Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu viedä mieheltä poikuus?

Vierailija

Olen niin sanottu puuma ja pidän kovasti nuorista miehistä. Siksi olen onnistunut viemään monen nuorukaisen poikuuden. Poikuuden viemisessä on jotain niin söpöä.

On jotenkin hellyttävää nähdä kokemattoman miehen epävarmuus ja avuttomuus varsinkin, jos mies on iso ja karskin näköinen. Silloin on ihana ottaa ohjat omiin käsiin.

Usein jo neljännellä kerralla nuorukainen edistyy jo niin paljon, että spermat purkautuvat vasta muutaman minuutin päästä ja ihan sisäänikin.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Yhden miehen poikuuden olen vienyt, hän oli 20 ja itse olin vähän nuorempi. Mutta kun oma neitsyys meni samalla, en osannut hahmottaa tuota tilannetta poikuuden viemisenä. Mies ei kuitenkaan tullut läheskään heti, vaan yhdyntä kesti itse asiassa aika kauan - tämä taisi olla kyseiselle miehelle ominainen piirre, koska joitakin vuosia myöhemmin saavutimme jo 4H-kerhon jäsenyyden... Eikö tuo ole aika turhauttavaa, jos ei edes sisään ehdi työntää?

Nyt "puumaiässä" ei kyllä enää kiinnostaisi kenenkään kokemattoman teini-ikäisen opettaminen, mies saa mieluummin olla kokenut ja taitava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt "puumaiässä" ei kyllä enää kiinnostaisi kenenkään kokemattoman teini-ikäisen opettaminen, mies saa mieluummin olla kokenut ja taitava.

Totta tuokin, mutta jos on kärsivällinen, niin kokemattomasta nuorukaisesta voi kouluttaa unelmarakastajan, joka osaa juuri ne niksit, joita tarvitaan, että pääset hekuman huipulle aina uudestaan ja uudestaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin, mutta jos on kärsivällinen, niin kokemattomasta nuorukaisesta voi kouluttaa unelmarakastajan, joka osaa juuri ne niksit, joita tarvitaan, että pääset hekuman huipulle aina uudestaan ja uudestaan.

Tai sitten se unelmarakastaja kyllästyy tällaiseen ryppyiseen kurppaan ja lähtee soveltamaan oppimaansa nuoriin naisiin... :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se unelmarakastaja kyllästyy tällaiseen ryppyiseen kurppaan ja lähtee soveltamaan oppimaansa nuoriin naisiin... :D

Ei nuoret pissikset voi tarjota nuorukaiselle lähellekään sellaista seksuaalista nautintoa kuin kokenut ja oman seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva viriili puuma voi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuoret pissikset voi tarjota nuorukaiselle lähellekään sellaista seksuaalista nautintoa kuin kokenut ja oman seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva viriili puuma voi.

Viriili tarkoittaa suomeksi mieskuntoa, puuma tuskin voi siis viriili olla ;D

Vierailija

Kerran olen vienyt, nelikymppisenä yli kymmenen vuotta nuoremmalta. Kerta riitti. Harjoitelkoot kokemattomat minun puolestani keskenään.

miesjo35

kunnia ja hatunnosto kaikille kypsille jotka opettaa nuorta ja haluaa vaikka on kokematon. olisin joskus toivonut itse tuollaista kohtaloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Viriili tarkoittaa suomeksi mieskuntoa, puuma tuskin voi siis viriili olla ;D

Oho, tarkoitin seksuaalisesti aktiivista :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Missä te puumanaiset piilottelette?
M24

Tampereella meitiä on paljo. Tamperelaisten nuorten miesten kullit on sen tähre imetty aivan kurttuisiksi rusinoiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Tampereella meitiä on paljo. Tamperelaisten nuorten miesten kullit on sen tähre imetty aivan kurttuisiksi rusinoiksi.

Ilmankos en ole teihin törmännyt, kun en ole Tampereelta :(
M24

Vierailija

Minulla on fantasia tällaisesta nuoren miehen opettamisesta. Sellainen olisi mielenkiintoinen kokemus ja luulen, että minulla voisi olla kivoja ideoita opetukseen. Siitä nuoresta miehestä tulisi halutessaan hyvin kysytty petikaveri. N39

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

M24

Ilmankos en ole teihin törmännyt, kun en ole Tampereelta :(
M24

Tinderistä löytää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla on fantasia tällaisesta nuoren miehen opettamisesta. Sellainen olisi mielenkiintoinen kokemus ja luulen, että minulla voisi olla kivoja ideoita opetukseen. Siitä nuoresta miehestä tulisi halutessaan hyvin kysytty petikaveri. N39

Mistä aloitetaan :)
M24

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat