Muut sisarukset eivät auta isää.

Vierailija

Isälläni edellisestä liitosta kaksi lasta ja nykyisestä yksi (minä). Nyt minun äitini on sairastunut ja isää tarvii paljon apua (äiti täysin autettava, eikä voi jättää yksin). 

Kukaan muu ei käy äitiä "vahtimassa", vain minä. Minä pesen pyykit, tuon ruokaa, istun äitini kanssa 1-3 iltaa viikossa 3tuntia kerralla. Isä tuolloin harrastuksessa josta saa myös hieman ylimääräistä rahaa. 

Minulla oma perhe. Lapsi on erityislapsi. Sisarpuolillani isot lapset jotka muuttaneet/muuttamassa pois kotoa.

Nyt on ruvennut ärsyttämään ettei kukaan muu auta isää. Sisarpuolet ja äitini ovat aina tulleet hyvin toimeen. 

En tiedä kuinka kauan jaksan. 

Kommentit (6)

Vierailija

Asia ei kuulu sisarpuolillesi mitenkään. Ukko järjestää itse hoidon tai palkkaa rahalla apua, jos et viitsi OMAA äitiäsi hoitaa.

Vierailija

Tilanteesi on raskas mutta tosiasia on, että sisaruksesi tulevat sitten aikanaan hoitamaan omaa äitiään ei sinun äitiäsi, vaikka toimeen olisi hyvin tultukin, eikä tässä tilanteessa ole mitään väärää. Et sinäkään varmasti katsoisi olevasi velvoitettu hoitamaan heidän äitiään mikäli tilanne olisi toisinpäin?

Vierailija

Onpa kurja tilanne, mutta ei kovin harvinainen. Yllättävän monet lapset eivät halua ottaa vastuuta vanhempiensa hoidosta. Mutta asenneilmapiiri on muuttumassa parempaan suuntaan.

Olet ilmeisesti yrittänyt saada sisarpuoliasi isänsä hoitoon mukaan vai oletko? Järjestäkää ns. hoitokokous sisarusten kesken, jossa laaditte suunnitelmia yhteisen isänne hoidon järjestämisestä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat