Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako tässä nyt enää lainaa ottaa, kun euribor-korko on noussut jo kolmen vuoden takaiselle tasolle.

Vierailija
09.02.2006 |

Just tänään ollaan menossa pankkiin lainaneuvotteluun. Ollaan pähkäilty pari vuotta asunnon ostoa ja nyt sitten alettiin rakentamaan. Lainaa on ajateltu ottaa maksimi 140 000 euroa, mutta luultavasti 120 000 riittää. Itse olen hoitovapaalla ja menen ensi tammikuussa töihin, jos niitä löydän jostakin. Vakituista paikkaa ei ole... Miehellä on vakituinen työ, mutta nyt alkoi taas arveluttaa tämä lainan otto...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koronnousu ahdistaa (mikä on ihan terveellistä :), niin ottakaa lainallenne korkokatto. Helpottaa kummasti, kun tietää, ettei korko voi loputtomiin nousta tiettynä ajanjaksona.

Vierailija
2/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani rakensivat vuonna 1988 ja maksoivat lainaansa 1990-luvulla pois 18 %:n korolla. Heidän mielestään meillä on tosi alhainen korkotaso...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä entistä varallisuutta vai miten ajattelitte rakentaa talon tuolla budjetilla?

Vierailija
4/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riitä, että miehelläsi sellainen on!

Vierailija
5/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mullakaan ei ole vakkarityötä ja silti meillä on lainaa 186000 euroa. Jäin äitiyslomalle määräaikaisesta työstä ja nytkin teen määräaikaista työtä, mutta silti ei pelota. Minulla on akateeminen loppututkinto ja palkka 3500 e/kk.

Vierailija
6/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurempi. Ja mies rakentaa itse suurimman osan, vain muurari tulee ulkopuolelta ja sekin on miehen paras kaveri. Mies on siis itse rakennusalalla.

Mutta eniten siis ahdistaa se että, kun ollaan ihan tavan duunareita, että miten selvitään lainasta, jos korot nousee vaikka 7-8 %.

Vierailija
7/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otettiin just toi 140 000 lainaa vaikka mä olen kotona hoitovapaalla.

140 000 lainaa ei ole kovin paljon kahdella ihmisellä ja kyllä ap löytää töitä sitten kun on tarvis!

Vierailija
8/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan