Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan nahkahameen pysymään alhaalla?

Vierailija
17.10.2015 |

Ostin kivan mustan tekonahkahameen.
Se kuitenkin nousee koko ajan ylös - sama ongelma aikaisemmissakin samanlaisissa hameissani.
Pidän siis sukkahousuja alla.

Vinkkejä? :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullu että on sellasia sukkahousuja joissa on jotkut silikoniosat pitämään hame paikoillaan? Onko kukaan nähnyt ja missä? Mulla hilautuu ihan kaikki hameet korviin, ainoo mitä voin enää käyttää on polviin ulottuva :(

Oho, minuakin kiinnostaisi. Onko kukaan nähnyt missään?

Vierailija
22/27 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ulkoiluhaalareissa on ne kätevät kantapäiden  kumilenkit. Kokeile tehdä sellaiset miesten henkseleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipuolista vaate-/kangasteippiä kokeilisin itse. Käytän sellaista mm. estämään rintojen vilauttamista kumartuessa ja pitämässä rintaliivien olkaimia kiinni päällä olevassa topin olkaosissa. Ehkä kangasteippi voisi pitää hameen helman alhaalla? Joskin pitäisi varmaan laittaa aina uusi teippi vessakäynnin jälkeen..? Seppälästä ostin oman teippini.

Vierailija
24/27 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käyttää liian pieniä vaatteita tajuamatta sitä itse. Luulenpa, että hame on liian pieni.

Vierailija
25/27 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkselit hameenhelmaan kiinni naps ja jalkapohjiin ne osat henkseleistä, joiden kuuluisi olla olkapäillä... Johan pysyy hame alhaalla.

Vierailija
26/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ompeluliikkeestä verhoihin tarkoitettua painonauhaa ja ompele se helman sisälle. Toimii niin muotoonommelluissa kuin liehuvammissakin hameissa ja mekoissa!

Vierailija
27/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske jalat alas niskan päältä ja nouse y lös sängystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan