Kukaan tilannut Twinsistä noita joustofarkkulegginsejä?

Vierailija

Kokemuksia? kannattaisko tällasen 168/80 -kokoisen tilata laihdutusvaiheiseen ja pitääkö koot hyvin paikkansa?

Kommentit (9)

Vierailija

Näytti olevan täällä päin Citymarketissa myynnissä noita samoja, vaikuttivat olevan käytännössä pitkät kalsarit denim-printillä. En ostaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näytti olevan täällä päin Citymarketissa myynnissä noita samoja, vaikuttivat olevan käytännössä pitkät kalsarit denim-printillä. En ostaisi.

Onkohan ne sit oikeesti ihan vastaavia? En mä kyllä sellasia halua. Mainostavat vaan, että tukevat ja muotoilevat jne.

Vierailija

En tiedä, mutta miksi et ostaisi hyvälaatuisia, istuvia pitkiä housuja? Ne istuvat silloinkin, kun painosi alkaa pudota ja voit käyttää niitä vuosia. Ns. herrainhousut ovat lisäksi naisella seksikkäät. Oletko katsonut miltä näyttävät ylipainoiset naiset ihoa nuolevissa "joustofarkkuleggingseissä"? Miellyttävätkö he silmääsi? 

Vierailija

Just joo ...mut ehkä ne tädit jotka raivopäissään täällä joku aika sitten kiehuivat että Capreissa mennään kehdosta hautaan ja Monaco- Helsinki akselilla. 

Vierailija

Äitini tilasi, ja ne kaikki olivat ihan erikokoisia (vain yhdet sopivat). Mielestäni nuo olivat aika rumia.
Suosittelen mieluummin farkkumaisempia Dr. Denimeitä (Plenty tai Solitaire mallit ovat hyviä) ja Gina Tricotin Mollyja. En tiedä kokoasi, mutta olen 170/83 ja minulle menee noissa koko XL, mikä onkin normaalikokoni. Dr. Denimit maksavat n. 50e ja GT:n pöksyt taidivat olla 30e.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne sit oikeesti ihan vastaavia? En mä kyllä sellasia halua. Mainostavat vaan, että tukevat ja muotoilevat jne.

Meidänkin cittarissa noita, ihan sama pakkauskin. Ihan lurut on, älä osta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko Ginan halvat farkut yhtä huonot kuin h &m:n? H&m:n 40 euron farkut menee ainakin melko nopeasti haaroista rikki...

Minulla nuo Ginat ovat kestäneet vajaa puoli vuotta (ovat yhä käytössä), vaikka reiteni osuvat yhteen ja siitä kohtaa hajotan oikeat farkkunikin. Kyllä niihin hieman kulumaa on tullut, mutta eivät ole kuluneet puhki. Nuo mainitsemani Dr. Denimit ovat hieman ohuemmat ja kuluvat nopeammin, mutta se tuskin on ongelma jos reidet eivät hankaa yhtä pahasti kuin minulla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat