Puuduttava laastarisuhde

Vierailija

Olen tässä n. 6kk tapaillut miestä joka on eronnut. Ero tapahtui tuon puolen vuoden aikana eikä se johtunut minusta,sillä alussa olimme vain ystäviä. Enkä hyökännyt heti eronneen miehen kimppuub vaan tilanteeseen ajauduttiin.

Ongelmaksi on muodostunut se, että ex-vaimo on aika hyvin saanut miehen itsetunnon kolajtamaan. Ja koskee myös jalkojen väliä..naisena kiinnostaisi tietää, että onko oikeasti vaikea päästä yli siitä jos miehisyyttä on loukattu? En ole munahaukka joka heti on kaluun käymässä kiinni, vaan ehdottomasti haluan että miehestä tulee ensin ehjä. Ei ole minun hommani häntä parantaa, mutta en aio säästellä sanoja ulkonäön kehumisen suhteen, koska hän on hottis ;)

Tiedostan, että on sellainen mies jonka seurassa viihdyn. Peittoa emme ole heilutelleet, mutta on puhuttu ja pussattu jne...

Sanotaan etyä hyvää kannattaa odottaa, mutta kuinka pitkään?"

En usko että hän juuri nyt kaipaa mitään vakavampaa suhdetta ja onkin kuva vaan olla hänem vierellään. Mutta onko miehillä niin että jos se miehisyys on kokemut kovan kolahduksen..on viisari vaikea laittaa pystyyn vaikka olisi kostea kissa vieressä?

:)

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Eli mikä on nyt ongelma? Että seksiä ei ole vieläkään ollut?

Mun mielestä 6kk on jo aika pitkä aika tapailua, jos et saa mitä haluat suhteessa, niin en kauhean kauaksi aikaa jäisi odottelemaan enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli mikä on nyt ongelma? Että seksiä ei ole vieläkään ollut?

Mun mielestä 6kk on jo aika pitkä aika tapailua, jos et saa mitä haluat suhteessa, niin en kauhean kauaksi aikaa jäisi odottelemaan enää.

Joo sehän se on. ap..tuosta puolesta vuodesta ensimmäiset 4kk nähtiin ystäcinä. Ap

Vierailija

Mul vähän sama tilanne. Paitsi että peitto kyl heiluu, siihen ei oo vaikuttanu. Mut muuten mies ihan hajalla. Eihän tos oikeen muuta varmaan voi kuin olla kärsivällinen ja rakastava. Ja, sen oon oppinut, pitää huolta ihan siitä sun omasta hyvinvoinnista. Ettet tosiaan vahingos rupee terapeutiks oman elämäs kustannuksella. Erosta toipuminen kestää ainakin vuoden. MInkäslaiset välit siihen exään on nyt? Meinaan vaan että jos on ollu tuollaisia ongelmia, ne sairaat riippuvuussuhteet voi olla siellä pinnan alla täysin olemassa, eikä mies ole siis tunnetasolla eronnut ollenkaan.  Ihmissuhde voi olla tosi vahva vaikka se olis pelkkää riippuvuutta ja kurjuutta. Ja siitä on tosi vaikee päästä irti ilman apua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

sil on exää ikävä tai yleensäkin ero masentaa. siel se alitajunnassa viisariin vaikuttaa. on miehilläkin tunteet.

Luulen että enemmän se on sitä kuinka lyöty se on. Että jos se mulle kelpaa sellasena ja exälle ei..on siitä varmasti vaikea ajatella että oikeasti olen tuota mieltä..mutta täytyy antaa aikaa ja nauttia kaikesta muusta kivasta :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mul vähän sama tilanne. Paitsi että peitto kyl heiluu, siihen ei oo vaikuttanu. Mut muuten mies ihan hajalla. Eihän tos oikeen muuta varmaan voi kuin olla kärsivällinen ja rakastava. Ja, sen oon oppinut, pitää huolta ihan siitä sun omasta hyvinvoinnista. Ettet tosiaan vahingos rupee terapeutiks oman elämäs kustannuksella. Erosta toipuminen kestää ainakin vuoden. MInkäslaiset välit siihen exään on nyt? Meinaan vaan että jos on ollu tuollaisia ongelmia, ne sairaat riippuvuussuhteet voi olla siellä pinnan alla täysin olemassa, eikä mies ole siis tunnetasolla eronnut ollenkaan.  Ihmissuhde voi olla tosi vahva vaikka se olis pelkkää riippuvuutta ja kurjuutta. Ja siitä on tosi vaikee päästä irti ilman apua.

Ihan asialliaet, mutta paljon vihaa ollut. Oma naiseus vaan kokee kolahduksen..kun ei saa kalua nousemaan "mä oon niin surkee" -ajattelua -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tosi monta aloitusta jo tällä ap:lla samasta aiheesta.

Terve palstapoliisi 😁 ei näitä nyt ole pariin viikkoon ollut, koska en ole palstaillut. Mutta olen puhunut tästä aiemminkin. Yritin pitää taukoa, ei onnistunut..hemmetin heikkoluonne ja lähenneriippuvaisuus ongelma mulla on. Mutta näitä on hyvä pohtia, vaikka sinä olet täällä 24/7 ei kaikkki muut välttämättä ole :)

Mukavaa viikonloppua!
T. Ap

Vierailija

Erossa on aina kaksi osapuolta. Voi olla, että ex-vaimon sanomiset vaikuttavat mieheen. Tosin olisiko ex-vaimo kuitenkaan syyllinen miehen itsetunnon romahtamiseen? Mahdollisesti mies on tuon luonteinen myöhemminkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Erossa on aina kaksi osapuolta. Voi olla, että ex-vaimon sanomiset vaikuttavat mieheen. Tosin olisiko ex-vaimo kuitenkaan syyllinen miehen itsetunnon romahtamiseen? Mahdollisesti mies on tuon luonteinen myöhemminkin. 

No aika näyttää tämän ;) ap

Vierailija

Kyllä sinä nyt tuossa olit se, joka aiheutti eron. Eli ehkä mies olisi selvittänyt parisuhteensa vaimonsa kanssa, jos sua ei olis ollut. Muka "ystävä". Kyllä teillä molemmilla suhde kiilsi silmissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi kenenkään puolesta arvioimaan, kauanko erosa toipuminen kestää. Toipumiseen vaadittava aika on aina yksilöllinen, ja riippuu sekä ihmisestä, että erosta, ja suhteen laadusta. Jollakin siihen menee 4 vuotta, jollain toisella 4 kk, ja voipa ero olla mielessä käsiteltynä jo ennen kuin se varsinaisesti edes tapahtuu. Ihmiset vain tuntuvat tuomitsevan ne, jotka toipuvat nopeammin, ilman että tietävät ollenkaan, miten ihminen itse on kohdallaan asian käsitellyt mahdollisesti jo suhteensa viimeisten vuosien aikana. 

Vierailija

Olisiko miehellä joku toinen? Jos hän tapaili sinua samaan aikaan kun oli aikaisemmassa suhteessa, niin voihan hänellä nytkin olla muitakin virityksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisiko miehellä joku toinen? Jos hän tapaili sinua samaan aikaan kun oli aikaisemmassa suhteessa, niin voihan hänellä nytkin olla muitakin virityksiä.

Ei ole 😉

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei. Mulla oli.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat