Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymyskierre

Vierailija
09.02.2006 |

Tuleeko muille äideille väsymyskierrettä?

Kun lapsi/lapset ovat menneet nukkumaan, niin ei itse malta kömpiä sänkyyn vaan tahtoisi vihdoin lukea, katsoa vaikka elokuvan, surffata netissä rauhassa tms. Ja sitten sitä vain valvoo ja valvoo kun ei raaski " tuhlata" sitä omaa aikaa nukkumiseen, ja aamulla taas sitten väsyttää kun muksu herää ennen seitsemää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saatan valvoa tonne kahteenkin asti aamuyöllä, kun ei huvita mennä nukkumaan. Aamulla sitte kukonlaulun aikaan noustava ylös ja kauhea väsymys. Joskus istun koneella ja surffailen, vaikk silmät on ihan ristissä, ja ei oikein jaksa edes nousta ja mennä sänkyyn :/

Ihan pimeetä

Vierailija
2/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä varmaan kolmivuorotyö. Pahinta on iltavuoro ja seuraavana päivänä aamuvuoro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tuli uupumus ja masennus ja sitten tuli mielialalääkitys ja unilääkkeet. Nykyään menen sänkyyn klo 21 - paitsi siis tänään - ja nukahdan klo 23 mennessä ja nukun 6:45:een.

Elin välillä pitkään vajaan 5 tunnin yöunilla. Ensin jaksaa, mutta sitten se ottaa ja rajusti.

Vierailija
4/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yksin kolmen muksun kans, nuorin 9kk. Herää n.10kertaa yössä, syö tisuakin vielä monta kertaa..

silti en saa mentyä pariin tuntiin nukkuun kun tarvii sitä omaakin aikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan