***TORSTAITA SYYSKUISET***
Kommentit (23)
Käväsin koneella ja luin maalyn vastauksen kysymykseeni. -Kiitos!:)
Just,just...että sellanen juttu oli tää " vellikielto" ... :)
Empä ollut kuullutkaan moisesta ennen...
Silti meillä syödään velliä... =)
Nyt taidan mennä poikien kans nukkuun!!! Öitä!!!! :-o
maaly:
MM-05: Tuo " vellikielto" on siis noita STM:n suosituksia eli ettei velli varsinaisesti ole ravitsemuksellisesti mitenkään hyödyllinen alle 5kk ikäiselle ja vastaavasti yli sen olevalle taas on parempi antaa puuroa eli periaatteessa siis maito maitona ja puuro puurona, eikä velliä ;) Mutta nuo nyt ovat vain suosituksia, joita ei edes ammattilaiset noudata...Joten mitenkään vaarallista tai kiellettyä ei velli ole :)
on pitänyt jo monta kertaa pinoutua mutta aina on tullut jotain.. tyttö herännyt tai muut askareet kutsuneet..
Mutta jos nyt ehtis pari riviä, jospa joku vielä lukiskin nää pinon viimeiset.
No asiaan!!!!
Eli sitä ihmettelin jonain päivänä kun joku kirjoitti ettei käytä itkuhälytintä pakkasilla, mitä ihmettä??? Kyllä mä oon käyttänyt ja hyvin on toiminut! Välillä on vähän liiankin herkkä ja patteritkin kestäneet ihan älyttömän hyvin (kyllä kannattaa maksaa vähän enemmän pattereista, halvat ei kestä).
Tänään kävin ostamassa niitä paljon puhuttuja Lidlin vaippoja mutta en ehtinyt vielä testaileen kun olin jumpassa.. Aah ihanaa rääkkiä. Oli pumppitunti ja kyllä hiki lensi ja pakarat tärisi :)
Hei te jotka käytätte Pamperseja niin haiseeko ne vielä??? Sellaiselle synteettiselle ja siis ihan kamalalle, varsinkin kastuessaan?? Koitin yhden paketin ja muuten olivat ihan hyviä mutta sitä ihme hajua en kyllä kestä. Liberot meinaa vuotaa kyllä aina välillä, varmaan pitäisi koittaa isompaa kokoa.
Mies oli tässä muuten sitä mieltä että ei ruveta halpiksia kokeileen kun kerta libero sopii niin sitä käytetään mut mä ajattelen että säästöö se on pienikin säästö, varsinkin kun kesällä tippuu sille tosi pienelle tuelle (mikä se nyt nimeltään olikaan..).
No niin jos kirjoittaisin huomenna lisää!!
Iida-Ilonalle muuten isot halaukset!! Toivottavasti saatte asiat selvitettyä!
Mä en itse kestä selvittämättömiä tilanteita, tulee kauhee paine niistä ja ahdistus, pakko selvittää suuntaan tai toiseen kunhan selviää!!
öitä.
äiti ja tytteli (4 kk ja vähän päälle..)
...täältä myös. Poika saanut raivareita, kun ei ole heti tullut tissistä mitään vaan on kestänyt ennenkun heruminen on alkanut... Ja päikkäreitä nukuttiin ulkona peräti puoli tuntia.. Täysimetyksellä siis mennään, mutta viime päivinä on tosiaan hieman kestänyt ennenkuin maitoa on alkanut tulla. Onko teillä muilla täysimettäjillä ollut vastaavaa? Viime päivät oon ollut myös masentunut ja stressaantunut, joten joskohan johtuisi tuosta? Huomenna täytyy lähteä ihmisten ilmoille tuulettumaan päivällä ja onneksi olen kohta lähdössä kavereiden kanssa ulos syömään. Isä jää pojan kanssa kotiin. IHanaa saada hetki omaa aikaa!!!
Mistäs sitä onkaan ollut puhetta. Ainakin vaipoista. Meillä käytössä Pampersin Active Fitit. Ne on ehdottomasti parhaimmat meidän pojalle. Pitää pissat pitkän yönkin vaikka tankataan todella usein. Liberoa ja Lidliä on kokeiltu monessa koossa, mutta eivät toimi meillä.
Meilläkin turvaistuimen osto edessä. Olen ajatellut sitä gracon cosmic xtp:tä. Onko kenellälkään sitä käytössä?
Illanjatkoja kaikille ja toivottavasti hyviä öitä!