Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuduttava laastarisuhde

Vierailija
17.10.2015 |

Olen tässä n. 6kk tapaillut miestä joka on eronnut. Ero tapahtui tuon puolen vuoden aikana eikä se johtunut minusta,sillä alussa olimme vain ystäviä. Enkä hyökännyt heti eronneen miehen kimppuub vaan tilanteeseen ajauduttiin.

Ongelmaksi on muodostunut se, että ex-vaimo on aika hyvin saanut miehen itsetunnon kolajtamaan. Ja koskee myös jalkojen väliä..naisena kiinnostaisi tietää, että onko oikeasti vaikea päästä yli siitä jos miehisyyttä on loukattu? En ole munahaukka joka heti on kaluun käymässä kiinni, vaan ehdottomasti haluan että miehestä tulee ensin ehjä. Ei ole minun hommani häntä parantaa, mutta en aio säästellä sanoja ulkonäön kehumisen suhteen, koska hän on hottis ;)

Tiedostan, että on sellainen mies jonka seurassa viihdyn. Peittoa emme ole heilutelleet, mutta on puhuttu ja pussattu jne...

Sanotaan etyä hyvää kannattaa odottaa, mutta kuinka pitkään?"

En usko että hän juuri nyt kaipaa mitään vakavampaa suhdetta ja onkin kuva vaan olla hänem vierellään. Mutta onko miehillä niin että jos se miehisyys on kokemut kovan kolahduksen..on viisari vaikea laittaa pystyyn vaikka olisi kostea kissa vieressä?

:)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te opitte että eron jälkeen pitää olla jonkin aikaa yksin!! Itse olen juuri eronnut enkä aio uutta miestä hommata vähään aikaan. Enkä koskaan tule huolimaan juuri eronnutta miestä. Oppikaa nyt jo!

Ei kaikki toimi ton ohjeen mukaan.

Vierailija
22/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata alkaa varatun miehen ystäväksikään, saati aloittaa suhdetta. Miksi naiset usein odottavat, että saavat tuollaisesta vätyksestä itselleen hyvän miehen? Tuolla ap:n mainitsemalla miehelläkin ilmeisesti masennusta tai muuta henkistä ongelmaa ja tuore parisuhde ei ole mikään terapiasuhde. Mä ainakin odotan mieheltä kiinnostusta ja seksuaalista halukkuutta viimeistään kahden kuukauden tapailun jälkeen. En jäisi odottelemaan ja tekemään itsestäni jotenkin kiinnostavaa miehen silmissä. Joku toinen mies kiinnostuu minusta ihan tällaisena.

Tässä meidän jutussa on alusta asti ollut paljon muuta sellaista mikä mua hänessä kiinnostaa. Tiedän että ajan kanssa ja luottamuksen kasvaessa tämäkin "suhde" saa uusia ulottuvuuksia. Nyt mennään näillä😉 mutta jos näyttää siltä että tää ei etene niin sit nostan kädet pystyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja sanavalintoja tässä aloituksessa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
24/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Hauskoja sanavalintoja tässä aloituksessa.

-Mies 29v + 1v-

Ei nyt ihan auennut, että mitä tarkoitat. Ap

Vierailija
25/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä. Itse odotin nykyistäni monta kuukautta, kunnes hän pääsi  yli erosta ja oli valmis uuteen suhteeseen. Silloin odotellessa mullakin oli tollasia riittämättömyyden tunteita ja välillä ärsytti, kun en voinut ymmärtää miten miehellä kestää niin kauan päästä yli siitä huonosta suhteestaan. Nyt osaan arvostaa sitä, että mieheni osaa käsitellä tunteitaan ja hoitaa eron siististi, vaikka hänellä olisi ollut mahdollisuus hypätä uuteen suhteeseen samantien.

Vierailija
26/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen jätti hänen vaimonsa, siihen on varmasti aika hyvät syyt. En minäkään tajua minkälainen optimisti hyökkää tuollaisen miehen kimppuun, joka ei ole selvästikään päässyt erosta yli ja on todennäköisesti jollain hyvin perustavanlaatuisella tavalla viallinen. Ei hyvistä miehistä kukaan luovu. Ja mies saattaa olla ulkonäöltään vaikka minkälainen hottis, mutta esim tunnekylmä tai muuten umpivässykkä, joka kiusaa lapsia tai vanhuksia. Kokemusta on.

Sinuna ap jättäisin ukon rauhaan vuodeksi tai kahdeksi ja katsoisin jos sitten vielä kiinnostaa. Jos mies oikeasti on hyvä, hän on todennäköisesti siinä vaiheessa palannut perheensä luo. Jos taas on huono, exä ei ole ottanut häntä takaisin ja saat itsenäisen miehen. Joka tosin on huono jollain tavalla.

Vierailija
27/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsivällisyyttä. Itse odotin nykyistäni monta kuukautta, kunnes hän pääsi  yli erosta ja oli valmis uuteen suhteeseen. Silloin odotellessa mullakin oli tollasia riittämättömyyden tunteita ja välillä ärsytti, kun en voinut ymmärtää miten miehellä kestää niin kauan päästä yli siitä huonosta suhteestaan. Nyt osaan arvostaa sitä, että mieheni osaa käsitellä tunteitaan ja hoitaa eron siististi, vaikka hänellä olisi ollut mahdollisuus hypätä uuteen suhteeseen samantien.

Kiitos tästä pienestä toivon pilkahduksesta. En aio luovuttaa tai siirtyä seuraavaan vastaantulevaan. Aion katsoa tän loppuun...mies onneksi puhuu tunteistaan hyvin rehellisesti ja siitäkin että ei herkessä pysty tuntemaan sata lasissa. Ja oikeesti, en sitä vaadikaan. Katotaan nyt millsinen soppa tästä syntyy! Ap

Vierailija
28/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaisia miehiä oikeasti olemassa? Mikä sai sinut odottamaan kärsivällisesti, kun et vielä siinä vaiheessa tiennyt, tuleeko jutusta koskaan mitään ja millainen mies lopulta on, kun on valmis?

Itse olen samassa tilanteessa nyt naisena kuin miehesi tuolloin, enkä oikein jaksa uskoa, että mies, jota olen nyt tapaillut, jaksaa odottaa, että olen käsitellyt menneen suhteen ja valmis uuteen täysillä. Miehet ei seksiä kauaa odottele.

Vierailija
29/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen jätti hänen vaimonsa, siihen on varmasti aika hyvät syyt. En minäkään tajua minkälainen optimisti hyökkää tuollaisen miehen kimppuun, joka ei ole selvästikään päässyt erosta yli ja on todennäköisesti jollain hyvin perustavanlaatuisella tavalla viallinen. Ei hyvistä miehistä kukaan luovu. Ja mies saattaa olla ulkonäöltään vaikka minkälainen hottis, mutta esim tunnekylmä tai muuten umpivässykkä, joka kiusaa lapsia tai vanhuksia. Kokemusta on.

Sinuna ap jättäisin ukon rauhaan vuodeksi tai kahdeksi ja katsoisin jos sitten vielä kiinnostaa. Jos mies oikeasti on hyvä, hän on todennäköisesti siinä vaiheessa palannut perheensä luo. Jos taas on huono, exä ei ole ottanut häntä takaisin ja saat itsenäisen miehen. Joka tosin on huono jollain tavalla.

Oikeastiko olet sitä mieltä, että jos tulee jätetyksi, on "todennäköisesti jollain hyvin perustavanlaatuisella tavalla viallinen"? Mitäs jos pari ei vaan sopinut yhteen? Tai nainen ihastui toiseen? Ovatko myös jätetyt naiset viallisia?

Todella omituinen ajatus, että olisi olemassa jotain objektiivisesti hyviä miehiä, jotka ovat hyviä miehiä kenelle vaan, ja joista kukaan ei varmasti halua erota.  Ehkäpä Ap ja tämä mies vaan sopivat paremmin toisilleen kuin mies ja hänen exänsä.

Vierailija
30/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko olet sitä mieltä, että jos tulee jätetyksi, on "todennäköisesti jollain hyvin perustavanlaatuisella tavalla viallinen"? Mitäs jos pari ei vaan sopinut yhteen? Tai nainen ihastui toiseen? Ovatko myös jätetyt naiset viallisia?

Todella omituinen ajatus, että olisi olemassa jotain objektiivisesti hyviä miehiä, jotka ovat hyviä miehiä kenelle vaan, ja joista kukaan ei varmasti halua erota.  Ehkäpä Ap ja tämä mies vaan sopivat paremmin toisilleen kuin mies ja hänen exänsä.

Aika paljon tykätään samoista asioista..mutta aika näyttää yhteensopivuuden ;) en ota stressiä..mutta tuntuu vaan sellaiselta sopivalta..;) ap

P.s. hänen vaimo tosiaan ihastui toiseen

Vierailija
31/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen tilanne. Pidän yhteyttä mieheen, jolla ollut vaikeaa elämässään viime aikoina. Jutellaan paljon, vaihdetaan viestejä, ei mitään fyysistä ole välillämme, vaikka haluja varmasti onkin. Arvostan tuossa miehessä juurikin sitä, ettei pidä minua minään helppona panona tai korvikkeena. Hänen pitää käsitellä asiansa itse aluksi ja kertoo sitten ajastaan minulle, mitä haluaa. Omalla puolellani on siisti pöytä, olen ollut sinkkuna kuukausia ja mitään kaihoa ex-seurustelulumppaniin ei ole. Vaikkei meistä koskaan kehkeytyisi mitään, on tämä siltikin ollut opettavainen ihmissuhde elämässäni. 

Vierailija
32/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihmisethän ollaan onneksi erilaisia. Ei kaikille naisille miehen pihiys ole liian suuri vika, vaikka minulle on. Aika monelle alkoholismi, väkivaltaisuus tai pettäminen on niitä isoja vikoja, mutta pienempien vikojen kanssa voidaan elää. Mulla oli taas ensimmäinen mies niin hyvä kaikissa muissa paitsi yhdessä suhteessa, etten voi tyytyä pihiin, tunnekylmään, laiskaan tai masentuneeseen kumppaniin. Kun vielä päälle lyödään ulkonäkökriteerit, jotta miestä pystyisi haluamaan (ei kalju, ei ylipainoa, hyvät hampaat oltava, ei ryppyjä, lihaksikas) niin ei hyvältä näytä että oma rakas löytyisi enää tässä iässä (39).

Vierailija
33/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis viesti 32 oli kommentti tuohon aiempaan, ettäkö jätetyissä miehissä olisi aina jokin niin iso vika, ettei kannattaisi ottaa. Pihiys oli vaan ensimmäinen esimerkki, joka tuli mieleen viasta, jonka joku hyväksyy ja joku toinen ei.

Vierailija
34/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä lapsia? Anna miehen rauhassa selvittää välinsä exään, ja myös mahdollisiin lapsiinsa, sä olet vaan tiellä sekoittamassa pakkaa. Jos lapsia ei ole, niin sitten ei ehkä haittaa, ellei sinua haittaa että olet vain laastarisuhde? Ystävänä voit tukea miestä, mutta epäreilua odottaa häneltä mitään, jos on juuri vasta eronnut. Mun mielestä tuollaiset naiset on itsekkäitä, jotka haluavat heti napata vapautuneen miehen. Mikset voi olla vain ystävä hänelle?Ei kukaan juuri eronnut kaipaa parisuhdetta, paitsi ne kaikkein tunnevammaisimmat tyypit. Jos sä olet turruttamassa miehen kipuilua eron suhteen, tulet itse kokemaan nahoissasi että mies ei käy läpi eroaan ja vanhaa parisuhdettaan...Joten siinä mielessä tuleva parisuhteenne on jo tuhoon tuomittu.

Vierailija
35/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaisia miehiä oikeasti olemassa? Mikä sai sinut odottamaan kärsivällisesti, kun et vielä siinä vaiheessa tiennyt, tuleeko jutusta koskaan mitään ja millainen mies lopulta on, kun on valmis?

Itse olen samassa tilanteessa nyt naisena kuin miehesi tuolloin, enkä oikein jaksa uskoa, että mies, jota olen nyt tapaillut, jaksaa odottaa, että olen käsitellyt menneen suhteen ja valmis uuteen täysillä. Miehet ei seksiä kauaa odottele.

On :) Kuten Ap, olin aluksi miehen kaveri. Ehdin siis tutustua häneen aika hyvin (olimme samassa työpaikassa, joten vietimme automaattisesti aika paljon aikaa yhdessä), ennen kuin minulla heräsi tunteita häntä kohtaan. Jossain vaiheessa vakuutuin siitä, että meistä tulisi loistava pari.

