mikä niissä luonnevikaisissa miehissä viehättää??

Vierailija

Sen kun tietäisi.

Kommentit (9)

Vierailija

Jos sen tietäisi, että ovat luonnevikaisia, niin osaisi välttää. Toisista kusipäistä näkee jo päällepäin, että ovat itseään täynnä olevia empatiakyvyttömiä kurjakkeita, mutta aika monet heistä osaavat esittää tavanomaista hurmaavampaa ja kohteliaampaa, nostavat sinut maasta taivaisiin. Sitten totuus luonteesta paljastuu, kun on jo liian myöhäistä, olet nalkissa ja itsetuntosi nujerrettu.. :(

Vierailija

Mikään ei viehätä. Viehätyn vain tasapainoisista, itsensä kanssa sinut olevasta miehestä. Seurustelen tälläisen miehen kanssa.
Omaan myös itse terveen minäkuvan ja luonteen.

Vierailija

Sitten on tämä naisten perisyntiajattelu, että miehestä tulee kunnollinen, kun rakastan häntä tarpeeksi. Toivottavasti tuo on harvenemaan päin, sillä nykyisin tytöille onneksi kasvatetaan kunnon itsetunto eikä opeteta miesten palvelijoiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sitten on tämä naisten perisyntiajattelu, että miehestä tulee kunnollinen, kun rakastan häntä tarpeeksi. Toivottavasti tuo on harvenemaan päin, sillä nykyisin tytöille onneksi kasvatetaan kunnon itsetunto eikä opeteta miesten palvelijoiksi.

Enpä ole nykypäivänä kuullut moisesta ajattelutavasta ainakaan meidän nuorempien naisten kohdalla eli taitaa tosiaan olla aika mennyttä aikaa tuollainen ajatusmalli, onneksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla ihan luontaista hoivaviettiä. Itse olen samanlainen, vaikka mut on kasvatettu Peppi Pitkätossun tyyliin ja järkikin käskee juoksemaan mahdollisimman kauas noista paskamiehistä. Silti löydän itseni uudestaan ja uudestaan kusipäiden kainaloista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei viehätä. Viehätyn vain tasapainoisista, itsensä kanssa sinut olevasta miehestä. Seurustelen tälläisen miehen kanssa.
Omaan myös itse terveen minäkuvan ja luonteen.

ihihihiii ihanaa täällä ylemmyydentunnossa!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat