Nuorten miesten huomio hivelee mieltä
Kaipaisin apua, että miten pääsisin tästä kriiseilystä eroon.. Elämässäni on kaikki oikein mukavasti, mutta ilmeisesti mulla on nyt joku hirvee ikäkriisi käynnissä. Täytin just 35-vuotta ja kokoajan mietin, et millon tulee se päivä jollon rupsahdan.. Väistämättä se on edessä pian. Olin eilen todella pitkästä aikaa baarissa ja siellä minua tuli jatkuvasti iskemään itteäni 8-5 vuotta nuoremmat, tosi komeat miehet. Ja sekös tuntui kivalta. Mihinkään se ei tietty johtanut, koska olen naimisissa. Mutta nyt kaipaan sitä kivaa tunnetta lisää ja mun tekis mieli lähteä yöelämään pian uudestaan.. Lisäksi leikittelen ajatuksella, että mitäköhän siitä olisi seurannut, jos olisinki lähtenyt sen yhden komean miehen matkaan.. En tietenkään koskaan vois tehdä niin.. Ehkä sit kaipaan jotain piristystä arkeen tms.. Eix täällä oo ketään samankaltaisia taikka olisko teillä vinkkejä miten pääsisin tästä ikäkriiseilystä eroon..
Kommentit (33)
En mäkään tahdo uskoa, miten nyt 20 vuotta nuorempi ja älyttömän komee nuorimies lähestyy minua heti kun vain voi. On lähennellyt intiimisti, vaikka on nätti tyttöystäväkin. Ihana hän on, mutta niin nuori ja minä naimisissa. Mikä tätä maailmaa vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut yhden ja saman miehen kanssa teinistä pitäen?
Lähestulkoon joo.. Sitä mäkin mietin, et kaipaatko nyt jotain vaihtelua kun oon ollu niin kauan saman miehen kanssa.. Vaikka varsin hyvin tiedän, ettei se varmastikaan vaihtamalla parane. Jotenki tää kaikki yhdistyy siihen et pelkään omaa vanhenemista, sitä, että miehet ei enää katsokaan joku päivä mun perään..Vaikka onnellinenhan siinä saa olla, jos vanhaksi saa elää ja tiedän, että tässä elämässä on aika paljon kaikkea muuta tärkeämpää kuin ulkonäkö..
ap
Entäpä jos puolisosi jättääkin sut siinä vaiheessa kun et enää saa huomiota? Kannattaa miettiä omaa asemaansa siltäkin kannalta. Olin uskollinen vaikka houkutuksia oli, sellaisia joista jo silloin ajattelin että olenko järjiltäni kun en käy käsiksi. Ero tuli puolison aloitteesta. Enää ei ole tarjolla houkutuksia eikä parisuhteenkaan turvaa. Kannatti tosiaan olla luottamuksen arvoinen.
Jos petät, niin älä kenenkään hyvännäköisen naistenkaatajan kanssa, koska jos jäät kiinni, miehesi ei varmasti usko ettei mitään tapahtunut. Jos sen sijaan olet tehnyt sen jonkun tavismiehen kanssa niin on toivoa että miehesi ajattelee sen olevan vain huhu.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos puolisosi jättääkin sut siinä vaiheessa kun et enää saa huomiota? Kannattaa miettiä omaa asemaansa siltäkin kannalta. Olin uskollinen vaikka houkutuksia oli, sellaisia joista jo silloin ajattelin että olenko järjiltäni kun en käy käsiksi. Ero tuli puolison aloitteesta. Enää ei ole tarjolla houkutuksia eikä parisuhteenkaan turvaa. Kannatti tosiaan olla luottamuksen arvoinen.
Oon itseasiassa miettinyt tota samaa välillä. Mieheni on tavallisen näköinen eivätkä naiset nuorempana kiinnittäneet häneen huomiota. Mutta miesten markkina-arvo sen kun nousee iän myötä ja naisten taas laskee ja kyllä todella ottais aivoon, jos mieheni joskus 50-vuotiaana vaihtaiskin mut nuorempaan. Mutta toivottavasti niin ei käy, kun en mäkään kerta oo vaihtamassa häntä nyt nuorempaan kun tarjokkaita olis..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itseasiassa miettinyt tota samaa välillä. Mieheni on tavallisen näköinen eivätkä naiset nuorempana kiinnittäneet häneen huomiota. Mutta miesten markkina-arvo sen kun nousee iän myötä ja naisten taas laskee ja kyllä todella ottais aivoon, jos mieheni joskus 50-vuotiaana vaihtaiskin mut nuorempaan. Mutta toivottavasti niin ei käy, kun en mäkään kerta oo vaihtamassa häntä nyt nuorempaan kun tarjokkaita olis..
Oma salaisuus voisi edes lohduttaa siinä vaiheessa. Muisto seikkailusta.
Nuoret miehet on ihania. ♥ Tulispa ne iskemään muakin, mutta ei ne tuu. :/ Oisin sinkkukin joten saisin tehdä mitä haluan. t. kolmekymppinen puuman alku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus musta tuntuu, että oon nainen toiselta planeetalta. Mun mielestä miehen markkina-arvo ei todellakaan nouse iän myötä, suorastaan utoopinen ajatus. Huh huh, kai mä sit vaan oon outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus musta tuntuu, että oon nainen toiselta planeetalta. Mun mielestä miehen markkina-arvo ei todellakaan nouse iän myötä, suorastaan utoopinen ajatus. Huh huh, kai mä sit vaan oon outo.
Tulot nousee
Minä myös tykkään jos nuoret naiset huomaa. En ole kriisiä siitä vielä kehittänyt.
Missä porukoissa sä oikeen liikut, jos yli kakskymppiset on tätimäisiä? :D t. nainen 25v. jonka kavereista ei kyllä kukaan ole tanttamainen, vaikka miten päin katsoisi...