Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yökerhossa oli liikaa kauniita naisia

Vierailija

Kaikki kaupungin hyvännäköiset naiset oli pakkautunut samaan tilaan. Menin ihan tilttiin, enkä lähestynyt ketään, kun en keksinyt miten yksi kaunis nainen eroaa toisesta ja miksi lähestyisin tuota enkä tuota.

Kommentit (8)

Vierailija

Mul on sama tilanne töissä, komeita miehiä vaan. Ja onneksi onkin tällainen runsaudenpula. Kaikki varattuja, mutta ihanaa katsella :)

Vierailija

Naisena nuo illat ovat ihan kamalia. Ei yksikään mies tule juttelemaan jos vertailussa häviää kaikille kauniimmille naisille :-(

dfghjkl

Vierailija kirjoitti:

Naisena nuo illat ovat ihan kamalia. Ei yksikään mies tule juttelemaan jos vertailussa häviää kaikille kauniimmille naisille :-(

mikset tee itse aloitetta? toisekseen monikaan ei halua baarista naista sillä "kauniista naisista" ei ole oikeisiin töihin. vaikea kuvitella jotain prinsessaa navetalle

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikset tee itse aloitetta? toisekseen monikaan ei halua baarista naista sillä "kauniista naisista" ei ole oikeisiin töihin. vaikea kuvitella jotain prinsessaa navetalle

Olen tehnyt, miehiltä mm. "siis miksi sä tulit mulle juttelemaan?" -reaktioita.

En baareissa toki enää tällä naamalla viitsi käydä, kun kelpaan vain potentiaaliseksi pilluksi siinä klo 3 aikaan yöllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mutta mitä vidua- navetalle? Siis tarkotatko että jos ei ole missi niin on epäilemättä hyvä lypsään lehmää ja lapioimaan paskaa. Sä oot tyhmä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mutta mitä vidua- navetalle? Siis tarkotatko että jos ei ole missi niin on epäilemättä hyvä lypsään lehmää ja lapioimaan paskaa. Sä oot tyhmä

Plus että mä se vasta prinsessa olenkin. Ja käskyttäsin miestä tekeen kaiken. Mulla on kyllä varmastikin parempi itsetunto kuin sara siepillä. Miksi oletat muuta? Mä oon kokenu vaikka mimkäsorttista kiusaamista ja musta on kasvanu kusipää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat