Päivittyykö teillä AV normaalisti?

Vierailija

Minua risoo se, että päivittäessäni ketjun näyttää siltä, että kommentointi on tyrehtynyt ja keskustelu kuollut. Viestiluku pysyy samana. Vasta toisella (tai joskus kolmannella) päivityskerralla näen vihdoin uudet viestit ja nuoletkin päivittyy. Tämä siis mobiilissa. Minusta tämä on rasittavaa ja hidastaa reaaliaikaista keskustelua. Joskus myös AV:n etusivun otsikot päivittyy vasta toisella klikkauskerralla (kellonajat muuttuu tuoreiksi). Onko tämä ongelma vain minulla vai onko muillakin?

Kommentit (11)

Vierailija

Yhtä huonosti ja epävarmasti näkyy läppärilläkin. Välillä oma kommentti tulee esille, seuraavalla päivityskerralla se on kadonnut kuten moni muukin ja kolmannella taas tullut takaisin.

En sitten toedä onko tuo päivitysongelmaa vai käydäänkö ylläpidossa niitä läpi jonkin sensuurin kautta seuoloen. On tämä mennyt surkeaksi.

Vierailija

Mulla on sama ongelma.
Lisäksi joistain ketjuista näen vastauksista vain puolet, siis niin että kommentit alkaa kummallisesti keskeltä lausetta.

Vierailija

Luen ketjua ja ylänuoletan jotain kommenttia. Kun päivitän ketjun, ylänuoleni on kadonnut ja pystyn ylänuolettamaan uudelleen. Mistä tietää jääkö sekään nuoli pysyväksi? Ihan kun minua ei olisi olemassakaan.

Ja kommentit tosiaan ilmestyy näkyviin vasta sitten kun sivun päivitysnappulaa multiklikkaa. Ketuttaa etenkin liveseurantaketjujen (Vain elämää, Ensitreffit, jne) kanssa, joissa nopeat vastaukset on valttia. Keskusteluhalut katoaa kun homma ei toimi sulavasti :( :( :(

Vierailija

Kokeillaan. Tähän asti minulla sivu on päivittynyt aina kun olen halunnut sen päivittyvän.

Tämä on kai kahdeksas viesti, ellei joku ehdi väliin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oli se ja annoin sille nuolenkin. Kokeillaan, saanko annetuksi toisen. ei pitäisi onnistua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se ja annoin sille nuolenkin. Kokeillaan, saanko annetuksi toisen. ei pitäisi onnistua.

Ei onnistunutkaan, vaikka suuntaa pystyin tietysti muuttamaan niin monta kertaakuin halusin. Evästeiden poisto kokeilujen välillä ei vaikuttanut asiaan.

Vierailija

Mistä vetoa, niin näitä ongelmia ei tulla korjaamaan ikinä? Oli niin ylitsepääsemätön se "kakkossivun ongelmakin" edellisessä uudistuksessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat