Huomenna aamuvuoro, mutta lähden juhlimaan :)
Elikkäs nyt kävi niin, että kaverin kolmikymppiset on tänää ja mulla on huomenna aamuvuoro.Mä en aio saikuttaa tms koska sijaisija on tosi vaikeet saada ni mulla on toisenlaiset salaiset aseet:
- buranaa aamuks (ja yhen otan yöllä ennenku meen nukkuun)
- paaaljon vichya (jota juon myös baarissa ja yöllä ja aamulla)
- kaikki juomat luomua (pitäisi vähentää viinin aiheuttamaa päänsärky) ja pieni vodkapullo (en aio juoda esim. salmaria tai muuta tummaa)
- voimakkaan hajuisia saippuoita aamuksi
- energiajuomaa aamuksi
- kurkkukarkkeja työpäivän ajaksi
Oliskos vielä jotain vinkkejä? Persiljaa syön aamulla ainakin :)
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Charles Bukowskin mukaan suolakurkkuliemi auttaa krapulaan, mut mä uskon et se sanoi niin läpällä, että kaikki kirjan lukevat juopot testais...
Olet todella sivistymätön. Suolakurkkuliemi krapulaan on vanha venäläinen tapa ja sitä myydään siellä jopa tölkeissä. Bukowskin keksintöä muka, pah.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ap on lähihoitaja? En löytänyt moista tietoa alotusviestistä ainakaan. Ihme rähinä päällä kun joku oletti jotain...
Keskusteluissa kannattaa lukea muutakin kuin pelkkä aloitus...
Moikka vaan taas! Kylläpä jakaa tää juttu täällä mielipiteitä! Mä oon siis aloittaja ja tosiaan lähihoitaja työskentelen. En tiedä miksi se joku vastaaja puheli jostain toimistotöistä, ei ollu mun viesti. Ja kuten ylempään jo kommentoinkin niin ei oo kummallinen työpäivä huomenna, vaikkei teidän nyt tarkkaa työpaikkaa tartteekaan tietää ;) Kohta alkaa etkot, jee!
Kiva ku se oksudarra iskee työpäivän aikana. Jos oot tollanen jännittäjä niin helposti menee juominen yli. Ennustan sulle helvetillistä krapulaa huomiselle. Aamulla voi olla ihan hyvä olo mut odotapas kun keskipäivä lähestyy. .
Vierailija kirjoitti:
Kiva ku se oksudarra iskee työpäivän aikana. Jos oot tollanen jännittäjä niin helposti menee juominen yli. Ennustan sulle helvetillistä krapulaa huomiselle. Aamulla voi olla ihan hyvä olo mut odotapas kun keskipäivä lähestyy. .
No sillon ku se keskipäivä lähestyy ni kotiinpääsyyn on enää pari tuntii ja hommat aikalailla pulkassa. Ja kyl mä luotan et toi burana viimeistään auttaa :)
ELIKKÄ sitä ja ELIKKÄ tätä, ELIKKÄ toivottavasti sut puhallutetaan työpaikalla! :D ELIKKÄ, Elikkä, elikkä. HUH!
Vierailija kirjoitti:
Moikka vaan taas! Kylläpä jakaa tää juttu täällä mielipiteitä! Mä oon siis aloittaja ja tosiaan lähihoitaja työskentelen. En tiedä miksi se joku vastaaja puheli jostain toimistotöistä, ei ollu mun viesti. Ja kuten ylempään jo kommentoinkin niin ei oo kummallinen työpäivä huomenna, vaikkei teidän nyt tarkkaa työpaikkaa tartteekaan tietää ;) Kohta alkaa etkot, jee!
Välttely työpaikan kertomisesta herättää kyllä mielikuvan, että kyseessä on juurikin työ jossa vahingonmahdollisuus on suuri.
Sairaala vai vanhainkoti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttely työpaikan kertomisesta herättää kyllä mielikuvan, että kyseessä on juurikin työ jossa vahingonmahdollisuus on suuri.
Sairaala vai vanhainkoti?
Ei lähäreitä juuri enää sairaaloissa ole.
Mitä oikein olet tehnyt parikymppisenä, jos vasta lähempänä 30 koet tämän?
