Miten arvioisit ulkonäkösi tämän taulukon perusteella?
http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg
Erään toisen keskustelun innoittamana kysyn tätä teiltä. En yleensä pidä tällaisia urpoja arvosteluja mielekkäinä, mutta kysytäänpä nyt huvin vuoksi.
Uskon olevani tämän perusteella 6, en mikään kaunotar, mutta ihan ok ja kenties miellyttävän näköinen joidenkin mielestä.
Kommentit (59)
1-2, paitsi että minulla ei ole mitään vammoja tai sairautta.
Hygieniani on hyvä, en ymmärrä miten se liittyy ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu hygienian kanssa ja 5-6 tasolle menen minäkin. Tosin en ole noin teini kuin kuvien naikkoset olivat.
Silloin kun aikuiset naiset ovat teinejä, niin nainen on itse jo rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu hygienian kanssa ja 5-6 tasolle menen minäkin. Tosin en ole noin teini kuin kuvien naikkoset olivat.
Silloin kun aikuiset naiset ovat teinejä, niin nainen on itse jo rupsahtanut.
Sanoo vauvapalstalla kirjoitteleva katkeroluuserimies.
Nyt kohta viiskymmpisenä nelonen. 35-v:ksi asti olin seiska. En arvannut, kuinka nopeasti sieltä tullaan alas.
Mielestäni pitää olla vähintään kasi ollakseen hyvännäköinen. Ei nuo seiskatkaan oikein häävejä ole....Itse olen 1-3, en osaa sanoa sen tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kohta viiskymmpisenä nelonen. 35-v:ksi asti olin seiska. En arvannut, kuinka nopeasti sieltä tullaan alas.
Hahhah. Saatte maistaa omaa lääkettänne.
4-5.
en tiedä kuka noi kuvat on valinnut tai järjestänyt. kauniita naisia ihan väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkettä?
Auta armias jos mulla 50-vuotiaana tulee olemaan itkun paikka normaali vanheneminen. Jos sitä itkee, niin on epäonnistunut täysin elämässään kun oikeasti pitäisi olla muutakin sisältöä jo kuin ulkonäkö.
seiskasta eteenpäin kaikki esimerkkikuvat ovat mielestäni samanlaisia...
noh, seiska tai kasi.
Eikö 2 rivillä viides ole mies? Minusta ihan miehen näköinen, ei voi olla nainen. Todella kamala.
Minusta saisi 4-9. Ilme, valaistus, meikki, kuvaustyyli jne vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta saisi 4-9. Ilme, valaistus, meikki, kuvaustyyli jne vaikuttaa.
Perustelen tätä väitettäni vielä näillä kuvilla. Repikää siitä, listan tekijät:
http://www.sunnyskyz.com/blog/344/25-Beautiful-Women-Making-Ugly-Faces-…-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ja mitäs lääkettä se olisi? Tätä sanontaa kai käytetään yleensä silloin, kun on tehnyt oma-aloitteisesti jotain negatiivista/tyhmää, ja joutuu myöhemmin kärsimään. Kauneuden eteen ei usein joudu tekemään mitään.
Olen itse nelikymppinen, ja antaisin itselleni vieläkin ysin. En tietenkään ole samannäköinen kuin kaksikymppisenä, mutta vähän eri lailla kaunis, symmetrinen, jne. Ja kaikenikäiset (ok, yli23v) miehet tuijottavat vieläkin ja usein yrittävät juttusille, vaikka minulla on pienet lapset mukana ja iso sormus sormessa. Ikinä en ole pukeutunut kovin avonaisiin tai tiukkoihin vaatteisiin.
3. Helvetin läski, mutta nätti naama.
En rehellisesti sanottuna tiedä. Kun katson kuvia ja mietin mitkä on minusta viehättäviä ja miltä itse näytän, naamani sopisi mihin vain ryhmään 5-10 väliltä. Aika eritasoisia lärvejä noissa on. Tekstien perusteella sanoisin 6-8. Ehkä sitten keskiarvo eli 7.
9! Hyvät hampaat, symmetriset kasvot, puhdas ja tuoksuva, hyvä kroppa.