voi olla kuvakulmasta ja ilmeestäkin kiinni.

Ai niin, ole 22v nainen.

Vierailija
32/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus/komeusasteikolla olisi varmaan se 10. Kiiltokuvamaisen näköinen, "virheetön"  malli, kääntää varmasti päitä. 

Viehättävyys onkin oma juttunsa, ei siinä mielessä vetoa minuun ollenkaan. Jos olisin sinkku, ulkonäkö ei herättäisi minkäänlaista kiinnostusta. Ei pysty mittaamaan arvosanoin.

n27

Vierailija
33/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä voi tolla lailla arvosteluasteikolle laittaa. Siistin ja hyväkuntoisen näköinen on, muttei sytytä ollenkaan.

Vierailija
34/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ei ole särmää. Livenä saattaisin olla eri mieltä. Ilmeet, liikehtintä ja ihmisestä huokuva "sejokin" tekee miellyttävän. Nyt jää vain kylmä "tunne".

Vierailija
35/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2, ei ole särmää. Livenä saattaisin olla eri mieltä. Ilmeet, liikehtintä ja ihmisestä huokuva "sejokin" tekee miellyttävän. Nyt jää vain kylmä "tunne".

ja ikää 27 vuotta

Vierailija
36/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä... Ehkä 3 N21

Vierailija
37/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa arvostella mallien ulkonäköä, he näyttävät jotenkin luonnottomilta ja nukkemaisilta mallikuvissa. Olisi helpompi arvioida sellainen kuva, jossa miehellä on luonnollinen hymy tai jossa hän on tekemässä jotain. Mies on varmasti todella hyvännäköinen (9-10?), mutta en osaa nähdä häntä sellaisena.

Vierailija
38/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa, ei ole yhtään mun tyyppinen. :/ Ihan kivannäköinen kyllä. Kauneusstandardien mukaan varmaan ehkä 9 tai 8. Noissa vaatteissa, tuolla tyylillä ja ilmeellä ehkä 5 mulle. Tykkään hiukan "rumemmista", rosoisemmista ja lämpimämmän näköisistä miehistä enemmän. 

En minä häntä karkuun juoksisi ja oishan tuo ihan kiva katsella palaveripöydän toisella puolella. Henkilökohtaisessa elämässä sykähdyttää hiukan toisenlaiset tyypit.

Vierailija
39/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. En innostu, liian komea, ei rosoa. Parta plussaa.

43v

Vierailija
40/67 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Haluaisin sanoa 10, sillä vaikea tuosta on mitään "vikoja" löytää, mutta ei vaan tule sellasta "noni siinä on ulkonäöllisesti täydellinen mies" -fiilistä.

N23.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi