Amway kokemuksia?

Vierailija

Onko kellään kokemuksia Amwayn liiketoiminnasta, poikkeaako millä tavoin perinteisestä verkostomarkkinoinnista?

Olen saanut lukemattomia pyyntöjä ko toimintaan. 

Kommentit (3)

Vierailija

Älä helvetissä mene. Ihan kuin joku uskonto. Kävin kerran "openissa" miksikä lie kutsuvatkaan. Meininki oli kuin herätyskokouksesta! Kunnon halleluja tanssikaa/taputtakaa/hurratkaa- meininki.

Vierailija

Liian hyvää ollakseen totta. Tiedän muutaman, jotka ovat olleet touhussa mukana. Kaksi heistä lopetti homman kaikessa hiljaisuudessa, kun eivät kovasta meuhkaamisesta huolimattakaan (tai ehkä juuri siksi) saaneet ketään huijattua mukaan ja tuloja ei sitten tullutkaan. Kolmannelta meni kaikki, rahat, avioliitto, perhe, ystävät ja varmaan lopuksi mielenterveyskin. Ne tuotteet on ylihinnoiteltua kuraa, kukaan ei jaksa kuunnella pläänejä eikä kukaan normaalijärkinen yhden openin jälkeen halua kuullakaan koko touhusta. Aivan sairasta amerikkalaistyylistä hurmosta.

Vierailija

Kiitos vastauksista.

Kaverini on tosiaan hurahtanut tähän ja olen käynyt niissä openeissa ym. En vain pysty olemaan niin naiivi kun pitäis että tuohon heittäytyy.. Pelottaa tosiaan että loppupeleissä menettää sitten kuitenkin ja siihen riskiin mulla ei ole varaa. Tosin riskejä ei kuulemani mukaan tässä ole..

On kyllä koitettu vaikka millä puheilla sinne mukaan haalia mutta sitten tietyt kysymykset kuitenkin kierretään.. Ja itse kun olen sen luontoinen etten lähe mihinkään ennen kun tiedän tarkkaan sen toimintamallin.

-Ap 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat