Nainen - Kävisitkö rintojen korjaus-/suurennusleikkauksessa, jos...
...rintasi olisivat olemattomat, ja/tai aidosti kehityshäiriöiset? (hyvin alikehittyneet, tubulaariset tms.)
Perusteluja.
Kommentit (34)
Haaveilen rintojen pienennyttämisestä. Olen normaalipainoinen, mutta rintani ovat todella suuret. Ulkonäköasia ei vaivaa minua kovin paljon, mutta se, etten voi harrastaa minulle rakasta lajia eli voimistelua on vaikea kestää. Kun tämä viimeinen lapsi on imetetty, aion laittaa asian vireille. Toki minulla painavat vaakakupissa myös terveydelliset syyt, iho-ongelmat ja selkäkivut. Rintani olivat siis hyvin pienet ennen lapsia ja kasvoivat ensimmäisen raskauden aikana suuriksi. Vaikka muu kroppa palautui hoikaksi, rinnat jäivät. En kuitenkaan ole vielä tehnyt asialle mitään, koska haluan imettää.
En usko. Ajatus leikkauksesta ja anestesiasta ja mahdollisista komplikaatiosta on ahdistava. En myöskään uskalla mennä silmien laserleikkaukseen. Olis hirveää jos se ei onnistuisikaan, eikä esim enää pystyisi lukemaan helposti.
Sen sijaan en jostain syystä pidä esim silmäluomien leikkausta ollenkaan yhtä kammottavana vaan itseasiassa jossain määrin todennäköisenä omalla kohdallani kun tästä vielä muutama vuosi vanhennutaan ja laskeudutaan. Mun suvussa on raskaita luomia, joiden alla näkökentta alkaa kaveta...
Vaikea sanoa, kun ei siinä tilanteessa itse ole. Itsestä nyt olisi helpotus jos olisi olemattomat rinnat, vihaan rintojen pomppimista urheilussa, joskus on kahdet urheiluliivit päällekkäin, sitten kun etsii tarpeeksi tukevia, ne myös jostain kiristää. Olisi ihana lähteä lenkille ilman että tarvitsee miettiä rintojaan.
Mutta nyt minulla on parempi itsetunto kuin nuorempana en osaa sanoa olisinko ollut olemattomilla rinnoilla vielä syrjäytyvämpi, olisiko itsevarmuuteni kasvanut samallalailla.
Pidän pienistä rinnoista, ihan olemattomistakin, joten koon takia en. Jos toinen tissi olisi aivan eri kokoinen tai olisi ne tubulaariset, niin sitten kävisin. Tai jos rinnat olis hurjan painavat ja isot.
http://www.drteitelbaum.com/breast-augmentation-lift/tuberous-breasts
No mulla on tuollaiset "before"-kuvan olemattomat tubut. Ikää 27v, kaksi lasta synnyttänyt (ja osittaisimettänytkin!). Tissit eivät ole muuttuneet juuri mihinkään suuntaan 15 vuoden aikana painonvaihteluista huolimatta.
Vielä pähkäilen kävisinkö leikkauksessa tulevaisuudessa... Jos varaa olisi enemmän, menisin ilman muuta. Mutta koen että tässä elämäntilanteessa sellaiselle rahasummalle löytyy parempiakin käyttökohteita. - Ap
Kävisin tietenkin. Tissien koko ja muoto on tärkein asia naisessa!
Eihän ilman muhkeita, kauniita ja pyöreitä rintoja, kukaan voi olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on tuollaiset "before"-kuvan olemattomat tubut. Ikää 27v, kaksi lasta synnyttänyt (ja osittaisimettänytkin!). Tissit eivät ole muuttuneet juuri mihinkään suuntaan 15 vuoden aikana painonvaihteluista huolimatta.
Vielä pähkäilen kävisinkö leikkauksessa tulevaisuudessa... Jos varaa olisi enemmän, menisin ilman muuta. Mutta koen että tässä elämäntilanteessa sellaiselle rahasummalle löytyy parempiakin käyttökohteita. - Ap
Iso peukku tubulaarisilla rinnoilla osittaisimetykselle, sulle ap siis :)
Vierailija kirjoitti:
Jollekulle toiselle kaipuu ns. normaaliuteen voi olla hyvinkin suurta.
Hyvä, että sanoit "niinsanottu". Kaikiien normaaleinta kun taitaa olla se, ettei kehossa kaikki ei ole täydellistä, keskivertoa tai toiveiden mukaista. Minusta tuntuu, että moni sinun laillasi haikailee ihannetta (mikä sekin vaihtuu aika ajoin).
Vierailija kirjoitti:
Jaah. Ei nuo musta ainakaan pahan näköiset ole. :)
Taas yksi asia josta saan olla ylpeä... Hyvät ja isot tissit :)
En kävisi, koska minua ei haittaa vajaa tai epäseksikäs kroppani, vaan ajattelen, että se on toisen ongelma, jos näkee minut jotenkin vajaana.
Eli etsin miehen, jolle minä en ole ongelma, koska minä en ole ongelma itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Oho, ennen tuon linkin kurkkaamista en tiennyt omistavani tubulaariset rinnat. Ihan samannäköiset on kuin omani, minulla on tosin vähän pienemmät kuin kuvan tyypillä. En ole harkinnut kauneusleikkausta. Totta etteivät nämä ole kauneudella pilatut, mutta käytän vähän topattuja liivejä, jolloin näytän normaalimmalta. Ja mieheni tykkää ulkonäöstäni, myös rinnoista. En menisi leikkaukseen vaikka olisi yllin kyllin rahaa, koska minusta on surullista, että ihmiset leikkelevät itseään vain tullakseen hyväksytymmiksi. En halua antaa sellaista esimerkkiä. Minulla on suonikohjut enkä ole leikkauttanut niitäkään, kun ei niistä ole vaivaa. Ja käytän silti hameita.
Minua pelottaisi ihan helkkaristi mennä veitsen alle, joten varmaan kävisin vuosien epävarmuuden ja kaikki mahdolliset topatut rintsikat läpi ennen ratkaisuun päätymistä, mutta jos minulla lopulta siihen rahaa olisi ja saisin uskalluksen kerättyä, niin ehkä sitten. Olettaen siis muutenkin, että aika ja mahdolliset painon vaihtelut eivät olisi vaikuttaneet asiaan mitenkään. En rupeaisi varmaan vielä alle 25v ainakaan mitään asialle tekemään, ja olen 26 nyt...