Miehen erottua näimme kyllä toisiamme ja välillä harrastimme seksiäkin. Kaikki ystäväni olivat sitä mieltä, että mies haluaa vain pillua ja lohdutusta ja hakee sitä varmaan muualtakin. Toisinaan ajattelin näin itsekin, ja pidättäydyin miehen näkemisestä, poistin numeronkin puhelimesta etten heikolla hetkellä laittaisi viestiä. Yritin pitää hauskaa ja tapailla muita miehiä, mutta lopulta palasin aina siihen ajatukseen, että tämä mies on täydellinen minulle. Kuukausien jälkeen odotus palkittiin ja mies oli valmis seurusteluun.

Tiivistettynä jaksoin siis odottaa siksi, että uskoin meihin niin vahvasti. Luotin siihen, että miehen tunteet minua kohtaan olivat aitoja ja että syy siihen, ettei hän halunnut vielä seurustella, oli todellakin eron käsitteleminen, eikä se, etten olisi kelvannut miehelle.

Vierailija
36/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kännissä, vai miksi on noin paljon kirjoitusvirheitä?

Vierailija
37/76 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä lapsia? Anna miehen rauhassa selvittää välinsä exään, ja myös mahdollisiin lapsiinsa, sä olet vaan tiellä sekoittamassa pakkaa. Jos lapsia ei ole, niin sitten ei ehkä haittaa, ellei sinua haittaa että olet vain laastarisuhde? Ystävänä voit tukea miestä, mutta epäreilua odottaa häneltä mitään, jos on juuri vasta eronnut. Mun mielestä tuollaiset naiset on itsekkäitä, jotka haluavat heti napata vapautuneen miehen. Mikset voi olla vain ystävä hänelle?Ei kukaan juuri eronnut kaipaa parisuhdetta, paitsi ne kaikkein tunnevammaisimmat tyypit. Jos sä olet turruttamassa miehen kipuilua eron suhteen, tulet itse kokemaan nahoissasi että mies ei käy läpi eroaan ja vanhaa parisuhdettaan...Joten siinä mielessä tuleva parisuhteenne on jo tuhoon tuomittu.

Koska välillämme on kipinää..miksi taistella sitä vastaan? On lapsia, pieniä ovat vielä. Omani jo teinejä..en välttämättä jaksaisi mitään uusperhe kuviota ja toivoin että minua ei lapsille liian kevein perustein esiteltisi! Ap

Vierailija
38/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä itteeni....mun on pakko antaa hänelle ilmaa, en voi koko aikaa pommittaa viesteilläni :( johan se miesparka tukehtuu...ei saa yhtään ilmaa. Mun on jätettävä tää kohtalon päätettäväksi. If it's ment to be, it is ment to be. Sillä välin voisin tehdä töitä oman mustasukkaisuuteni parissa..miettiä mistä johtuu, miksi olen tämmönen stanan vainoharhainen ja pelkään aina pahinta!! ap

Vierailija
39/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, ap. Odotan itsekin jo toista kuukautta mieheltä rehellistä vastausta, mitä tuntee minua kohtaan. Pelkät "tykkään" ja "on mukavaa" ei ihan riitä, etenkin kun mies tietää, kuinka täkeä hän on minulle. On puhuttu paljon ties mistä, mutta ei ole seksiä ollut.

Välillä tekee mieli laittaa estot, ettei hän saa minuun yhteyttä ja siis poistaa numero. Inhottaa jotenkin tällainen varallaolo, kun silläkin aikaa voisi rakentaa parempaa suhdetta ehkä jonkun muun kanssa. Mutta itse olen jäänyt jumiin tuohon.

Vierailija
40/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua, ap. Odotan itsekin jo toista kuukautta mieheltä rehellistä vastausta, mitä tuntee minua kohtaan. Pelkät "tykkään" ja "on mukavaa" ei ihan riitä, etenkin kun mies tietää, kuinka täkeä hän on minulle. On puhuttu paljon ties mistä, mutta ei ole seksiä ollut.

Välillä tekee mieli laittaa estot, ettei hän saa minuun yhteyttä ja siis poistaa numero. Inhottaa jotenkin tällainen varallaolo, kun silläkin aikaa voisi rakentaa parempaa suhdetta ehkä jonkun muun kanssa. Mutta itse olen jäänyt jumiin tuohon.

Tää on todella puuduttavaa...tsemppii sulle. Onko tilanne lähes sama kuin mulla?ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän