Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ala-asteen häiriköt..mitä kuuluu 30v kuluttua

Vierailija

Kertokaapa jos tiedätte mitä kuuluu ala-asteen häirikkö koulukavereillenne 30 v jälkeen jos tiedätte. Yllättäen voin sanoa että 4 menetettyä tapausta..yksi hirttäytyi jo yla-aste ikäisenä, kaksi aivan deekiksellä ja istunut linnassa eikä varmaan ikinä tehnyt töitä..yksi huumehörhöilyn jälkeen asuu mielenterveysparantolassa...etelä-Espoosta nämä tapaukset

Kommentit (5)

vuorotyöläinen

Itse en ollut kiusaaja tai kiusattu, mutta yksi kiusaajapoika on tällä hetkellä työnjohtajana. On perhe, ok.talo, auto jne.Olemme sama tehtaalla töissä.

Vierailija

Minulla on enemmän aikaa ala-asteajoista, kuolleita taitaa olla kaikki pahimmat tapaukset :( Jotkut kuolivat jo teineinä, rattijuopon kyydissä, huumeisiin, tappeluissa. Yksi tipahti parvekkeelta. Nyt kun asiaa mietin, niin kaikki lapsuuden tutut, joiden tiedän jo kuolleen, ovat olleet kiusaajia, tai muuten häiriköitä, siihen aikaan sanottiin tarkkislaisia. Tai oikeammin ne, jotka eivät ole kuolleet esim syöpään tai auto-onnettomuuksissa. Kun ikää on jo melkein 50, tosi moni on jo kuollut syystä tai toisesta.

Vierailija

Aika rauhallisia oltiin ala-asteella, mutta kyllä ne siinä iässä oireilleet pääosin on menetettyjä olleet. Huumeongelmaa, rikoksia, kariutuneita parisuhteita sarjana, lapsia useamman kanssa, ei koulutusta, ei työtä jne.

Yläasteen häiriköistä osa on pärjännyt ihan hyvin. Lähinnä ne, joilla oli hyvä koti ja lapsena olivat fiksuja. Joillain vain murkkuikä karkaa käsistä.

Vierailija

Ite olin ylä-astehäirikkö/kiusaaja/rötöstelijä. Oon opiskellu, tehny viimiset 11 vuotta duunii joista viimiset 7 vakkarina. Naimisissa oon ja ollaa ostamassa taloa, eli hyvin menee, vaikka perseilin koko ylä-asteen.

m40v

Ei mitään tietoa??
Ammattikoulu kavereista en tiedä muuta kuin että 1 on hirttäytynyt,1ollut linnassa,1vammautunut vakavasti onnettomuudessa, ajoi kännissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat