***** LOKAMAMMAT TORSTAIHIN*****
Kommentit (136)
taitaa mammoja vaivata rappis kun riehuivat tolleen illalla,coppolan kakku ohje oli paras,nauratti kyl hilpeesti aamulla kun yö tuli nukuttaa 15 min-1h pätkissä,kiitos joelin..ihan sekasin siis täällä suunnalla.
ja vieraita pitäs kestitä vissiin tänään kahteen otteeseen,ellei jompikumpi kaveri peru tuloansa, kiva vaan jos tulevat niin on muutakin ajateltavaa!
taitaa joutuu lopettelemaan lyhyeen kun tulee tuolta sitteristä sellaset tuoksut & huudot!
aamuterkuin:pöpperösilmäinen tyttilii
Kaikki näköjään krapuloissaan vielä makaa jossain nurkissa.. Hirmu juomingit olleet eilen illalla :) Hei emännät, kumpi on parempi yö vai päivä? Yööööööö!!! *lokakuiset tenumammat halaa pyttyjä*
Mitähän sitä oli eilen kyselty.. ainakin seksistä.. jooh, no aikaisemmin vastasinkin, että aika heikolla hapella on meidän romantiikat tällä hetkellä. Mulla tuli epparin lisäksi kaksi repeämää sisälle, joten aika paikatut on paikat. Mutta kun varovasti mennään 1krt/vk, niin ok. Ukko meinas, että paikkoja pitää treenata vaan enemmän niin vertyy ;) Joo-o..
Joku kyseli, että nyt kun ollaan tavattu niin kehtaako sitä enää kaikkea kertoa itestään. Kuten edeltä huomaa, kehtaa :) Muutenkin vaan juttelen täällä semmosia, joita kehtaisin jutella päin naamaakin.
Meidän kirppu aloitti jonkun uuden ihme harrastuksen eilen. Oli sylissä ja pitelin tuttia suussa (ei siis pysy pitämättä) ja tyttö piti kiinni mun kädestä. Lutkutti tuttia, veti tutin pois suusta, katsoi vasemmalle, katsoi takaisin tuttiin, tutti suuhun, pari lutkutusta, tutti suusta, katse vasempaan, katse tuttiin, tutti suuhun.. vaikka kuin kauan. Sitten se huomas, että tarkkailin sitä. Nyt homma jatkui niin, että kääntyi aina kattoon mua, hymy, tutti suuhun, tutti pois.. Ihme ipana!
Kastemekosta oli myös kyselty eilen. Meillä oli nimenantojuhlat, mutta Alissalla oli kuitenkin päällään kastemekko, joka on ollut aiemmin mun veljillä ja veljenpojalla. Äiti on sen kutonut mun pikkuveljeä odottaessaan. Siihen vaan aina vaihdetaan oikeanvärinen nauha.
Jees, lähen aamupalalle... *hiipii vielä tenumammojen korvanjuureen ja täräyttää torvella: TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT!!!* hihi, siinä teille!! :D
No jopas oli kekkerit; mites muut selvis kotiin ku yhtä vietiin jo kottareilla.. kömpiny putkasta naama kalpeena varmaan =D Hyvä et on hauskaa ollu, yhden karaoke-biisin voisin vielä vetäistä " oi jospa oisin saanut olla muu-kaa-naaaa" .. Onnistuttaisko me järkkäämään ihan oikeeta bileiltaa *haaveilee*
Meidän pikkupotilaat on nukkuneet kohtuuhyvin. Isä antoi pikkuiselle eilen antibiootin ja sai putsailla sylkyjä kaulasta :/ onnistuin tänä aamuna vähän paremmin.. onneks on vaan viiden päivän kuuri!
Olis alettava valmistelemaan kakkosen 2-v. päiviä :) Ja yksi pyyntö, riidankylväjille jäitä hattuun! Mukavaa päivää mates!
äiti kolmelle ja korvaa rapsutteleva Sampo reilu 4kk
Meidän poitsu sanoo aina aamulla " [b]Huupii :)[/b]" ja on siis niin iloinen aina sen sanoessaan että!! Siksi tuo hymiökin kuuluu siihen :)
Juup. Olipa teillä täällä eilen kovat pirskeet!!
*..oi jospa oisin saanut olla mukana...*
No, ei ainakaan tullu darraa meikäläiselle :D
[b]Annukin[/b] kävi normaaleja kännikalahöpinöitä laittelemassa ;D Onnittelut kuitenkin siitä [color=red]Isosta Ässästä[/color], vai että oikein kaikilla mausteilla... ;-P
Juu. No oli sen verran pitkähkö pinkka että unohtui taas muuta asiat!
Jospa lähden puuron keittoon tästä pikkuhiljaa.
Eemis
ja tadaaaaaaa, eka viesti meni taivaan tuuliin kun tyttö kävi painaan tuossa jotain nappia, prkle!
Muutenkin pikkasen huono aamu, liikaa yöheräilyä (AINAKIN neljä kertaa), vaikko krapulako se onkin :-O *hih*.
Eemil kuuluu alkavan heräileen ja tyttö on mustis kun äiti on koneella.
Palailen, kunhan saan lisää kahvia sisuksiini ja silmäluomet topattua tulitikuilla auki.
*haukotus*
*Vallu ja jälkikasvu*
KIELO: Alissallapas on hauskat leikit! Kumpa meilläkin...aina kun Neea huomaa et mä kattelen niin kaikki mitä se on tekemässä loppuu heti :)
Nytkin se tuolla juttelee itekseen hirveesti mut jos vähänkin liikahdan niin samantien muuttuu ihan tuppisuuks!
RISTIÄISPUKU meillä oli sukulaisilta lainassa.
Moneltakos muilla heräillään aamusin? Siis vauvelit?
Meillä kun on nyt ruvettu herään jo viimestään 8.00
Ihan kivahan se on...vaikka välillä muisteleekin ihan haikeudella niitä aikoja kun herättiin aikasintaan 10.00,mut sillon tietty huonoo oli se kun nukkuun mentiin tosi myöhään.
Mä kyl oon enempi aamuihminen,paljon kivempi herätä aikasin niin tuntuu et saa enempi päivän aikana tehtyä..
Nyt kyl täytyy mennä Neean seuraks kun se tuolla yksinän puuhastelee :)
[b][color=limegreen]Spica[/b][/color]
[b]*Tarjoo vielä lähtiessään kaikille bilettäjille panadolit*[/b]
maailman huonoin yö takana. poju heräs ainakin sata kertaa, eikä rauhottunu kun tissillä. Normaalina yönä herää vain kaks kertaa. No nyt sit nukutaan ja mun pitää kohta lähteä hakeen lapsi kerhosta eli en ite voi nukkua. ELÄMÄ ON......
Teillä oli eilen sit kunnon " pikkuperjantai" . Harmittelee, kun ei kerennyt mukaan. Ei kai vain ole krapulanpoikanen tullut kylään..??
mut nyt pitää mennä hakeen kofeiiniannos ettei nukaha pystyyn. Te tyttärien äipät, kertokaa mitä ois/oli kiva saada lahjaksi kun teitä ja vauvaa tultiin katsomaan? Haaveillen katselee aina niitä mekkoja ja vaaleanpunaisia vaatteita. No on se kolmen pojan äitinä hyvä olla.
-messam-
V Ä S Y T T Ä Ä !!! Enkä ees viettänyt " baari" iltaa täälä palstalla :D
Jäin pelikoukkuun ja yllättäen klo oliki yks yöllä. Armoton kello pärähti aamulla seiskalta :O
Nyt on kolattu piha, käyty kaupassa sekä viety tyttö kouluun... Aamukaffeetaki olen nauttinu muutaman mukin. Pikkuneiti nukkuu yhä!
Oispas koululaisella loma ettei tarviis sikaaikaste nousta ylös!!
SEKSI:
Mitä se sellanen on? Ukolla on nyt " muuta" ajateltavaa :/ Ukko pelailee WOWia kaiket päivät ja yöt :(
Sillon ku harrastellaan se on TAIVAS =)
KASTEMEKKO:
Meillä on minun suvunkersoille ostama mekko.Sillon jo kastettu 10 lasta. Minut on aikonaan kastettu kirkon lainamekossa.. eikä meillä muutenkaan ole ollut perinteitä ristiäisissä.
Ja nyt hakemaan uus muggi kaffeeta!
Waimo72 & Miäs, miähen kamu ja WOW-keskustelut *ARG!*
Tytön äitinä...
Minä tykkäsin/tykkään saada lahjaksi/muistoksi ainaki kaffeen kans topattavaa ;) Ja jotain pientä muistoa pikkuselle esim. lelu tai sukat
Mulla on ystävät ja sukulaiset kyselleet mitä typy tarttee...
olen toivonut hihattomia mekkoja (pitempi käyttö aika) ja isompia yöpukuja...niin ja vauvakirjan
Waimo kera kahden tyttären
PS: Oletteko muistaneet lahjoilla isoja siskoja tai veljiä?
*ainakin minä olen muistanu pikkulahjalla...ostin jopa omille muksuille ennenkuin lähdin laitokselle pikkupaketit ;)*
siis huomenta, *ummistan silmiä*. Ei oikein aamusta toimi nämä näppäilyt tässä koneella.
Jännä yö oli takana. Paavo nukahti illalla 9 aikaan söi sitä ennen velliä 2dl ja sit tissiä päälle. Kitisi jotain 23 aikoihin ,eiku tutti suuhun ja jatkamaan unia. Sitten kolmen aikaan aamulla rupesi sängystä kuulumaan kii kii onkiionkii.
Ja syöttämään, itse tietenkin nukahdin syötön ajaksi. Mutta poika taas takaisin sankyynsä. Aamulla sitten kun ukko oli lähdössä töihin alkoi hirmuinen höpinä kuulumaan sängystä. piti nousta. (isänsä kun aina katsookin poikaa niin duracell pupu saa vauhtia lisää....)Mutta siinä me sit syötiin ja sit minä jatkoin unia poika vieressä...ja herättiin lopullisesti vaille 9.
Seksistä on ollut kyselyä:mieleni tekisi paljon...mutta kun mies treenaa kolme kertaa viikkoon illat töitten jälkeen (17.30- 22) menee treenireisulla ja plus pelit...mutta luojan kiitos kausi loppuu kuukauden sisällä. (jääkiekko)
Jospa tänään pääsisi jo ulos...näyttää netin kautta katsottuna tuo lämpötila -19 astetta.(kävisi edes kaupassa)
Yö meni ihan persiilleen, johtuiko sitten äidin kännäilystä=D Jansku heräs viis kertaa normaalin kahden sijaan. Jopa esikoinen kömpi meidän sänkyyn, mitä ei ole tehny ku kerran viimeisen parin vuoden aikana. No menihän se pojaltaki hermot ku Jansku heräili ja se lähti sit takas omaan sänkyynsä. Nyt on neidille varattu lääkäri ja onneks Janskun tietoihin ei oltu merkitty vielä meidän lääkärin vaihdosta, joten ei tarvii käyttää sitä sillä joka ei mitään osaa. Siis mä vaihdoin meidän oman lääkärin toiseen joskus aikoinaan ja se lääkäri lähti erikoistumaan ja nyt siellä on toi " ei osaa mitään" sijaisena.
Onks tää krapulaa vai mitä ku ei sormet tunnu osaavan tänään tota kymmensormijärjestelmää????????
On muuten aika huvittavan näköinen toi esikoinen ku siltä puuttuu alhaalta kaksi hammasta, sillee sivuilta ne kakkoset, keskellä on jo rautahampaat ja sit ylhäältä puuttuu keskeltä yks. Onneks se kuvaus oli maanantaina ku hammas vielä oli paikallaan, ei sit tarvinnu alkaa liimailee:)
Mä en taas muista mitä piti kommentoida, tulen siis takas!
Niistä tytön lahjoista: Mä tykkään kaikista vaatteista ja nukeista. Mä kyllä meinaan sit joskus kun on ajankohtaista*viittaa lapsettomiin ystäviinsä muristen* ostaa sisaruksille myös jotain. Tekee meinaan tosi paljon hyvää isommille kun jotain saavat eikä vain vauva.
Vaatteista yleensä: Tytöille on kyl ihan tosi paljon enemmän vaatteita kaupoissa ja paremman näköisiä. Näin kahden tytön ja yhden pojan äitinä oon laittanu merkille. Meillä aina kauhee etsiminen pojalle jotain, jos tytöille erehtyy ostamaan heräteostoksen.
Ai kamala kun väsyttää!Ja päätä särkee!Liekkö seurausta eilisestä:D
Pitääkin kohta käydä kurkkaamassa miten villinä on bileet jatkunu...
Meillä taas kauhee yö,Julius heräili 1-2 tunnin välein syömään...hälle kun ei tuti kelpaa öisin eikä mikään muu siis kuin rinta!
Ei jaksa enää tommosta pomppimista ei!
Kysymys kuuluukin nyt teille joilla nukutaan yöt edes suht hyvin(siis vaan pari heräämistä yössään);miten te saatte vauvat nukkumaan niin?Kauanko syöttöväli päivisin?Voisiko sillä olla jotain tekemistä yösyömisen tiheyden kanssa vai mikä siihen vois vaikuttaa?
Seksi;meillä harrastetaan noin 1xvko,enempää ei jaksa ja kun ei oo mulla ihan lähellekään palannu halut normaaliksi...kai ne sit kun hormoonitoiminta normalisoituu...
Kastemekko;meillä oli Juliuksella isänsä suvussa kiertävä kastemekko päällä,isänsäkin siis kastettu siinä.Oikein nätti,pelkistetty,ei mitään ylimääräisiä rimpsuja jne..
Jaahah,mitähän muuta,pää lyö tyhjää..lisää kahvia!
Kuuluillaan taas myöhemmin girls!Koettakaahan selviytyä krapulasta:)
illalla lueskelin noita vanhoja lokalahjojen pinoja..
tuli mieleen et aika moni joka odotus puolelta jäi mulle päähän ei ole tänne ainakaan kovin usein kirjoitellut..olisi kiva kuulla mitä heille kuuluu..esim:
Kii, Urkki, Rooibos, Amanda ja monia muita..en muista enää nimimerkkejä..
mamma21 kuulumisiakin olisi kiva lukea..
en ainakaan ole huomannut pitkiin aikoihin heidän kirjoittelevan..
tai sit en vaan muista :(
meillä Aada kääntyy mahalleen heti ku lattialle pääsee, mutta ei osaa kääntyä takas selälleen, eikä viihdy yhtään mahalleen..eli mitäs mä sille keksisin ettei koko ajan tarvi olla sitä kääntelemässä..
Kyselit eilen niistä jumpista ja mähän lahjakkaasti unohdin vastata! Kyn Pateniemen voimistelijoiden jumpilla: erilaisissa stepeissä, airobicissä ja rasvanpoltossa. Käyn 3-4 kertaa /viikko. :)
Sitten niistä tyttövauvan vaatteista: Henkka Maukalla on iiiiiihania. Mä itse hek.koht. tykkäsin semmosista sievistä gollegepuvuista enemmän kuin mekoista. Musta ne mekot, vaikkakin ihania olivat, oli niin hankalia kun kiertivät ja hiertivät ;). Mutta mun mielestä tytöille löytyy paljon helpommin ihania ja nättejä vaatteita entä ku pojille.
[b]Waimo[/b]ko se kyseli isosisarusten lahjoista?! Olen vieny myös isosisaruksille jonku pienen lahjan, jos olen vauvaa mennyt katsomaan. Ja omalle olin myös ostanu, kun tulivat vauvaa katsomaan sairaalaan.
Mutta nyt lähdetään ulos, täällä on pikkusen kärttystä porukkaa... ;(
*WaL*
Meillä syödään 1-2 krt yössä. Päivällä syödään tiheästi, parinkin tunnin välein. Varsinkin illalla tankataan. Yöllä tuttia pitää nostella suuhun monta, monta kertaa.
Hoohhoijaaaa.....Meil on ollu nyt 2 viikkoo levottomia öitä. Ne alko sillon ku Lotta oppi kääntymään.....Eilenki sain typyn nukkuu 9 aikaan, mut heräs sit n. puolen tunnin päästä eikä suostunu enää nukkuu. 10 pintaan yritin taas uudestaan tisun kera tietty, nooh, taistelua oli sen unen kanssa mut tulihan se viimein. 2 heräs syömään, sit 4 aikaan. 5 jälkeen rupes yhtäkkiä huutaa aivan kamalasti, hitto et säikähin! Eiks jollain muulla ollu tätä kans et yxkax herää huutamaan??!! Näkikös sit unta vai mitä, mut nopeesti onneks meni ohi, huh. Nukahti ihan salamana " kohtauksen" jälkeen. Sit ei tainnu heräilläkään ku vasta hieman ennen kasia iloisena. Ja mä ihan raato!
Nukahti tissille jokin aika sitten, laitoin pinnikseen jatkaa unia ku ulkona tuntuu jotenkin viimaselta, tai sit en vaan jaksanu alkaa pukee....Nooh kattoo ny kauanko nukkuu sisällä ni seuraaville unille laitan ulos.
Mulla kiehuu tuol spagetit, meil jääkaappi lähes tyhjä, ei oikeen aamupalaa ollu ni teen nyt sit ruokaa jo itelleni. Tänään taas mentävä kauppaan, iiks, pelottavat karkkihyllyt siellä!!!
Päivänjatkoja kaikille!
Nelliina ja uinuva Lotta
Voi jösses mikä pino oli eilen. Multa oli tippua silmät päästä! No hauskaa näytti kännikaloilla olleen. Ite en sitte päässykkään mukaan, ku mies valtasi koneen. Raksajuttuja nääs, suunnitteli taas jotain tosi järkevää kait.
Mä tässä jännityksellä odotan herran seuraavaa kakkaa. Alkaa olla 24 tuntia edellisestä. Tekiköhän maissin pentele tepposet? Toivottavasti ei, siskon tytölläki oli menny maha kovalle maissista. No katsellaan, luumua kuitenki löytyy tuolta kaapista, samoin päärynäsosetta.
Blackan kysymykseen en osaa vastata lain ku Roope alko ihan itse nukkumaan yöt läpi. No ehkä jonkin verran vaikuttaa se, että syötän illan kaks viimeistä pullollista 1,5 tunnin välein ja viimeiselle pullolle sitten nukahtaa ja nukkuu siitä sitten läpi yön heräämättä.Syöntiväli päivällä 2,5-4 tuntia.
Jatkakaamme!
Misuli ja kitikätikalle Roope
minäkin oisinkatsonut vanhoja juttuja.... miten pääsit niitä lukemaan???
Hansu...
Käyn pikasseen katteleen onko mammoja vielä hereillä ;)
Kaik on män unille :D Ja tääki nettiriippuvainen kömpii neitin kainaloon ja... ZzzZzzz
Aamulla taas tavataan!
Waimo72 & " hiljainen tienoo, hämyinen maa..."