Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna aamuvuoro, mutta lähden juhlimaan :)

Vierailija
17.10.2015 |

Elikkäs nyt kävi niin, että kaverin kolmikymppiset on tänää ja mulla on huomenna aamuvuoro.Mä en aio saikuttaa tms koska sijaisija on tosi vaikeet saada ni mulla on toisenlaiset salaiset aseet:

- buranaa aamuks (ja yhen otan yöllä ennenku meen nukkuun)

- paaaljon vichya (jota juon myös baarissa ja yöllä ja aamulla)

- kaikki juomat luomua (pitäisi vähentää viinin aiheuttamaa päänsärky) ja pieni vodkapullo (en aio juoda esim. salmaria tai muuta tummaa)

- voimakkaan hajuisia saippuoita aamuksi

- energiajuomaa aamuksi

- kurkkukarkkeja työpäivän ajaksi

Oliskos vielä jotain vinkkejä? Persiljaa syön aamulla ainakin :)

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja on aika laaja käsite :D oiskohan ihan vaan provo, mutta tottahan tätä tapahtuu. Ensihoitaja sai potkut, koska tuli töihin pilvessä. Ajatuksena todella pelottava, että minua ambulanssissa/teholla hoitava henkilö on mahdollisesti huumeissaan. Tämä kaveri sai jatkaa touhujaan pitkään ennen kuin ystäväni(hänen tyttöystävänsä) ilmiantoi hänet. Olivat seurustelleet vasta vähän aikaa ja ystäväni on onneksi järkevä ihminen, vaikka joitain huumekokeiluja hänelläkin taustalla. Erohan siitä olisi tullut muutenkin

Vierailija
22/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä siis mun työkentällä ei tosiaan mitään kummallista tarvii huomeen tehdä. En mä oo koskaan huomannu että krapulan takia en pystyisi esimerkiks lukemaan mitä jossain lukee tms. En myöskään pistele mitään enkä muuta, joten kauhukuvat voitte unohtaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, provo tai ei, oikeastikin tällaista tapahtuu. Kannattaisi tosiaan miettiä, että mikä ihan oikeasti on tärkeää. Ja jos ei itse näe tässä pulmaa, se ongelma on varmaan vieläkin isompi. Alkoholin liikakäytön rajat vaikuttavat ylittyvän ainakin, ja haitallistahan se käyttö on, jos työhönkin vaikuttaa.

Vierailija
24/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä siis mun työkentällä ei tosiaan mitään kummallista tarvii huomeen tehdä. En mä oo koskaan huomannu että krapulan takia en pystyisi esimerkiks lukemaan mitä jossain lukee tms. En myöskään pistele mitään enkä muuta, joten kauhukuvat voitte unohtaa :)

Elena?!?!! :D

Vierailija
25/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elena?!?!! :D

Taitaa Elena saada pian kenkää. No, sitten on ainakin aikaa ryypätä.

Vierailija
26/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan monet hoitajat juhlivat pikkutunneille ja ovat aamulla töissä. Tosin pitävät rajansa juomisten suhteen. Pari kaljaa on eri juttu kuin ap:n luettelemat ainekset.

-sh

Vierailija
27/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja väsymys molemmat myös heikentävät arviointikykyä. Eli vaikka itsestä tuntuu, että hyvin menee, niin totuus on toinen.

Eniten mua huolestuttaa nimenomaan tuo, ettei itsellään ap:lla tunnu olevan mitään käsitystä siitä missä kunnossa hänen päänsä on tuollaisen valvomisen ja juomisen jälkeen. Ja jos peruskäsityskyky on jo näin huono, se juopottelu vie kyllä käsityskyvyn niin alas, että ei varmasti ymmärrä enää yhtään mitään yhtään mistään. 

Vierailija
28/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet töissä? Jos olet esim. psykiatrisella kuntoutusosastolla, niin eihän krapulasta ole juuri haittaa. Ruokailujen valvomiset ja tv:n katsominen potilaiden kanssa onnistuu kyllä.

Vierailija
29/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä isoin pulma se krapula ole, vaan se että ap on tuohon aikaan aamulla vielä promilleissa :D Ja oma isoin huoli se, ettei jää kiinni :D 

Vierailija
30/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen määrän jälkeen olen aina aamu kahdeksaltakin humalassa.. Sulle tulee hauska työpäivä :D

Vierailija
31/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta alkoholi vähentää arviointi- ja tarkkaavaisuuskykyjä, kuten sinun hoitoalan opintoja käyneenä pitäisi tietää.

Tuo juomamääräsikin on todella huima, miksi on niin vastenmielinen ajatus nauttia se muutama drinkki ja lähteä kotiin, sen sijaan että tankkaa kunnon tumut ja aamulla vielä promilleissa lähtee töihin?

Vierailija
32/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet? Itselleni nyt on ihan sama missä kunnossa menen töihin vääntämään koodia ja lipittämään energiajuomaa, mutta joku sairaanhoitaja tms. ei ehkä voi ihan samaa tehdä.

Kannattaa muuten juoda aina välillä maitoa/maitopohjaisia drinkkejä. Maito sitoo elimistön myrkkyjä aika tehokkaasti ja oikealla kombinaatiolla viinaa + vettä + maitoa voi olla ettet ole edes krapulassa. Mutta jos maitoa juo liikaa, niin tulee taatusti huono olo.

Vierailija
33/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teet? Itselleni nyt on ihan sama missä kunnossa menen töihin vääntämään koodia ja lipittämään energiajuomaa, mutta joku sairaanhoitaja tms. ei ehkä voi ihan samaa tehdä.

Kannattaa muuten juoda aina välillä maitoa/maitopohjaisia drinkkejä. Maito sitoo elimistön myrkkyjä aika tehokkaasti ja oikealla kombinaatiolla viinaa + vettä + maitoa voi olla ettet ole edes krapulassa. Mutta jos maitoa juo liikaa, niin tulee taatusti huono olo.

Jaa se lukikin tuossa. Noh, itse en ehkä kehtaisi (saatikka haluaisi) lähteä ihmisläheiseen työhön krapulassa, mutta itsehän sinä itsesi parhaiten tunnet.

Vierailija
34/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä kysyttiin, onko lähihoitaja. Ei kuulemma ole, vaan asiantuntijatöissä pyörittämässä papereita. Ettekö pahvit osaa lukea, vai onko teillä luetun ymmärtämisessä ongelmia?

Vierailija
35/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä kysyttiin, onko lähihoitaja. Ei kuulemma ole, vaan asiantuntijatöissä pyörittämässä papereita. Ettekö pahvit osaa lukea, vai onko teillä luetun ymmärtämisessä ongelmia?

Viestissä 15 kertoo asian.

Vierailija
36/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksin toimistossaan oleva tutkija ei ollut ap.

Vierailija
37/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä juominen vähemmälle. Tai pois. Ja lähde ajoissa kotiin.

En jätä, se ei ole tässä se idea. Lähdetään alottelemaan kuudelta ja ajattelin, että voisin kahdelta lähteä kotiin. Ehdin käydä mäkkärin kautta ja nukkumaan kolmeksi. Herätys 6.30 mutta olen tänään nukkunut varastoon. Etkoille valkoviinipullo ja pari siideriä varmuuden vuoksi. Se vodkapullo on matkalle baariin, mutta jaettavaksi.

Aika paljon pystyt juomaan! Itse en joisi sokerijuomia enkä vahvoja, jos olisin duuniin menossa seur päivänä. Joisin alkuillasta kuivaa valkkaria ja baarissa vodkaa vissyllä.

Vierailija
38/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa päärynä on paras krappeliin, en oo kuullutkaan!

Linkkiä? :)

Vierailija
39/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se naapurin yh, joka just tuli kaupasta ;(

Vierailija
40/68 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles Bukowskin mukaan suolakurkkuliemi auttaa krapulaan, mut mä uskon et se sanoi niin läpällä, että kaikki kirjan lukevat juopot testais...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan