Mies tykkää etten käytä meikkiä.
Mieheni kysyi yks ilta, et onko sulla nyt meikkiä, sanoin etei ole. Hän sanoi, että olen kauniimpi ilman meikkiä, ja ei tarvis aina olla pakkelit naamassa, on kuulemma ookoo jos joskus meikkaan. Kiitin ja jäin miettimään, että onko todella näin? Olen 40v, neljän lapsen äiti. Kotoa en poistu ilman meikkiä, mökillä olen naturelli. Joko meikkaustyyli on out tai mies puhuu totta. Olen nyt ollut ilman meikkiä mieheni toiveen mukaan.
Kommentit (55)
Toiset nyt vaan tykkää luonnollisen näköisistä naisista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidit voisivat opettaa tyttäriään meikkaamaan tai koulussa voisi olla joillain tunneilla ammattimeikkaaja opettamassa siistin,kevyen perusmeikin tekoa.
käyn päivittäin syömässä paikallisella isolla absilla missä on paljon nuoria naisia töissä ja tuntuu että niillä on suuri vaihtuvuus ja iso osa niistä ei osaa meikata,ihan järkyttäviä sotamaalauksia näkee,varsinkin tuo kulmien piirtäminen,hui hitto.
Minä opetan mieluummin vaikka kalastamaan, pärjäämään luonnossa (erätaitoja) jne.
Meikkaaminen= yksi elämän turhimmista asioista.
Meikkaaminen pelastaa elämän luonnostaan rumalle naiselle!! Turhasta kaukana.
Mä saan loistotason palvelua ihan arjessa jo miehiltä, se muutos kun kulkee meikittömänä on radikaali...
Samaten esim. parisuhteen etsiminen olisi ollut mahdotonta meikittä, sillä ei tän näköiseen kukaan mies jaksaisi edes tutustua. Eri juttu olla meikittä jo kun mies tuntee paremmin.
Elämän pelastaa hyvä itsetunto. Itseään ei pidä muuttaa (meikata,värjätä hiuksia yms.) kelvatakseen muille.
En itsekään ole erityisen kaunis. Teini-iästä lähtien ollut melko paha akne johon ei ole lääkkeet purreet joten naama on näin kolmikymppisenä sen mukainen. Muutenkin piirteet ovat haljut. Värittömät kulmat ja ripset jne. En lainkaan epäile, ettenkö olisi kauniimpi jos naamassa olisi pakkelia mutta sitten se en olisi minä.
Meikkaaminen menee vähän samaan kastiin esim. noiden bombshel-rintsikoiden kanssa. Niillä huijataan isompi povi kuten meikeillä huijataan kasvojen kauneus. Siinä voi mies tuntea olonsa petetyksi kun meikkien ja vaatteiden alta kuoriutuukin ihan erinäköinen tyyppi.
Hahaa!!! xD Tämä oli lähes vakuuttava todistelu lestadiolaismammalta!
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaminen menee vähän samaan kastiin esim. noiden bombshel-rintsikoiden kanssa. Niillä huijataan isompi povi kuten meikeillä huijataan kasvojen kauneus. Siinä voi mies tuntea olonsa petetyksi kun meikkien ja vaatteiden alta kuoriutuukin ihan erinäköinen tyyppi.
Virhe ajattelussasi. Minä en ole velvollinen takaamaan mitään miehille kollektiivisesti heidän odotuksiensa perusteella :)
Mies näkee alusta asti minulla olevan meikkiä naamassa, joten jos pettyy ne poispestessäni moka on hänen (+ tyhmä kuin saapas) jos ei käsittänyt etten tosiaan näytä samalta ilman kulmaväriä, rajauksia ja huulipunaa. Ja yhtälailla en käytä meikkiä vain miesten takia, sillä olen meikannut samalla tavalla ollessani parisuhteissa, vaikka mies tietää jo silloin miltä näytän ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahtiiko mies sinua muuten, arvosteleeko esimerkiksi vaatteitasi ja hiuksiasi? Onko mustasukkaisuuteen taipuvainen?
Ei vahdi, eikä arvostele tai kommentoi vaatteitani tai hiuksia, eikä ole mustasukkaisuuteen taipuvainen. Tavallinen maalaistallukka:-)
Kuulostaa kyllä paremmalta kuin tavalliselta maalaistallukalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidit voisivat opettaa tyttäriään meikkaamaan tai koulussa voisi olla joillain tunneilla ammattimeikkaaja opettamassa siistin,kevyen perusmeikin tekoa.
käyn päivittäin syömässä paikallisella isolla absilla missä on paljon nuoria naisia töissä ja tuntuu että niillä on suuri vaihtuvuus ja iso osa niistä ei osaa meikata,ihan järkyttäviä sotamaalauksia näkee,varsinkin tuo kulmien piirtäminen,hui hitto.
Minä opetan mieluummin vaikka kalastamaan, pärjäämään luonnossa (erätaitoja) jne.
Meikkaaminen= yksi elämän turhimmista asioista.
Meikkaaminen pelastaa elämän luonnostaan rumalle naiselle!! Turhasta kaukana.
Mä saan loistotason palvelua ihan arjessa jo miehiltä, se muutos kun kulkee meikittömänä on radikaali...
Samaten esim. parisuhteen etsiminen olisi ollut mahdotonta meikittä, sillä ei tän näköiseen kukaan mies jaksaisi edes tutustua. Eri juttu olla meikittä jo kun mies tuntee paremmin.
Elämän pelastaa hyvä itsetunto. Itseään ei pidä muuttaa (meikata,värjätä hiuksia yms.) kelvatakseen muille.
En itsekään ole erityisen kaunis. Teini-iästä lähtien ollut melko paha akne johon ei ole lääkkeet purreet joten naama on näin kolmikymppisenä sen mukainen. Muutenkin piirteet ovat haljut. Värittömät kulmat ja ripset jne. En lainkaan epäile, ettenkö olisi kauniimpi jos naamassa olisi pakkelia mutta sitten se en olisi minä.
Hahaa!!! xD Tämä oli lähes vakuuttava todistelu lestadiolaismammalta!
Täytyy kyllä sanoa että olen kaukana uskovaisesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei laiteta kouluun vielä tunteja "näin miellytät miestä", "kodinhoitajan abc" ja "tehokas äiti".
Tämä on hyvä. Nämä hyvin tärkeät taidot olisi hyvä olla mm.käsityötunneilla opetettavaksi. Käsityötunneilla voisi opettaa myös kädentaitoja miehen hyväilemiseen jne. Kotitaloudessa olisi sinne suuntaan kuuluvia suun taitoja ja liikunnassa miehen miellyttämisessä tarvittavia liikunnallisia taitoja.
Voi jos minulla olisi tummat ripset ja kulmakarvat luonnostaan, en meikkaisi.
Sallinette, että minua tuppaa naurattamaan, kun lueskelen kommenttejanne. Nuttura tutisten te joko puolustatte meikkausta tai harvemmat luonnon värejä.
AP:n mies on tyypillinen suomalainen mies, joka haluaa, ettei vaimo näytä "liian hyvältä" eli että muut miehet eivät kiinnittäisi häneen huomiota. Mies haluaa pitää nöyrän palvelijattaren kotona itseään varten.
Mutta mitäpä tapahtuu, kun mies on kodin ulkopuolella yksin tai kavereiden kanssa liikenteessä, mahdollisesti baarikierroksella? Kiinnittääkö hän kumppaneineen huomiota meikkaamattomiin tai hyvin hillitysti meikattuihin naisiin. E-hei, ei sinne päinkään. Kyllä silmä hakee ja kiinnittyy niihin maalipyttyihin: paksu rumanvärinen punertava meikkivoidepanssari naamalla, musta suttuinen silmämeikki ja kirkuvan punainen suu. Ja mies on kuin vahaa!
Vierailija kirjoitti:
Sallinette, että minua tuppaa naurattamaan, kun lueskelen kommenttejanne. Nuttura tutisten te joko puolustatte meikkausta tai harvemmat luonnon värejä.
AP:n mies on tyypillinen suomalainen mies, joka haluaa, ettei vaimo näytä "liian hyvältä" eli että muut miehet eivät kiinnittäisi häneen huomiota. Mies haluaa pitää nöyrän palvelijattaren kotona itseään varten.
Mutta mitäpä tapahtuu, kun mies on kodin ulkopuolella yksin tai kavereiden kanssa liikenteessä, mahdollisesti baarikierroksella? Kiinnittääkö hän kumppaneineen huomiota meikkaamattomiin tai hyvin hillitysti meikattuihin naisiin. E-hei, ei sinne päinkään. Kyllä silmä hakee ja kiinnittyy niihin maalipyttyihin: paksu rumanvärinen punertava meikkivoidepanssari naamalla, musta suttuinen silmämeikki ja kirkuvan punainen suu. Ja mies on kuin vahaa!
Tämä! :D
Tietysti miehet pitävät naisista eniten meikkaamattomina. Mutta tällöin kohde on se luonnonkaunis nainen, joita on max. 1/1000 naisesta... Lopuilta naisista miehet kysyvät, että "oletko sairas?" jos on ilman meikkiä.
29: Kylläpäs nyt kärkkäästi hyppäät itseäsi miellyttäviin stereotypioihin. Ap kirjoittaa olevansa 40-vuotias, neljän lapsen äiti. Jos hänen miehellään olisi hirvittävä pelko naapurin Perasta, olisi hän käskenyt ap:ta pesemään meikit pois jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
29: Kylläpäs nyt kärkkäästi hyppäät itseäsi miellyttäviin stereotypioihin. Ap kirjoittaa olevansa 40-vuotias, neljän lapsen äiti. Jos hänen miehellään olisi hirvittävä pelko naapurin Perasta, olisi hän käskenyt ap:ta pesemään meikit pois jo vuosia sitten.
Itsetunto voi huonontua ja tunnetustihan kysyntä naiselle ei kyllä hiljene vaikka vanhenee. Aina on potentiaalisia ottajia jos mies jättäisi syystä tai toisesta.
Siinä missä jätetyt miehet taas alkoholisoituvat ja katkeroituvat...
Ap kommentoi. Miehelläni on hyvä itsetunto, ei tarvitse pelätä muita miehiä, ainahan on katsojia ja sivusta seuraajia. Mieheni ei käy baareissa, enkä minä. Liikutaan ja urheillaan yhdessä. Arvostamme ja kunnioitamme toisia, minusta mieheni kommentti oli mielenkiintoinen tässä tilanteessa ja tässä iässä:-) Itse otin sen kohteliaisuutena, tuli fiilis että meillä menee hyvin ja rakastamme toisia aidosti.
29 osaa vaan sen paksun maalin ja pokka ei kestä olla au naturel, ja koittaa siksi perustella että hutsulookki on se kaikkien miesten mielestä haluttavin. Vaan kun ei se oo.
Itse pidän useimmiten meikkaamattomista naisista, mutta jos nainen itse haluaa meikata, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin subjektiivistahan tuo arviointi on.
Itse taasen en ole eläessäni nähnyt vielä naista, joka EI olisi meikillä kauniimpi.
https://instagram.com/p/7dzP8gP5G6/
mielestäni hän on paremman näköinen meikittä :/
Hei pliis miehet, muistakaa lisätä: "pidän LUONNONKAUNIISTA meikkaamattomista naisista".
Nyt tulee sellainen kuva, että jokainen nainen on miellyttävä ilman meikkiä kun tosiasiassa näin ei ole todellakaan kaikkien kohdalla.
Mun mies on samanlainen! Pitää enemmän kun en meikkaa. Alussa kun tavattiin meikkasin todella paljon! Nykyään vaan ripsaria/ kajaalia, aina en niitäkään :)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni (ei nyt ehkä tyypillinen suomalainen mies. Suomalainen kuitenkin) Ainakin näyttää tykkäävän siitä, että muut miehet osoittavat kiinnostusta/huomiota minuun tai kehuvat jollain tavalla, joko suoraan tai sitten kuulee muuta kautta.
On kai se osoitus siitä, että hän on tehnyt hyvän "löydön" Samalla tavalla kuvittelisin, että suurin osa tykkää, jos heidän juttujaan kehutaan esim. auto, talo, kampaus jne.
Niin ja yleensä en meikkaa ja mies ei ole koskaan asiasta maininnut sanallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin vuosia sitten ollut tarvetta pestä meikkejä kun nainen oli raskaana neljä kertaa. Sen jälkeen hoiti näitä rakkauden hedelmiä kotona vauvan puklut selässä ja keskimmäisen lapsukaisen räät lahkeessa kiljuen samalla kahdelle vanhimmalle, että näiden pitää olla hiljaa. :) Nyt mies ei voi enää naistaan pökkiä paksuksi, lapset alkavat olla järjellisessä iässä ja rouvan pitäisi mennä töihin kotihoidontukien päättyessä ja se on miehelle kova paikka. Todellista rakkautta siis, voihan sen joku näinkin ajatella. ;)
Kas kun ei laiteta kouluun vielä tunteja "näin miellytät miestä", "kodinhoitajan abc" ja "tehokas äiti".