Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän suurinta osaa vauvoja rumina :O

Vierailija

Että sellainen nainen olen minä. Lapseton ja itsekin ihmettelen miten pystyn ajattelemaan noin rumasti viattomista luontokappaleista, mutta niin vaan teen kun näen sen pallomaisen naaman, pullistuneet ja punaisen laikukkaat kuivat posket ja tukan joka muiden mielestä on söpösti pystyssä, mutta minusta vain kuin variksenpelättimen jouhta. Monet vauvat vielä ovat ihan suoranaisesti lihavia eli se pääkin on jotenkin makkaroilla ja kaksinkertainen. Oon pahoillani jos jotakuta nyt loukkasi, mutta halusin nostaa tämänkin tabun pöydälle. Olenko ainoa vai ajattelevatko muutkin näin salaa itsekseen?

Kommentit (4)

Vierailija

Täältä löytyy toinen samoin ajatteleva!
Äitini sanoi joskus, että kauniita vauvoja ei kovin usein näe, mutta oman lapsen näkee aina vaaleanpunaisten lasien läpi.

Vierailija

Et ole ainoa. Ja minulla sentään on lapsia! Omiani olen toki pitänyt todella söpöinä silloin kun ovat vauvoja olleet. Jälkeenpäin valokuvista katsellessa ovat juuri tuollaisia kaljupäisiä makkaroita. Hormoonit tekee ihmeitä! Ei sellaista sentään ääneen voi kenellekään sanoa  jos joku vauvaansa tuo näytille, ja miksi pitäisikään, enhän sano kenellekään aikuisellekaan, että sulla on kyllä tosi ruma kampaus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat