Mies. minkälainen seksi on sinulle laadukkainta?
Kommentit (15)
Nainen, joka nauttii seksistä ja ottaa suihin ilman aneluita ja pitää sen tekemisestä. Jos nainen yökkäilee ottaessaan suuhun tai välttelee koko toimintoa tai sylkee spermat ulos, ei ole miehestä kiinnostunut.
Hyvä seksi alkaa suuseksillä ja päättyy anaaliyhdyntään
Kekseliästä, estotonta, avointa. Leikit, asut, fetissit, BDSM. Siinäpä tärkeimmät.
Läheisyyttä, ihokontaktia, kiireettömyyttä, sensualismia.
Nainen joka uskaltaa pyllistää sängyssä vaikka perseen läpimitta olisi mitä. Selluliittia unohtamatta. Unohtakaa ne median aikaan saamat paineet.
Nainen joka uskaltaa nauttia ja kokeilla uutta.
Toivon naisilta alkukantaista seksiä, joka on himokasta ja estotonta kiiman tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Kekseliästä, estotonta, avointa. Leikit, asut, fetissit, BDSM. Siinäpä tärkeimmät.
Muuten samoilla linjoilla, Mutta kyllä helliminen on kaiken alussa ja jatkuu sitten asteittain kovemmaksiM50+.
Sellaista, jossa nainen on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä tahtoo, mistä nauttii ja uskaltaa asiat tuoda esiin. Olen kaikkiruokainen, voin alistaa, olla alistettuna, rakastella pitkään, rauhassa ja perusteellisesti, leikkiä fantasioita, ihan mitä vaan. Pointti on se, että nainen nauttii. En itse nauti seksistä, jos nainen ei siinä täysillä ole mukana. Teennäinen suihinotto vailla oikeaa kiimaa, ei tunnu miltään. Lahnailu, no sekin voi olla leikki, nainen on pantavana puuna siinä, mutta jos kyse on siitä, että naista kiinnostaa eniten katon väri ja sen aistin niin seksi loppuu siihen paikkaan. Tällaisia ajatuksia M37
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka uskaltaa pyllistää sängyssä vaikka perseen läpimitta olisi mitä. Selluliittia unohtamatta. Unohtakaa ne median aikaan saamat paineet.
Mä komppaan tätä. Vaikka ensin pyllistäisi naamalle nuoltavaksi ja sitten takaapäin pantavaksi.
määrä korvaa laadun, spontaanisti aamulla, päivällä, illalla ja yöllä !
kiireetön.
jos yksi sana se olisi tuo.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista, jossa nainen on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä tahtoo, mistä nauttii ja uskaltaa asiat tuoda esiin. Olen kaikkiruokainen, voin alistaa, olla alistettuna, rakastella pitkään, rauhassa ja perusteellisesti, leikkiä fantasioita, ihan mitä vaan. Pointti on se, että nainen nauttii. En itse nauti seksistä, jos nainen ei siinä täysillä ole mukana. Teennäinen suihinotto vailla oikeaa kiimaa, ei tunnu miltään. Lahnailu, no sekin voi olla leikki, nainen on pantavana puuna siinä, mutta jos kyse on siitä, että naista kiinnostaa eniten katon väri ja sen aistin niin seksi loppuu siihen paikkaan. Tällaisia ajatuksia M37
Onko Calle varattu? oisit just mun makuun :)
N38
toiveseksissä
nainenjoka haluaa ja näyttää halunsa
pitkä esileikki
nainen joka pyytää tai antaa tehdä pyytämättä kivaa itselleen
nainen joka huomioi miehen eli tietää mistä mies pitää
lopuksi nainen jää miehen viereen