Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies. minkälainen seksi on sinulle laadukkainta?

Vierailija

Eli mitä toivot eniten seksin suhteen?

Kommentit (15)

m39

toiveseksissä

nainenjoka haluaa ja näyttää halunsa

pitkä esileikki

nainen joka pyytää tai antaa tehdä pyytämättä kivaa itselleen

nainen joka huomioi miehen eli tietää mistä mies pitää

lopuksi nainen jää miehen viereen

Vierailija

Nainen, joka nauttii seksistä ja ottaa suihin ilman aneluita ja pitää sen tekemisestä. Jos nainen yökkäilee ottaessaan suuhun tai välttelee koko toimintoa tai sylkee spermat ulos, ei  ole miehestä kiinnostunut.

Vierailija

Nainen joka uskaltaa pyllistää sängyssä vaikka perseen läpimitta olisi mitä. Selluliittia unohtamatta. Unohtakaa ne median aikaan saamat paineet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kekseliästä, estotonta, avointa. Leikit, asut, fetissit, BDSM. Siinäpä tärkeimmät.

Muuten samoilla linjoilla, Mutta kyllä helliminen on kaiken alussa ja jatkuu sitten asteittain kovemmaksiM50+.

Calle

Sellaista, jossa nainen on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä tahtoo, mistä nauttii ja uskaltaa asiat tuoda esiin. Olen kaikkiruokainen, voin alistaa, olla alistettuna, rakastella pitkään, rauhassa ja perusteellisesti, leikkiä fantasioita, ihan mitä vaan. Pointti on se, että nainen nauttii. En itse nauti seksistä, jos nainen ei siinä täysillä ole mukana. Teennäinen suihinotto vailla oikeaa kiimaa, ei tunnu miltään. Lahnailu, no sekin voi olla leikki, nainen on pantavana puuna siinä, mutta jos kyse on siitä, että naista kiinnostaa eniten katon väri ja sen aistin niin seksi loppuu siihen paikkaan. Tällaisia ajatuksia M37

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka uskaltaa pyllistää sängyssä vaikka perseen läpimitta olisi mitä. Selluliittia unohtamatta. Unohtakaa ne median aikaan saamat paineet.

Mä komppaan tätä. Vaikka ensin pyllistäisi naamalle nuoltavaksi ja sitten takaapäin pantavaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sellaista, jossa nainen on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä tahtoo, mistä nauttii ja uskaltaa asiat tuoda esiin. Olen kaikkiruokainen, voin alistaa, olla alistettuna, rakastella pitkään, rauhassa ja perusteellisesti, leikkiä fantasioita, ihan mitä vaan. Pointti on se, että nainen nauttii. En itse nauti seksistä, jos nainen ei siinä täysillä ole mukana. Teennäinen suihinotto vailla oikeaa kiimaa, ei tunnu miltään. Lahnailu, no sekin voi olla leikki, nainen on pantavana puuna siinä, mutta jos kyse on siitä, että naista kiinnostaa eniten katon väri ja sen aistin niin seksi loppuu siihen paikkaan. Tällaisia ajatuksia M37

Onko Calle varattu? oisit just mun makuun :)
N38

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat