Miten arvioisit ulkonäkösi tämän taulukon perusteella?
http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg
Erään toisen keskustelun innoittamana kysyn tätä teiltä. En yleensä pidä tällaisia urpoja arvosteluja mielekkäinä, mutta kysytäänpä nyt huvin vuoksi.
Uskon olevani tämän perusteella 6, en mikään kaunotar, mutta ihan ok ja kenties miellyttävän näköinen joidenkin mielestä.
Kommentit (59)
5 tai 6, mutta hygieniatasoni on kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
5 tai 6, mutta hygieniatasoni on kyllä hyvä.
Sama juttu hygienian kanssa ja 5-6 tasolle menen minäkin. Tosin en ole noin teini kuin kuvien naikkoset olivat.
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta kuunteletko säkin Melanie Martinezia? ♥
Kyllä kuuntelen! :D
Olisko 3-4. En oo kaunis. Hygieniasta kyllä pidän huolen.
Tässä mielentilassa oon varmaa 1 tai 2.
Läski, ruma, suohirviökin näyttää mun rinnalla missiltä.
Nuo kuvat ei kyllä kerro mitään (omaan makuuni). Olisin varmaan 6
Sanoisin 6,5. Kutosen kohdalla sanotaan "somewhat attractive" ja että monet sanoisivat puoleensavetäväksi, mutta _kukaan_ ei hotiksi. Seiskan tasolle yltääkseen taas pitäisi jo olla "definitely attractive". Olen ihan nätti ja minulla on kaunis hymy. Useimmat, mutta eivät todellakaan kaikki, varmaan pitäisivät minua kohtalaisen hyvännäköisenä ja joku yksittäinen ehkä hottina.
Oli muuten aika oudosti luokiteltu osa naamoista - ihan hyvän näköisiä naisia oli laitettu tuonne goofy-osastolle neloseen.
En voi ottaa vakavasti taulukkoa, jossa lukee "Nuetral".
En tosiaan tiedä. Joidenkin mielestä ehkä 5-6 ja joidenkin 7-9.
Vastaan 7
No, vitosesta seiskaan, eli otetaan sitten 6, hygienia ok!
Ilman meikkiä 6-7, laittautuneena 8-9.
Kuten toiseenkin ketjuun kirjoitin:
Olen aina ihmetellut tuota "taulukkoa" ja ihmisiä, jotka jakavat sitä, kuka vitsinä ja kuka tosissaan.
1-3 kuvissa on mm. pahasti epämuodostuneita ja sairaita ihmisiä. Mielestäni "taulukon" jakaminen on heidän pilkkaamistaan.
Nelostason kuvissa esim. 2 oikeanpuolimmaista ovat täysin normaalin näköisiä tavallisia naisia. Ilmeisesti kuvan koostajalla on jokin kiusaamisagenda ollut tässä mukana.
Kaikki kuvaa jakavat ovat jotenkin ala-arvoisia ihmisiä ja saisivat hävetä. He ovat mätöjä sisältä.
7, menen kirjallisen kuvauksen mukaan kun kuvat eivät ole kohdillaan vaan epätasaisesti jaoteltu.
Mutta paskaahan nuo taulukot sinänsä ovat. Ei esim. ole naista, joka olisi KAIKKIEN mielestä hyvännäköinen, kuten esim. 8 kohdalla väitetään. Superkauniitkin julkkikset jakavat rajusti mielipiteitä.
Ohis mutta kuunteletko säkin Melanie Martinezia? ♥