HaHaa! Mulla on sittenkin vielä markkina-arvoa! :)
Kaksi synnytystä puolentoista vuoden sisällä, ylipainoa 20kg, itsetunto nollassa ja SILTI kun olimme miehen kanssa yhdellä (joka ei sitten yhteen jäännyt) minua tultiin hakemaan tanssimaan (vaikka mies istui vieressä) sain suoria sanoja kuinka nätti olen (vaikka mies oli edelleenkin samassa pöydässä) sain taksijonossa perääni vihellyksiä..johan hymyilyttää..edes vähäsen :)
Kommentit (15)
Opiskelen iltaisin ja pyyhälsin tunnille, ilman meikkiä ja juuri niissä vaatteissa jotka ylle sattuivat. (saatoin olla kuolassa ja puklussakin)
Minulla on myös ylipainoa ja olen vielä RASKAANA, mutta silti joku opiskelijamies tuli juttelemaan ennen tunnin alkua...
Ensin juteltiin niitä näitä ja ajattelin että onpas kiva mies.
Sitten hän esitti kysymyksen " Onko vaikea ehtiä työssäkäyvänä tekemään näitä tehtäviä" Ja minä että ei kun minä olen kotiäiti. Sillä äijällä loksahti suu auki eikä se mies enää puhunut minulle sanaakaan :)
Kyllä nauratti kotimatkalla, että joku vielä tällaista haahkaa katselee ;D
Ei kai sillä muutakaan ole mielessä ollut kun kotiäiti-paljastuksen jälkeen juttu loppui? Vaikea sitä on kyllä itse uskoa :)
Tätä eräs miespuolinen jaksaa aina päivitellä; miten on mahdollista, että minulla on lapsi, kun kroppa on tuossa kunnossa eikä synnytyksestä ole kauaakaan! Jaksaa aina hymyilyttää... =) Ja sitä se ahkera treeni teettää! ;)
Vierailija:
Ja sitä se ahkera treeni teettää! ;)
...että miehelläsi (tai kenties jollain muulla?) on mahdollisuus hoitaa lasta niin paljon, että voit treenata ahkerasti :)
Vierailija:
Vierailija:
Ja sitä se ahkera treeni teettää! ;)...että miehelläsi (tai kenties jollain muulla?) on mahdollisuus hoitaa lasta niin paljon, että voit treenata ahkerasti :)
Löysin miesystäväni kun lapseni oli 8kk. Oli kerrassaan häkellyttävää että joku piti (pitää yhä) minua seksikkäänä vaikka olin reilustikin ylipainoinen yh-äiti :) Ajatus siitä leijuttaa vieläkin :)
Hauskaa päivänjatkoa kaikille!
että ei uskoisi että sinulla on 4 lasta.
Siis WTF?? Mille sitä pitäisi näyttää että olisin (katu-)uskottava 4 lapsen äiti?
En ole erityisemmin laihdutellut tai treenaillut synnytysten jälkeen, mutta kaipa se sitten on perintötekijöistä, eikä täällä jouda makailemaankaan.
kohteliaisuudet on jotain muuta kuin kohteliaisuuttaa... varsinkin baari-illan päätteeksi taksijonossa. Kyllä muakin kohteliaisuudet piristää, mutta vain ja ainoastaan kun ne tulee selvä-järkisiltä ihmisiltä ;)) Mä otan itse asiassa jopa loukkauksena joidenkin taksijonossa huutelijoiden kommentit, oli ne mitä tahansa.. Mielummin jäisin ihan rauhaan ja ilman kommentteja ko ihmisiltä!
Mitä väliä sillä on missä perään vihellään. Jokainenhan päättää itse ottaako hän se kohteliaisuutena vai ei.
Ei ap
ja kun on oman miehen kanssa ulkona, on olo myös rennompi. Painolla ei ole mitään tekemistä viehättävyyden kanssa. Aina miehet on mielummin valinneet rehevän ja elävännäköisen naisen, piilohomot ihannoi näitä kukkakeppinaisia, ei muut. Olen iloinen että sulla oli mukavaa, ja hauskoja iltoja sulle paljon jatkossakin, Olet ihana!
Minä treenaan pilatesta aina kun lapset nukkuvat, eli n 2h joka päivä ja illalla kun lapset käyvät nukkumaan juoksen 5km/4krt viikko.
Mitä ihmettä sillä on tarkoitus sanoa? Onko sen tarkoitus olla kohteliaisuus? Minä haluan näyttää äidiltä! En tiedä sitten miltä " äiti" näyttää.
Ja kyllä pieni huomio piristää, sanotte te muut mitä vaan ;)
Lily:
Mitä ihmettä sillä on tarkoitus sanoa? Onko sen tarkoitus olla kohteliaisuus? Minä haluan näyttää äidiltä! En tiedä sitten miltä " äiti" näyttää.
miksi äiti on edelleen joku hiton muumimamma tai muu vastaava emotyyppi, jossa ei (saa) olla tippaakaan seksiä?
11
Jos ap:lle tule hyvä mieli miesten kehuista(oli ne sit millaisten miesten kehuja tahansa) niin sit hänelle tuli. Mitä sinä olet sanomaan että millaiset kehut voi ottaa tosissaan ja mitkä ei.
Minulle tulee aina hyvä olo jos joku kehuu, ihan sama onko se spurku, liikemies, bodari tai vaikka naapurin rouva. Ihan sama. Hyvän mielen se silti antaa.
jos otat känniläisten perään vihellykset kohteliaisuutena :)))