Olen lasten vuoksi yhdessä miehen kanssa jota en rakasta enkä halua.

Eronnut vuonna 2028?

Meillä siis neljä lasta, ei seksiä vuosikausiin, rakkautta liekkö koskaan ollutkaan...halusin vain ison perheen ja tämä sälli suostui sen yhdessä tekemään.

Haluaisin erota, olen sen miehellekin sanonut, mutta hän ei ymmärrä miksi...olen pettänyt, yrittänyt jättää ja aina vain tilanne on tämä, että emme eroa, kun mies ei halua.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Niin minäkin olen. Eikä mies halua erota. Pikkuhiljaa tässä teen valmisteluja siihen hetkeen, kun vihellän pelin poikki. Ei elämäänsä voi tälläiseen uhrata. Kumpikaan vanhemmista.

Vierailija

Lähinnä haluaisin tietää miten siitä ukosta pääsis eroon...ei tätä arkea oikein jaksa enää...toisen kanssa ei voi puhuakaan kun riitaa pukkaa.

Olen siis yrittänyt monta kertaa erota, mutta mies vain kinuaa ettei voi elää ilman minua, tekee vaikka itsarin jos jätän...en voi kantaa omallatunnolla sitä, että lasteni isä tekee itsemurhan meidän eron vuoksi.

Semmonen rassukkahan se on että ei pysty heitteillekään jättää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olen. Eikä mies halua erota. Pikkuhiljaa tässä teen valmisteluja siihen hetkeen, kun vihellän pelin poikki. Ei elämäänsä voi tälläiseen uhrata. Kumpikaan vanhemmista.

Niin että rikot sit lasten elämän? Hyvin sulla arvot kohdillaan, minä ensin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä haluaisin tietää miten siitä ukosta pääsis eroon...ei tätä arkea oikein jaksa enää...toisen kanssa ei voi puhuakaan kun riitaa pukkaa.

Olen siis yrittänyt monta kertaa erota, mutta mies vain kinuaa ettei voi elää ilman minua, tekee vaikka itsarin jos jätän...en voi kantaa omallatunnolla sitä, että lasteni isä tekee itsemurhan meidän eron vuoksi.

Taako huono suhde sen että hän ei toteuttaisi uhkausta. Epäilen. Lasten puolesta toki hirvittää tilanne jossa molemmat vanhemmat tuntuu olevan täysin vastuuttomia.

Vierailija

Mulla vähän sama, mutta sikäli onni verrattuna aloittajaan, että mies koittaa ymmärtää minua paremmin. Mutta ei sillä lailla "anna" jättää, eli ei luovuta. :/  Itsekin teen töitä muuttuakseni, mutta en silti ole varma, miksi olen mieheni kanssa (paitsi lasten takia) ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan, eli mitä haluan. En oikein ymmärrä, miksi mies ei jätä minua tai miks ei luovuta, kun mä oon niin hirveä. 

Minun on myös vaikeaa jättää miestä, kun hänessä ei ole mitään erityistä vikaa, minä en vain tunne että rakastaisin häntä enkä tunne hänenkään rakkauttaan, vaikka sitä varmaankin on.

Vierailija

En käsitä.tuollaista asennetta ollenkaan. Avioliittopuheissaankin pappi puhuu rakkaudeata tahdon asiana.

Kyllä sun nyt täytyisi sen ukon kanssa jaksaa yksiavioisesti elää, jonka kanssa olet lapsia alkanut tehdä. Ja jonka kanssa olet luvannut loppuelämäsi olla. Eri asia edes, jos olisit suunnitelmasi aluksi sanonut ja olisitte niin sopineet. Silti lapset kärsisivät.

Mokoma pettäjä.

Laakson Lilja
Seuraa 
Liittynyt27.3.2013

Todella erikoista että tekee noin monta lasta miehen kanssa jota ei edes rakasta. Ja toiseksi, meillä jokaisella on vain yksi elämä, ja se on liian lyhyt elämiseen ihmisen kanssa jota ei rakasta. Ja kun lapsia on tullut tehtyä, pitää vaan hoitaa ero niin että lapset kärsivät mahdollisimman vähän.

Marnie
Seuraa 
Liittynyt27.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Tästä viestistä jäi kyllä vaikutelma, että tunnut toisaalta olevan tyytyväinen vallasasemastasi. Heikko mies, rassukka, joka ruikuttaa perääsi eikä selviäisi päivääkään hengissä ilman sinua... En tiedä, onko tuo enemmän miehesi vähättelyä vai itsesi ylistämistä. Että onko tosiaan niin, että mies ei "anna" teidän erota, vai että sinä et ole valmis luopumaan tästä asetelmasta? 

Vierailija

Mä vihaan pettäjiä. Ap, miehesi rakastaa sinua ja siksi roikkuu sinussa. Jätä hänet ja anna mahdollisuus parempaan elämään!!! Tajuaa kyllä pian eron jälkeen sen, vaikka irti on vaikea päästää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat