Yli 35 vuotiaat naiset alkavat ylittää viimeisen käyttöpäivän
Rinnat roikkuvat lähes aina, iho menettää kimmoisuutensa ja sen jälkeen pelkkää alamäkeä. Näin viime viikonloppuna vanhoja luokkakavereita ja olin todella yllättynyt ikäisteni naisten vanhenemisesta, vielä viisi vuotta sitten useimmat näyttivät hyvältä. Pahinta oli nähdä niitä naisia, jotka nuorena olivat hyvän näköisiä ja joiden elämä pyöri ulkonäön ympärillä. Pientä paniikkia oli havaittavissa. Koppava asennekin oli muuttunut. Minä olen aina saanut naisia helposti, mutta nyt suosio oli tavallistakin kuumempaa. Lapsikuumeen kourissa kamppaleivat 35 -vuotiaat tekevät melkein mitä tahansa saadakseen sopivan miehen. Säälittävää.
Kommentit (178)
Eikös tämä ketjun aihe nyt ollut nimenomaan naisten parasta ennen päiväys? Keskustellaan nyt siitä ilman karkailua toisiin sukupuoliin tai muihin off topic aiheisiin!
Jos oikein kunnolla pitää itsestään huolta, ei rupsahda. Urheilua, ulkoilua ja kunnolla syömistä. Vähän itsekuria peliin.
Kun yli 35-vuotiaita naisia haukutaan rupsahtamisesta, aiheeseen liittyy mitä selkeimmin kysymys miesten rupsahtamisesta. Varmaan löydät netistä jotain sovinistisikojen palstoja, joilla voitte rauhassa märehtiä naisten selluliitteja ja virtsankarkailuja ilman että joku naisihminen kehtaa tulla muistuttamaan että teilläpä ei 20 vuoden päästä enää pippeli seiso.
Vierailija:
Eikös tämä ketjun aihe nyt ollut nimenomaan naisten parasta ennen päiväys? Keskustellaan nyt siitä ilman karkailua toisiin sukupuoliin tai muihin off topic aiheisiin!
taida saada naisia kuin korkeintaan kuvitelmissa
musta rupsahtaminen on usein oma vika. liian vähän itsestä huolehtimista ja itsekuria. mutta säälittävin juttu on toi yli kolmevitosten vauvakuume. sen ikäiset hyökkäävät päälle agressiivisesti. toisella tapaamisella jo esitetään ehdotus lapsenteosta.
Pienessä työpaikassani minun lisäkseni työskentelee 5 miestä; 2 viiskymppistä ja 2 nelikymppistä ja 1 kolmevitonen.
Ja voi surkeus näitä äijiä, kaikki ovat kuin seinästä repäistyjä: muutavat haivenet päälaella hapsottamassa, mustat silmäpussit ja valtavat rypyt ja juonteet.
Voi ällötys sentään.
Täällä käy päivittäin hirmunen määrä miesvieraita ja aina sama laulu " kyllä teidän kelpaa, kun olette saaneet tänne tuollaisen nuoren kaunottaren...odottakaahan, kun se pyöräyttää pari kersaa" ym. paskaa..
Terveisin: kahden lapsen äiti 34 v., joka aikoo vaihtaa duunipaikkaa pois tästä sikalasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...kun naista ei saa arvostella? Heti ollaan nyrkit pystyssä.
Vierailija:
...kun naista ei saa arvostella? Heti ollaan nyrkit pystyssä.
Mikä siinä on kun ei arvosteluun saa vastata? Heti ollaan nyrkit pystyssä.
Vastaaminen lienee eri asia kuin hysteerinen hyökkäily suuntaan jos toiseen. Ja heti nyljetään koko miessukupuoli. Eihän ap:n kirjoitus mikään älykkyyden osoitus ollut, mutta jotkut vastaukset ovat kyllä alta senkin - ja reilusti. Monessa muussakin asiassa on ollut nähtävissä se, että mikä on naisen normaalia käyttäytmistä, on miehelle tuomittavaa. En tarkoita nyt sukkanauhojen käyttöä, vaan vastakkaisen sukupuolen arvioimista, tai jossain tapauksissa suoranaista MOLLAAMISTA. Puolin ja toisin.
Vierailija:
Huvittavaa, kun täällä jotkut anonyymit miehet mitä ilmeisemmin katsoo oikeudekseen arvostella naisia! Kyllä te itse vanhenette ihan samalla lailla!
Missä missikisoissa te kuvittelette tässä maailmassa olevanne, kun kuvittelette olevanne vain siellä tuomariston puolella? Siis että miten kuvittelette teillä olevan varaa arvostella muita.
Yhtä huvittavaa on se että anonyymit naiset tällä palstalla aivan estottomasti haukkuu miehiä milloin mistäkin...yleisin marinan aihe ns. " Täydelliisillä Naisilla" lienee olevan miesten pienimunaisuus. Toinen suosikkimarina on naisten orgasmivaikeudet. Kaikki miesten vikaa? Pienimunaisuuskin lienee miehen itsensä aiheuttama vika? Vai olisiko perintötekijöillä jotain tekemistä asiassa?
Miten teillä on varaa arvostella/haukkua miehiä???
Vierailija:
En minä ainakaan ryhtynyt miehiä mollaamaan. Vaikka olen kyllä rehellisesti sitä mieltä, että aika suuri osa tämän palstan miehistä ei todellakaan ole mitään henkisesti älyttömän fiksua porukkaa. Sori vaan.
No sinähän se vallan fiksu oletkin kun ilmoitat viestissäsi heti kärkeen että et ala mollaamaan miehiä. Ja heti seuraavassa lauseessa mollaat...täysillä.
Hiukan ristiriitaisia nämä naiset...pystyvät näemmä saamaan riidan aikaiseksi itsensä kanssa, ihan tuosta vaan. Fiksua !
Lisää tällaisia naisia, niin maailma pelastuu...(tai sitten ei...perikato...)
Mä olen aina saanut naisia ehkä just siksi että olen täysin itsenäinen. Naiset saavat nähdä vaivaa, mä en pinnistele. Säälittää tossun alla olevat miehet, pomppivat joka suuntaan naisen tahdissa. Äijät: ottakaa itseänne 10-15 nuorempi vaimo ja osoittakaa karismaa.
on kyllä aina ollut fantasiana.
Terveisin: M25
tu. semmonen tietämättömyys elämää kohtaan on tosi surkeeta. Ei perhettä, eikä oikein tietoa mitä halusisi elämällään tehdä. Säälittävää... kyllä semmoista saattaa silmät kiinni panna, mutta että elää, ja jättää perheensä, no way
Vierailija:
Vierailija:Huvittavaa, kun täällä jotkut anonyymit miehet mitä ilmeisemmin katsoo oikeudekseen arvostella naisia! Kyllä te itse vanhenette ihan samalla lailla!
Missä missikisoissa te kuvittelette tässä maailmassa olevanne, kun kuvittelette olevanne vain siellä tuomariston puolella? Siis että miten kuvittelette teillä olevan varaa arvostella muita.
Yhtä huvittavaa on se että anonyymit naiset tällä palstalla aivan estottomasti haukkuu miehiä milloin mistäkin...yleisin marinan aihe ns. " Täydelliisillä Naisilla" lienee olevan miesten pienimunaisuus. Toinen suosikkimarina on naisten orgasmivaikeudet. Kaikki miesten vikaa? Pienimunaisuuskin lienee miehen itsensä aiheuttama vika? Vai olisiko perintötekijöillä jotain tekemistä asiassa?
Miten teillä on varaa arvostella/haukkua miehiä???
Vierailija:
Vierailija:
En minä ainakaan ryhtynyt miehiä mollaamaan. Vaikka olen kyllä rehellisesti sitä mieltä, että aika suuri osa tämän palstan miehistä ei todellakaan ole mitään henkisesti älyttömän fiksua porukkaa. Sori vaan.No sinähän se vallan fiksu oletkin kun ilmoitat viestissäsi heti kärkeen että et ala mollaamaan miehiä. Ja heti seuraavassa lauseessa mollaat...täysillä.
Hiukan ristiriitaisia nämä naiset...pystyvät näemmä saamaan riidan aikaiseksi itsensä kanssa, ihan tuosta vaan. Fiksua !
Lisää tällaisia naisia, niin maailma pelastuu...(tai sitten ei...perikato...)
Niin täsmennys vielä: en mollaa kenenkään ulkonäköä. Sitä tarkoitin. Ja siitä henkisestä fiksuudesta: Miehiä kuin naisiakin on niin monenlaisia. Minulle on vain syntynyt se käsitys tätä palstaa jonkin aikaa seurattuani, että täällä palstalla käyvistä miehistä suuri osa tuntuu aikamoisen lapsellisilta ja kypsymättömiltä. Tällaiseen mielipiteeseen minulla lienee kuitenkin oikeus?
Hankkikaa poikaystävä kun naiset rupsahtaa, sitten saatte leikkiä niitä ah niin trendikkäitä anaalileikkejänne piukan ja pikkupilisen boyfrendinne kanssa. Ei ole rupsahtaneet naiset kiusananne:) Ja sitten voitte lyödä vetoja kummalla lerpsahtaa ensiksi. Sehän on teidän tulevaisuudenkuvanne 45-vuodesta ylöspäin. Katse peiliin vaan rohkeat suomen urhot. Ei seiso kuin järki päässä, ai niin mut sehän teillä seisoo jo nyt.
kaikki ne fyysiset puutteet, joita olen yli 40-vuotiaissa miehissä vuosien saatossa havainnut, verrattuna 20-vuotiaisiin miehiin. Olennaista on se, että suurin osa niistä vanhemmista on rupsahtamisistaan huolimatta ollut ihania ihmisiä ja tehnyt sängyssä parhaansa. Täällä on hyvä huudella kuin karjamarkkinoilla, mutta tosielämässä ei sinulla eikä muillakaan miehillä ole nokan koputtamista naisten rupsahtamisesta. Kaikki rupsahtaa, niin kiehet kuin naiset. Paljon voi tehdä itse hidastaakseen sitä, kaikkea ei. Suurin osa ihmisistä hyväksyy luonnon lait ja oppii iloitsemaan vanhenevasta kumppanistaan ja näkemään sen kauneuden ja hyvät puolet. Loppuja odottaa maine epätoivoisena nuoren lihan vonkaajana ja potenssin petettyä yksinäinen ja iloton vanhuus.