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein olet tehnyt parikymppisenä, jos vasta lähempänä 30 koet tämän?
AP sanoi, että hänen kaverinsa täyttää 30, ei hän itse. Lisäksi hän tuntui olevan aika perillä jo valmiiksi krapulanpeittotavoista: tuskin on ensikertalainen.
Ihan oikeesti luulette et teitä hoitaneet ei oo koskaan ollu darrassa?? Opiskelija-aikana saikkuopiskelijoina vedettiin aina törkeimmät lärvit. Joku meidän pikkujoulujenkin jälkeen menee töihin ja iltavuoron jälkeen moni ottaa himpun rentoutusta... Lääkärit on kyl yhtä pahoja, mut käyttää yleensä enemmän lääkkeitä ku viinaa.
Klo 02 voi olla bileet parhaimmillaan. Tosiaanko meinaat malttaa lähteä silloin kotiin? Jossain vaiheessa, kun tietty raja ylittyy niin huomisella ei ole enää mitään väliä. Ja usko pois, noilla juomisilla se ylittyy.
Itse olen pari kertaa mennyt iltavuoroon bile-illan jälkeen eikä se ole tosiaan ollut mitään herkkua. Jo väsymys on todella lamaannuttava, vaikka saakin aamulla nukkua.
Täällä makaan nytkin krapulasta toipumassa sohvalla. Eilen oli aika kostea ilta. Tänään en olisi ollut työkykyinen mitenkään. Onneksi on vapaaviikonloppu :)
Hauskoja bileitä, toivottavasti työpaikallasi ei aamulla soitella sijaista. Etkö saanut vuoroa vaihdettua illaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles Bukowskin mukaan suolakurkkuliemi auttaa krapulaan, mut mä uskon et se sanoi niin läpällä, että kaikki kirjan lukevat juopot testais...
Olet todella sivistymätön. Suolakurkkuliemi krapulaan on vanha venäläinen tapa ja sitä myydään siellä jopa tölkeissä. Bukowskin keksintöä muka, pah.
No olenpa sivistymätön, oikein hävettää. Kaikki muut ihmiset varmaan tuntee tuon osan venäläisestä kulttuurista, mutta mä oon lintsannut koulusta sinä päivänä kun kyseinen fakta opetettiin!
Etkö olisi vaan voinut ystävällisesti kertoa multa puuttuvan tiedon? :0 Ihme vihamielisyyttä.
Toimiiko se sitten krapulaan, suolakurkkuliemi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti luulette et teitä hoitaneet ei oo koskaan ollu darrassa?? Opiskelija-aikana saikkuopiskelijoina vedettiin aina törkeimmät lärvit. Joku meidän pikkujoulujenkin jälkeen menee töihin ja iltavuoron jälkeen moni ottaa himpun rentoutusta... Lääkärit on kyl yhtä pahoja, mut käyttää yleensä enemmän lääkkeitä ku viinaa.
Hyi hitto, saisitte kyllä hävetä.
Tän ei välttämättä tarvi olla provo-lähärit on juuri tuollaisia. siks niitä ei ainakaan meillä erikoissairaanhoitoon oteta juuri sijaisiksikaan.
-Sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Tän ei välttämättä tarvi olla provo-lähärit on juuri tuollaisia. siks niitä ei ainakaan meillä erikoissairaanhoitoon oteta juuri sijaisiksikaan.
-Sairaanhoitaja
Olen kyllä kuullut leikkaussalin hoitajistakin, joille kosteat illat viikolla eivät ole ongelma.
Moikkuu! Elikkäs aloittaja täällä :) viinipullosta on juotu tähän mennessä n. 1/3+ 1 siideri. Ei mitenkää paha tähä asti :D Baarii ei olla vielä kuitenkaa lähössä, näillä mennää vielä! Hauskaa iltaa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko se sitten krapulaan, suolakurkkuliemi?
Toimii. Siksi sitä tölkeissä myydäänkin.
Miten niin ap on lähihoitaja? En löytänyt moista tietoa alotusviestistä ainakaan. Ihme rähinä päällä kun joku oletti jotain...