Miten saan nahkahameen pysymään alhaalla?
Ostin kivan mustan tekonahkahameen.
Se kuitenkin nousee koko ajan ylös - sama ongelma aikaisemmissakin samanlaisissa hameissani.
Pidän siis sukkahousuja alla.
Vinkkejä? :)
Kommentit (27)
Nahkahame pysyisi varmaan jäykkyydellään. Kokeile tärkätä.
Alushame väliin. Jos siitä huolimatta kipuaa, osta isompi hame. Ylöspäin kipuavat hameet ovat yleensä liian pieniä.
Tuo on siis tekonahkahame ja siinä on jo tuollainen kiiltäväkankainen kiinniommeltu vuori..
Liian pieni ei ole, ostin tahallani ison että pysyisi alhaalla eikä jenkkakahvoja tulisi :D
Noh, nousee kuitenkin :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo on siis tekonahkahame ja siinä on jo tuollainen kiiltäväkankainen kiinniommeltu vuori..
Liian pieni ei ole, ostin tahallani ison että pysyisi alhaalla eikä jenkkakahvoja tulisi :D
Noh, nousee kuitenkin :(Ap
Osta alushame. Ei siihen muu auta.
Pane hakaneulat vuorin ja sukkahousujen välille.
Tämä toki vaikeuttaa vessassa käyntiä olennaisesti eli kovin kaljapitoiseen iltaan en tätä suosittele.
Laihduttamalla. Sulla on yksinkertaisesti liian pieni hame. Oikean kokoista hametta voi pyörittää vyötäröllä ja sinne mahtuu myös alushame helposti alle.
Ainakin joidenkin hameiden nousua voi estää niin, että hierot ensin jotain käsirasvaa tai perusvoidetta käsiisi, ihan kuin rasvaisit ne normaalisti. Sen jälkeen hierot sukkahousujen verhoamat reidet läpi kämmenillä molemmin puolin jalkoja. Tämä ainakin auttaa poistamaan sähköisyyttä. Ei tietenkään auta paljoa jos hame on väärän kokoinen.
Onko hame Mangosta? Mulla samanlainen ja nousee myös :/
Sukkahousujen materiaali vaikuttaa myös hyvin paljon. Oikeanlaiset sukkikset alle niin pitäisi auttaa.
Pöytäliinan helmoihin myydään niitä söpöjä painoja. Osta sellaset ja laita helmaan killumaan.
Minulla sama ongelma todella monien hameiden kanssa. Olen lanteikas mutta vyötärö kapea, niin alkaa sitten hilautua istuvat hameet ylöspäin. Alushametta kannattaa käyttää vaikka olisikin hameessa vuori välissä. Sukkahousujen pitää olla sileäpintaiset. Ja muista vetää hametta alaspäin istumisen jälkeen!
Älä rasvaa ihrapersettäsi, jos se erittää luonnostaan talia niin talkkia päälle. Ongelma ratkaistu - ehkä.
Oon kuullu että on sellasia sukkahousuja joissa on jotkut silikoniosat pitämään hame paikoillaan? Onko kukaan nähnyt ja missä? Mulla hilautuu ihan kaikki hameet korviin, ainoo mitä voin enää käyttää on polviin ulottuva :(
Olen ratkaissut ongelman käyttämällä muunlaisia hameita. Lanteikkaalle ei oikein nuo kovat muotoonommellut tahdo sopia :(
Hiukan enemmän vain moraalia, niin kyllä se pysyy alhaalla.
Tykkään