Jess, olen laihtunut 5 kiloa
ja ensimmäinen välietappi on saavutettu =)
Nyt lähden ostamaan itselleni lupaamiani kauneudenhoitotuotteita. Ennen olisin palkinnut itseni leivoksella, mutta tämä tuntuu mukavammalta palkinnolta.
Kommentit (9)
Kun viisi tulee täyteen, saan käydä ostamassa uudet alusvaatteet ja meikkejä:)
Tämän saavutuksen sain aikaan karppaamalla!!
Alkuun pidin sen sairaaladieetin ja nyt olen sitten vähentänyt paljon perunan/riisin/pastan syöntiä...Mahtava tunne. Kaikki housut käynyt isoiksi ja paidat pyörii päällä...Liikkumistakin olen lisännyt...Hienoa me! =o)
Niinpä niin toiset laihduttaa ja toiset lihottaa...
Vierailija:
Niinpä niin toiset laihduttaa ja toiset lihottaa...
Jätin turhat välipalat pois, otin käyttöön lautasmallin ja lopetin aterialla santsaamisen. Lisäksi päätin kokeilla, josko pystyn vastustamaan mielitekoja (suklaa) sillä, että harrastan liikuntaa aina kun mieliteko iskee. Ekat päivät sain tanssia ja venytellä oikein urakalla, muutamassa päivässä se tarve poistui.
Olen " herkutellut" ostamalla erikoiskahvin, jos on iskenyt oikein pahat vieroitusoireet suklaasta.
Ostin myös uuden MP3 soittimen, jotta jaksaisin lenkkeillä iltaisin.
ap.
Oli siis pakko lihottaa kun muutenkin olen langan laiha ja raskauspahoinvointi vei kiljoa hurjasti pois, ja kun raskaus menikin kesken niin totisesti näytin luurangolta.
Minulle laihdutus olisi pikku juttu, paino tippuu ihan itsestään... Mutta painoa ei sitten tule millään, ei millään...
Ne taisi muuttaa meikäläisen runkoon, kun olen kartuttanut painoa sen verran parin kuukauden sisällä :D :D Ottaisitko takas, kiitos!
minulla on lähteny 4kg. perässä tullaan. 8 ois vielä jäljellä... huhhuh..
En ole kyllä varsinaisesti laihduttanut kun imetän. Painan nyt siis 5 kg vähemmän kuin mitä paino oli ennen raskautta. Kävin eilen ostamassa uudet farkut, kokoa 38. Vielä sais 3kg lähteä. Sit ois jo ok.