Masentavan kylmä sää
Pakko vetää taas vaatetta päälle kerroskaupalla että tarkenee :(
Kommentit (34)
Laitoin samat vaatteet kuin talvella. Eri takki vain. Uusimaa.
https://www.foreca.fi/Spain/Madrid/10vrk
Madridissa on ollut jo viikkojen ajan viileätä ja sateista, outoa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin samat vaatteet kuin talvella. Eri takki vain. Uusimaa.
Mä vaihdoin paksummat housut jalkaan kevyiden kesähousujen sijasta kun kävin ulkona, totesin että ei näillä tarkene millään. Sairaan kylmä.
Masennus ei liity säähän mitenkään.
Joo, oltiin heti aamutuimaan kun oli alle 10 astettta, 8v:n kanssa puistossa ja vaikka laitettiin ulkohousut, softshelltakki, kurahousut, villasukat, saappaat, välikausirukkaset, kauluri ja pipo, niin silti tuntui, että taisi olla liian vähän päällä! :( Ja on kuitenkin jo melkein kesäkuu!
Mä oon mökillä ja mun vaatteet on shortsit ja t-paita. Vielä olen sängyssä ja kohta voisi mennä uimaan. Viileää vesi on, mutta siitä se veri lähtee kiertämään ja olo tuntuu sitten lämpimältä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oltiin heti aamutuimaan kun oli alle 10 astettta, 8v:n kanssa puistossa ja vaikka laitettiin ulkohousut, softshelltakki, kurahousut, villasukat, saappaat, välikausirukkaset, kauluri ja pipo, niin silti tuntui, että taisi olla liian vähän päällä! :( Ja on kuitenkin jo melkein kesäkuu!
Kai se lapsi liikkuu siellä puistossa koko ajan, joten en usko, että paleltui. Ihan sopiva määrä vaatetta tuo oli. Toppaa jos laittaa, olisi jo liikaa, paitsi jos vaan seisoskelee.
Mieti, ei ole enään pitkä aika kun alkaa taas ihanan kylmä, märkä ja pimeä kausi <3
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaatemäärä tuntuu kauhean tukahduttavalta, hiki valuu pitkin selkärankaa pelkästä ajatuksesta.
Mulle hyvä sää on aina kun ei vaan ole pakkasta eikä lunta. Vettä saisi sataa myös niin tuo koivun siitepöly huuhtoutus pinnoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaatemäärä tuntuu kauhean tukahduttavalta, hiki valuu pitkin selkärankaa pelkästä ajatuksesta.
Mitä muka jättäisit pois?
Jännä että sää saa aikaan muutoksia mieleen. On kuitenkin toukokuu. Täällä Jyväskylässä aurinko porotti äsken ainakin erittäin kuumasti ja toivoin että olisi vähän viileämpää.
Ei olla vielä kesässä ihan, joten eipäs masennuta. Vanha kansa neuvoi aikanaan ettei kesäkukkia kannata laittaa ulos ennen kesäkuun kymmenettä päivää, jotta pakkanen tai halla ei niitä vie.
Ei ole mitenkään kannattavaa syyttää säätä, jos itsellä on huono verenkierto.
Hemmetin hyvä sää tuolla on.
Miten niin kylmä? Päivän ylin 16 C ja yölläkin pysytään yli 10 asteen. Ihan normaalia toukokuun säätä.
Vierailija kirjoitti:
Just ihana sää, mä tykkään!
Kävin putsaamassa sipulimaan - kohta istutan sipulin alut.
Noilla kuumemmilla keleillä en vain jaksanut. :)
sitä se tekee kun ilmasto kylmenee...