Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö nykyään edes työhaastattelun ilman työkokemusta?

Vierailija
17.10.2015 |

Olen 24-v. enkä ole tehnyt päivääkään töitä. Vanhempani maksoi mulle opiskeluaikana tonnin kuussa ekstraa, jotten joutuisi tekemään mitään paskaduuneja. Nyt kun sitten keväällä valmistuin, kyllä kaduttaa että otin vaan rennosti: Alallani on paljon työttömiä ja ilman työkokemusta ei pääse edes haastatteluun. Olen vissiin ylikoulutettu paskaduuneihin, kun en pääse edes niihin haastatteluun, vai vaaditaanko niihinkin jo työkokemusta? Vai onko vika mussa, enkö vaan osaa tehdä kelvollista työhakemusta vaikka olen lukenut aiheesta paljon ja kokeillut erilaisia lähestymistapoja?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, mitä on paskaduunit joten turha jeesustella täällä.

Vierailija
62/63 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Oma vikas. Ite aloin tekemään "paskaduuneja" jo 16 vuotiaana! Olin vaatekaupan myyjänä ja kaupan kassalla monta vuotta. Kyllä se opetti ja kiitän onneani, että olen aina saanut töitä. Vaikka vanhemmilla oliskin ollut antaa mulle rahaa,  olen kiitollinen heille, että antoivat mun käydä töissä ja hoitaa itse omat raha-asiani. Nyt 23v ja omistuskämppä ja vakkariduuni, ja vieläpä omalta alalta! 😊👌

Niin oli mullakin ja mäkin aloitin saman ikäisenä paskaduunit. Nyt yli 10 vuotta myöhemmin omistusasuntoa ei enää ole ja työnteko ei ole kantanut hedelmää. Olen nyt työtön ja alkoholisoitunut. 😊👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin työt 17 vuotiaana. Jämähdin paskaduuneihin, koska se riitti. Sain potkut yt-neuvotteluissa. Nyt olen kotiini jumiutunut luuseri. Onneksi sentään velaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi