Oikeasti laihat, oletteko samaa mieltä tästä?

Vierailija

"Nothing tastes as good as skinny feels"

-Kate Moss

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

En, en edes koskaan ole halunnut olla oikeasti laiha. Sellainen nätti hoikka olis ihanne, mutta olen luuta ja nahkaa. En tykkää. Ja herkut maistuu hyvältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En, en edes koskaan ole halunnut olla oikeasti laiha. Sellainen nätti hoikka olis ihanne, mutta olen luuta ja nahkaa. En tykkää. Ja herkut maistuu hyvältä.

Vahinkoalapeukku! Samaa mieltä olen.

Vierailija

No, puoliksi. Syön kyllä ihan normaalisti, enkä sitä mitenkään välttele, mutta todella helposti petyn ruoan makuun, jos sitä kohtaan on ollut mitään odotuksia esim. ravintolassa. En ole koskaan maistanut mitään, mikä olisi mielestäni ollut jotenkin erityisen upeaa. Paitsi ehkä kerran todella nälkäisenä budapestiläisestä katukojusta sellaista leipä-pizzaa :D Kyllästyn myös äkkiä eli ensimmäinen suupala on aina paras, vaikkei sekään herättäisi mitään euforioita.

Mutten saa mitään kiksejä laihuuden "tunteestakaan"!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, puoliksi. Syön kyllä ihan normaalisti, enkä sitä mitenkään välttele, mutta todella helposti petyn ruoan makuun, jos sitä kohtaan on ollut mitään odotuksia esim. ravintolassa. En ole koskaan maistanut mitään, mikä olisi mielestäni ollut jotenkin erityisen upeaa. Paitsi ehkä kerran todella nälkäisenä budapestiläisestä katukojusta sellaista leipä-pizzaa :D Kyllästyn myös äkkiä eli ensimmäinen suupala on aina paras, vaikkei sekään herättäisi mitään euforioita.

Mutten saa mitään kiksejä laihuuden "tunteestakaan"!

Mitat oli 175/55

ex-läski

Olen samaa mieltä sitaatin kanssa siitä että hyvä olo korvaa herkut. En ole sitä mieltä että ruasta ei voisi nauttia, kohtuudella tietenkin.
Yst. 160cm/45kg ja tällä hetkellä parhaassa kunnossa ikinä terveellisen ruokavalion takia.

Vierailija

Mun elämäni suurin nautinto on hyvä ruoka ja muut herkut, mutta en ole tähän 158cm varteeni saanut siitä huolimatta kerättyä yli 50 kiloa painoa.

Oon aina saanut huolettomasti syödä miten vain, joten mun ei oikeastaan ole koskaan tarvinnut miettiä aloituksen lausetta. Ikää on nyt 27 vuotta, joten ehkä sekin tulee mietintään kun ikää tulee lisää ja jos paino lähtee nousuun.

Vierailija

Vaikka olen laiha, syön hyvin ja herkkujakin aina kun tekee mieli. En mitenkään yritä pysyä laihana, mä vaan olen tällainen. 181/56

Vierailija

Olin nuorena laiha. Ylioppilaaksi päästessä painoin noin 48 kg ja pituus 166 cm. Minulla on melko isot rinnat, joten kontrastia löytyi. Kuvissa hyvin luisevat jalat ja käsivarret. Piilottelin rintoja, kun ne näyttivät luonnottomilta ja sain kuulla jatkuvasti silikonitissi-huutelua. Pari vuotta myöhemmin painoin enää 46 kg, kun ei ollut rahaa syödä kunnolla. Pidän siis HYVÄSTÄ ruuasta ja jokin hernesoppa jää lautaselle. Nyt kolme lasta ja 20 vuotta myöhemmin painoa on 10 kg enemmän, ja olen paljon tyytyväisempi itseeni.

Vierailija

Mä olin nuorempana "liian" laiha, 167 cm, 47 kg, ja ei se kyllä hyvältä tuntunut. Palelin aina, olin heiveröinen, iho ja hiukset kuivat. Lisäksi ärsytti kun ihmiset säälittelivät sitä miten pieni olin ja käskivät syödäkin välillä. Minä söin karkkia ja join keskikaljaa ja pizzaa, mutta sellainen vaan silti olin. Yli kolmikymppisenä sitten alkoi painoa kertyä.

Vierailija

Kyllä skinny feels good mutta valitettavasti rakastan ruokaa liikaa pysyäkseni ihanne 65kilossa :"D joten en enää aio edes yrittää. 

Kate on oikeassa että skinny feels good by mirror, mutta se miltä se tuntuu mielen sisällä.

Vierailija

Kyllähän tuo totta on. Itse olen aina ollut hintelä, joka nyt ei miehessä hirveän toivottavaa ole, mutta kyllä mä mieluummin hintelä oon kuin läski. Ylipäänsä nyt kun vihdoin päätin alkaa vähän kasvaa niin on vähän kadonnut myötätunto noita oikeasti lihavia kohtaan. Olen saanut jo vähän painoa lihaksena lisää, mutta en kyllä enää vaan tajua että miten ihmeessä pystyy syömään itsensä niin liikalihavaksi kuin mitä ihmisiä näkee. Koko ajan pitäisi/pitää olla mättämässä jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo totta on. Itse olen aina ollut hintelä, joka nyt ei miehessä hirveän toivottavaa ole, mutta kyllä mä mieluummin hintelä oon kuin läski. Ylipäänsä nyt kun vihdoin päätin alkaa vähän kasvaa niin on vähän kadonnut myötätunto noita oikeasti lihavia kohtaan. Olen saanut jo vähän painoa lihaksena lisää, mutta en kyllä enää vaan tajua että miten ihmeessä pystyy syömään itsensä niin liikalihavaksi kuin mitä ihmisiä näkee. Koko ajan pitäisi/pitää olla mättämässä jotain.

Ei tartte koko ajan syödä lihoakseen. Normaalin ruuan päälle kun vetää jotain huonosti sulavaa runsaskalorista ruokaa, niin kyllä vähälläkin syömisellä lihoo ja kun sen päälle ei vielä liiku, niin yllättävän helppoa se on painoa saada nousemaan, lukuunottamatta näitä tämän ketjun laihoja, joilla luultavasti on niin vilkas aineenvaihdunta, etteivät siksi liho. Tunnen parikin tosi hoikkaa tyyppiä, jotka syövät ja juovat paljon ja mitä vaan. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat