Jos sun mies/seuralainen haukkuu kovaan ääneen jonkun toisen naisen ulkonäköä

Vierailija

niin miksi sinä vain hymyilet ja naurahdat hänen jutuilleen? Miksi et toru tai ojenna miestä. Olen niin monta kertaa todistanut tätä. 

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

En liiku tuollaisten miesten kanssa. Voisin kuitenkin arvella syyksi, että parilla on ollut riitaa ja mies yrittää lohdutella mustasukkaista naista haukkumalla muita naisia. Ja siitähän epävarma nainen tykkää ja luulee miehen rakastavan vain ja yksin häntä koko loppuelämän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En liiku tuollaisten miesten kanssa. Voisin kuitenkin arvella syyksi, että parilla on ollut riitaa ja mies yrittää lohdutella mustasukkaista naista haukkumalla muita naisia. Ja siitähän epävarma nainen tykkää ja luulee miehen rakastavan vain ja yksin häntä koko loppuelämän.

Ai että mä joudun kärsimään sen takia että sen ukko on täyspaska:D On se vaan niin vitun reilua saatana!

Vierailija

Jos mieheni tekisi noin niin aivan varmasti ojentaisin äijää. En varmaan edes kehtaisi kulkea hänen kanssaan jos hänellä olisi tuollainen tapa. Kuvottavaa eikä ole hyväksyttävää missään tilanteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä edes törmännyt tuollaiseen käytökseen. Kuulostaa alemman sosiaaliluokan harjoittamalta toiminnalta.

Voisitko vaikka lukea eräänkin ketjun täältä jossa käsitellään naisten ulkonäön haukkumista, löytynee samalta sivulta. 

Vierailija

Todellaki ärähtäisin. Saattaisimpa vielä sanoa kovaan ääneen kuinka naurettavaksi mies tekee itsensä. Onneksi en tunne ääneen randomeita arvostelevia ihmisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä joudun kärsimään sen takia että sen ukko on täyspaska:D On se vaan niin vitun reilua saatana!

Kai sinä kuitenkin itse toruit häntä ja poistuit paikalta etkä tapaa enää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä edes törmännyt tuollaiseen käytökseen. Kuulostaa alemman sosiaaliluokan harjoittamalta toiminnalta.

Voisitko vaikka lukea eräänkin ketjun täältä jossa käsitellään naisten ulkonäön haukkumista, löytynee samalta sivulta. 

>Lue ketju av:lla

>Vastaa todellisuutta

Voi valita vain toisen.

Vierailija

En seurustelisi tuollaisen miehen kanssa. Luulisin että samankaltaiset ihmiset vetää toisiaan puoleen, ja kyseiset naiset ovat samanlaisia typeryksiä, kuin miehensäkin. Molemmat osapuolet siis nauttivat toisten lyttäämisestä.

Vierailija

Oman mieheni olen valinnut niin hyvin etten joudu koskaan hänen kanssaan tilanteeseen jossa hän arvostelee muita ihmisiä. Mutta en ole muutenkaan aikuisen miehen äiti/kasvattaja joten hän vastaisi itse omista sanomisistaan ja tekemisistään.

Vierailija

Tapailin kerran miestä, jolla oli tapana ivata ohikulkijoita. Miehiä, naisia ja lapsiakin. Hymyilin silloin vaivaantuneesti, koska minua hävetti miehen käytös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>Lue ketju av:lla

>Vastaa todellisuutta

Voi valita vain toisen.

Kyllä on ihan todellisia tapahtumia. Ja voinen sanoa että minulla ei ole mitään syytä kertoa täällä aiheesta jollen itse sitä kokisi.

Vierailija

Mun ihastus haukkui ollessamme samassa seurassa erästä piirrettä mikä minulla itselläni on. Olen monta kertaa miettinyt että tekiköhän se tarkoituksella sen. Jäi tosi paska fiilis :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat