Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puuduttava laastarisuhde

Vierailija
17.10.2015 |

Olen tässä n. 6kk tapaillut miestä joka on eronnut. Ero tapahtui tuon puolen vuoden aikana eikä se johtunut minusta,sillä alussa olimme vain ystäviä. Enkä hyökännyt heti eronneen miehen kimppuub vaan tilanteeseen ajauduttiin.

Ongelmaksi on muodostunut se, että ex-vaimo on aika hyvin saanut miehen itsetunnon kolajtamaan. Ja koskee myös jalkojen väliä..naisena kiinnostaisi tietää, että onko oikeasti vaikea päästä yli siitä jos miehisyyttä on loukattu? En ole munahaukka joka heti on kaluun käymässä kiinni, vaan ehdottomasti haluan että miehestä tulee ensin ehjä. Ei ole minun hommani häntä parantaa, mutta en aio säästellä sanoja ulkonäön kehumisen suhteen, koska hän on hottis ;)

Tiedostan, että on sellainen mies jonka seurassa viihdyn. Peittoa emme ole heilutelleet, mutta on puhuttu ja pussattu jne...

Sanotaan etyä hyvää kannattaa odottaa, mutta kuinka pitkään?"

En usko että hän juuri nyt kaipaa mitään vakavampaa suhdetta ja onkin kuva vaan olla hänem vierellään. Mutta onko miehillä niin että jos se miehisyys on kokemut kovan kolahduksen..on viisari vaikea laittaa pystyyn vaikka olisi kostea kissa vieressä?

:)

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua, ap. Odotan itsekin jo toista kuukautta mieheltä rehellistä vastausta, mitä tuntee minua kohtaan. Pelkät "tykkään" ja "on mukavaa" ei ihan riitä, etenkin kun mies tietää, kuinka täkeä hän on minulle. On puhuttu paljon ties mistä, mutta ei ole seksiä ollut.

Välillä tekee mieli laittaa estot, ettei hän saa minuun yhteyttä ja siis poistaa numero. Inhottaa jotenkin tällainen varallaolo, kun silläkin aikaa voisi rakentaa parempaa suhdetta ehkä jonkun muun kanssa. Mutta itse olen jäänyt jumiin tuohon.

Tää on todella puuduttavaa...tsemppii sulle. Onko tilanne lähes sama kuin mulla?ap

Kyllä, paitsi se, ettei mitään fyysistä ole välillämme ollut. Onneksi. Ehkä olisi palkinto itselleen, että unohtaisi tuollaisen miehen. Käsitelköön parisuhdekriisinsä ja muut ongelmansa. En tiedä, onko hyvä aloitus suhteelle olla itse ymmärtäjänä ja odottaa mieheltä siirtoa, joka tapahtuu ties milloin. Ehkä voisi laittaa viestin, että jatketaan tahoillamme ja otetaan, mitä elämä antaa. Ainakaan itse en nyt laita ainoatakaan viestiä pariin päivään. Voihan silläkin testata, merkkaako miehelle mitään.Tällaisia pohdintoja täällä, en tiedä, mikä olisi oikein.

Vierailija
42/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua, ap. Odotan itsekin jo toista kuukautta mieheltä rehellistä vastausta, mitä tuntee minua kohtaan. Pelkät "tykkään" ja "on mukavaa" ei ihan riitä, etenkin kun mies tietää, kuinka täkeä hän on minulle. On puhuttu paljon ties mistä, mutta ei ole seksiä ollut.

Välillä tekee mieli laittaa estot, ettei hän saa minuun yhteyttä ja siis poistaa numero. Inhottaa jotenkin tällainen varallaolo, kun silläkin aikaa voisi rakentaa parempaa suhdetta ehkä jonkun muun kanssa. Mutta itse olen jäänyt jumiin tuohon.

Tää on todella puuduttavaa...tsemppii sulle. Onko tilanne lähes sama kuin mulla?ap

Kyllä, paitsi se, ettei mitään fyysistä ole välillämme ollut. Onneksi. Ehkä olisi palkinto itselleen, että unohtaisi tuollaisen miehen. Käsitelköön parisuhdekriisinsä ja muut ongelmansa. En tiedä, onko hyvä aloitus suhteelle olla itse ymmärtäjänä ja odottaa mieheltä siirtoa, joka tapahtuu ties milloin. Ehkä voisi laittaa viestin, että jatketaan tahoillamme ja otetaan, mitä elämä antaa. Ainakaan itse en nyt laita ainoatakaan viestiä pariin päivään. Voihan silläkin testata, merkkaako miehelle mitään.Tällaisia pohdintoja täällä, en tiedä, mikä olisi oikein.

Itsekin päätin että en viestittele hetkeen. Tiukkaa tekee, mutta tavallaan haluan myös testata miehen - pystyykö olemasn viestottelemättä . Jos kolmeen päivään ei kuulu niin siitä voi jo jotain "lukea" ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin päätin että en viestittele hetkeen. Tiukkaa tekee, mutta tavallaan haluan myös testata miehen - pystyykö olemasn viestottelemättä . Jos kolmeen päivään ei kuulu niin siitä voi jo jotain "lukea" ;) ap

Just noin teen minäkin. Ja pysyn kannassani. Viimeksi kun tein noin, alkoi melkoinen pommitus miehen taholta. Voisikin laittaa kolmen päivän päätteeksi kysymyksen :"Mitä haluat minusta?" Tule, ap, kertomaan tilanteesta. Ihanaa, kun joku kohtalotoveri.

Vierailija
44/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just noin teen minäkin. Ja pysyn kannassani. Viimeksi kun tein noin, alkoi melkoinen pommitus miehen taholta. Voisikin laittaa kolmen päivän päätteeksi kysymyksen :"Mitä haluat minusta?" Tule, ap, kertomaan tilanteesta. Ihanaa, kun joku kohtalotoveri.

Niin on :) pidetään toisemme ajantasalla! Ap

Vierailija
45/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mies olla vielä valmis parisuhteeseen. Miksi pommitat viesteillä, miksi painostat? Typerää touhua. Itsekin tiedät että mies on eronnut ja suree eroaan. Lapsiakin vielä. Anna sen miehen olla rauhassa!!! Etsi sellainen mies, joka on aidosti kiinnostunut sinusta.

Vierailija
46/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki kortit miehelle. Älä soita tai tekstaa tai muuten ota yhteyttä. Mies kyllä ottaa sinuun yhteyttä kun sitä haluaa. Ihan varmasti, jos on lapsia, niin ero on tuhannesti vaikeampi, eikä siitä selviä hetkessä. Ehkä mies ei edes halua sinua koskaan kuin ystävänä ja olkapäänä. Itsekin jätettynä naisena olen halunnut miehestä vain sitä toistaiseksi.

Vierailija
47/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida mies olla vielä valmis parisuhteeseen. Miksi pommitat viesteillä, miksi painostat? Typerää touhua. Itsekin tiedät että mies on eronnut ja suree eroaan. Lapsiakin vielä. Anna sen miehen olla rauhassa!!! Etsi sellainen mies, joka on aidosti kiinnostunut sinusta.

Täähän se mun ongelma on, kun en osaa asettua hänen rooliin ja tässä mun pitää tehdä todella paljon töitä itseni kanssa. Ja tää piire mua suorastaan vituttaa itsessäni! Ap

Vierailija
48/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan ap just aikookin ottaa etäisyyttä mieheen. Hyvä niin.

Vierailija
49/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se mun ongelma on, kun en osaa asettua hänen rooliin ja tässä mun pitää tehdä todella paljon töitä itseni kanssa. Ja tää piire mua suorastaan vituttaa itsessäni! Ap

Älä ota miehen ongelmia itsellesi. Mies on se, joka on eroamassa ja selvittää kuvioitaan ja tunteitaan. Vaatii paljon käytännön asioita, ennen kuin arki lähtee sujumaan edes kohtalaisesti. Voi olla masentunutkin tai liian kiltti ja siksi vastailee viesteihisi, kun ei tahdo loukata sinua. Ihan oikeasti, jätä kokonaan viestit laittamatta joksikin aikaa. Mies kyllä ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.Jos suhteenne joskus etenee, saat hänestä myöhemmin paremman miehen kuin nyt.

Vierailija
50/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yritä asettua hänen pienten lastensa saappaisiin ja mieti kumpi on tärkeämpää, että lapsilla on läsnäoleva isä, vai se että isä löytää  nopeastiuuden naisen, joka vie lapsilta aikaa pois.

Sinulla ei ole lapsia, niin et ehkä ymmärrä että lapset ovat AINA prioriteetti, ei uudet nais- tai miessuhteet. Kannattaisi ehkä yrittää löytää mies, jolla ei ole lapsia. Et ole lähellekään valmis suhteeseen, jossa sulta jossain vaiheessa vaadittaisi äitipuolen roolia. Kun nytkään et osaa tehdä muuta, kuin roikkua miehessä joka ei ole valmis suhteeseen. Olet äärimmäisen itsekäs. Sorry, mutta totuus kirpaisee...

Vierailija
51/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yritä asettua hänen pienten lastensa saappaisiin ja mieti kumpi on tärkeämpää, että lapsilla on läsnäoleva isä, vai se että isä löytää  nopeastiuuden naisen, joka vie lapsilta aikaa pois.

Sinulla ei ole lapsia, niin et ehkä ymmärrä että lapset ovat AINA prioriteetti, ei uudet nais- tai miessuhteet. Kannattaisi ehkä yrittää löytää mies, jolla ei ole lapsia. Et ole lähellekään valmis suhteeseen, jossa sulta jossain vaiheessa vaadittaisi äitipuolen roolia. Kun nytkään et osaa tehdä muuta, kuin roikkua miehessä joka ei ole valmis suhteeseen. Olet äärimmäisen itsekäs. Sorry, mutta totuus kirpaisee...

Onhan mulla lapsia. Ap

Vierailija
52/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti yhteyttä, ihan muun asian tiimoilta.. .en tiedä. Vaikka tästä ei rakkaustarinaa synny niin ainakin olen saanut hyvän ystävän. Ap

Vierailija
53/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te opitte että eron jälkeen pitää olla jonkin aikaa yksin!! Itse olen juuri eronnut enkä aio uutta miestä hommata vähään aikaan. Enkä koskaan tule huolimaan juuri eronnutta miestä. Oppikaa nyt jo!

Samaa mieltä ja sitten pohditaan, että miksi suhteet eivät toimi ja ne ei kestä. Ensin pää selville vesille ja vasta sitten uusi suhde.

Vierailija
54/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te opitte että eron jälkeen pitää olla jonkin aikaa yksin!! Itse olen juuri eronnut enkä aio uutta miestä hommata vähään aikaan. Enkä koskaan tule huolimaan juuri eronnutta miestä. Oppikaa nyt jo!

Samaa mieltä ja sitten pohditaan, että miksi suhteet eivät toimi ja ne ei kestä. Ensin pää selville vesille ja vasta sitten uusi suhde.

Mutta on niitä ihmisiä jotka tarvitsevat jonkun että selviävät erosta, ja huom vielä täö kaikki alkoi ystävyydestä eikä mitään "rajaa" ole vielä ylitetty, enkä tiedä tullaanko ylittämäänkään?..siihen asti ystävyys riittäköön

Vierailija
55/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen jankkaaja tämä ap. Jos olet itse noin epätoivoinen, etsi edes sellainen mies joka haluaa kanssasi suhteen. Ihan älytöntä yrittää väkisin muodostaa ystävyyssuhteesta parisuhde. Mikset osaa olla yksin?

Vierailija
56/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on eronnut pitkästä suhteesta niin tuskin on vielä yli edellisestä. Siksi etäisyyden otto olisi varmaan järkevää. Varsinkin jos itsetunto on matalalla niin heti eron jälkeen aloitettu suhde ei välttämättä ole kovin hyvin harkittu.

Vierailija
57/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen jankkaaja tämä ap. Jos olet itse noin epätoivoinen, etsi edes sellainen mies joka haluaa kanssasi suhteen. Ihan älytöntä yrittää väkisin muodostaa ystävyyssuhteesta parisuhde. Mikset osaa olla yksin?

Koska olen tunnevammainen ja läheisriippuvainen? Ap

Vierailija
58/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen tunnevammainen ja läheisriippuvainen? Ap

Jos tiedostat olevasi tuollainen, niin hanki apua. 

Vierailija
59/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on :) pidetään toisemme ajantasalla! Ap

On laittanut viestiä. Sisältö kuitenkin tyyliä, että tarvitsee minusta tukea. En nyt oikein tiedä, haluanko kuitenkaan olla vain sitä. Jonkun toisen miehen kanssa ehkä saattaisi olla hauskempaa.

Vierailija
60/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastsrisuhteet ei toimi juuri koskaan. Väärä lähtökohta luottamukselliselle suhteelle.