Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen kaunis 20-vuotias neitsyt.

Vierailija

Huoh, olen niin kyllästynyt! Mä haluan miehen mutta mä en uskalla lähteä sellaista hakemaan. Liian ujo. Käyn töissä, on harrastuksia, mielenkiinnonkohteita, unelmia ja suunnitelmia; osaan kokata ja olen positiivinen ihminen. Silti ei mitään...

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla oli sama! Kunnes tapasin ulkomailla asuessani miehen, jolle avauduin tästä "ongelmasta". Hän sanoi, että voi olla mun eka jos tahdon, ja tahdoinkin. Seksi sujui hyvin, sillä puhuimme siitä mitä haluan ja mistä saatan tykätä. Mies myös neuvoi ja opasti jos en jotain oikein osannut. 

Reilu puolivuotta tapahtuman jälkeen ollaan vieläkin läheisiä kavereita, vaikka asutaankin eri maissa. Ei tosin seurustella. :) 

Vierailija

Ehkä työsi ja harrastuksesi ovat liian naispainotteisia? Kokeile jos käyt enemmän paikoissa joissa miehiäkin esiintyy. Varmasti jokunen heistäkin uskaltaa sinua lähestyä. Sitten vaan viet keskustelua juurikin noihin mielenkiinnonkohteisiin, unelmiin ja suunnitelmiin, jolloin varmasti omasta ujoudestasi huolimatta pystyt ihan kivasti ylläpitämään keskustelua.

Vierailija

Jos haluat vain neitsyydestäsi eroon, niin lähde kavereiden kanssa baariin. Ei tarvitse hakea miestä, jos näytät nätiltä ja vähän vilkuilet ujosti.

Minäkin parikymppisenä neitsyenä hain baarista panon.

Vierailija

Omaa aktiivisuutta tosiaan tarvitaan vähintään sen verran, että saat itsesi raahattua baariin. Luulisi lykästävän aika nopeaa, jos siis tavoitteena on vain puhkaista neitsyys. 

Vierailija

Miten tällä palstalla nyt koko ajan kirjoittelee jotakin neitsykäisiä jotka haluavat epätoivoisesti munaa? Mikä kiire siinä on kun selkeästi huomaa, että tyttöset ovat henkisesti täysin lapsia vielä? Kasvakaa ja odottakaa, että olette asiaan valmiita ja lopettakaa se huoramainen itsensä tarjoaminen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten tällä palstalla nyt koko ajan kirjoittelee jotakin neitsykäisiä jotka haluavat epätoivoisesti munaa? Mikä kiire siinä on kun selkeästi huomaa, että tyttöset ovat henkisesti täysin lapsia vielä? Kasvakaa ja odottakaa, että olette asiaan valmiita ja lopettakaa se huoramainen itsensä tarjoaminen!

Tein tänne neitsytkeskustelun enkä koe olevani huoramainen sen enempää kuin tyttönenkään. Sinulle tekisi hyvää oppia, mitä prostituutio käsitteenä pitää sisällään. N18

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat