Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. minkälainen seksi on sinulle laadukkainta?

Vierailija
17.10.2015 |

Eli mitä toivot eniten seksin suhteen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiveseksissä

nainenjoka haluaa ja näyttää halunsa

pitkä esileikki

nainen joka pyytää tai antaa tehdä pyytämättä kivaa itselleen

nainen joka huomioi miehen eli tietää mistä mies pitää

lopuksi nainen jää miehen viereen

Vierailija
2/15 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka nauttii seksistä ja ottaa suihin ilman aneluita ja pitää sen tekemisestä. Jos nainen yökkäilee ottaessaan suuhun tai välttelee koko toimintoa tai sylkee spermat ulos, ei  ole miehestä kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi alkaa suuseksillä ja päättyy anaaliyhdyntään

Vierailija
4/15 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekseliästä, estotonta, avointa. Leikit, asut, fetissit, BDSM. Siinäpä tärkeimmät.

Vierailija
5/15 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä, ihokontaktia, kiireettömyyttä, sensualismia.

Vierailija
6/15 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka uskaltaa pyllistää sängyssä vaikka perseen läpimitta olisi mitä. Selluliittia unohtamatta. Unohtakaa ne median aikaan saamat paineet.

Vierailija
7/15 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka uskaltaa nauttia ja kokeilla uutta.

Vierailija
8/15 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon naisilta alkukantaista seksiä, joka on himokasta ja estotonta kiiman tyydytystä.

Vierailija
9/15 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja!

Vierailija
10/15 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekseliästä, estotonta, avointa. Leikit, asut, fetissit, BDSM. Siinäpä tärkeimmät.

Muuten samoilla linjoilla, Mutta kyllä helliminen on kaiken alussa ja jatkuu sitten asteittain kovemmaksiM50+.

Vierailija
11/15 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jossa nainen on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä tahtoo, mistä nauttii ja uskaltaa asiat tuoda esiin. Olen kaikkiruokainen, voin alistaa, olla alistettuna, rakastella pitkään, rauhassa ja perusteellisesti, leikkiä fantasioita, ihan mitä vaan. Pointti on se, että nainen nauttii. En itse nauti seksistä, jos nainen ei siinä täysillä ole mukana. Teennäinen suihinotto vailla oikeaa kiimaa, ei tunnu miltään. Lahnailu, no sekin voi olla leikki, nainen on pantavana puuna siinä, mutta jos kyse on siitä, että naista kiinnostaa eniten katon väri ja sen aistin niin seksi loppuu siihen paikkaan. Tällaisia ajatuksia M37

Vierailija
12/15 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka uskaltaa pyllistää sängyssä vaikka perseen läpimitta olisi mitä. Selluliittia unohtamatta. Unohtakaa ne median aikaan saamat paineet.

Mä komppaan tätä. Vaikka ensin pyllistäisi naamalle nuoltavaksi ja sitten takaapäin pantavaksi.

Vierailija
13/15 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrä korvaa laadun, spontaanisti aamulla, päivällä, illalla ja yöllä !

Vierailija
14/15 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireetön. 

jos yksi sana se olisi tuo. 

Vierailija
15/15 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista, jossa nainen on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä tahtoo, mistä nauttii ja uskaltaa asiat tuoda esiin. Olen kaikkiruokainen, voin alistaa, olla alistettuna, rakastella pitkään, rauhassa ja perusteellisesti, leikkiä fantasioita, ihan mitä vaan. Pointti on se, että nainen nauttii. En itse nauti seksistä, jos nainen ei siinä täysillä ole mukana. Teennäinen suihinotto vailla oikeaa kiimaa, ei tunnu miltään. Lahnailu, no sekin voi olla leikki, nainen on pantavana puuna siinä, mutta jos kyse on siitä, että naista kiinnostaa eniten katon väri ja sen aistin niin seksi loppuu siihen paikkaan. Tällaisia ajatuksia M37

Onko Calle varattu? oisit just mun makuun :)

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä