värjäsin hiukset mustista vaaleiksi ja reaktiot

Vierailija

Nyt olen siis ihan vaalea ja miesten reaktiot ovat olleet yllättäviä. Ennen baarissa miehet halus musta yhenillan jutun koskaan ei pyytäneet numeroa tai jutelleet sen enempää. Kävin tasan yhdellä treffeillä mustahiuksisena ja sain kommenttia että näytän ilkeältä.
No nyt vaaleana kukaan ei yritä yhden illan jutuksi vaan kysyvät numero ja laittavat viestiä josko lähtöisin kahville tai ulos. Olen nyt käynyt kolme kertaa treffeillä neljässä kuukaudessa. Miehet on kiltimpiä ja eräskin mies joka ei oikein pitänyt musta ennen on alkanut juttelemaan että näytän kauniilta ja en olekkaan niin ilkeä kun hän luuli.
Tää on siis positiivista kyllä, mutta ihmetyttää vain.
Lisäksi mun helpompi hymyillä nyt ja tykkään katsoa peiliin. En tiedä miksi pelkkä hiusten väri teki muhun näin ison muutoksen.

Kommentit (11)

Vierailija

Ilmeisesti sulle ei se musta kovin hyvin sitten sopinut. Itsellä ollut muutos toisinpäin. Olen luonnostani maantienvärinen (tummahko) ja värjäsin aina nuorempana blondiksi hiuksia. En herättänyt juuri mitään huomiota, mutta kun laitoin mustaksi niin katseita ja lähestymisiä alkoi tulla. Mutta olen värianalyysityypiltäni Talvi, jolle sopii kylmät ja tummat värit. Todella moni luulee että tämä on jopa luonnollinen värini.

Vierailija

Mä huomasin taas kun oli kokeilussa punainen väri, kyllä tuli katseita ja sellasia virnistäviäkin. En viihtynyt punaisessa tukassa, se oli kampaajan päähänpisto.

Maksullisen naisen tai noidan tukan väri mun mielestä.

Vierailija

Minulla tuli värjättynä blondina (lähes platinanvaalea) huomiota lähinnä seksiä hakevilta miehiltä. Värjäsin ruskeiksi ja aloin saada huomiota akateemisilta, fiksuilta miehiltä. Nykyään olen omassa, luonnollisessa värissäni, joka on ns. strawberry blonde, ja tulee kaikista eniten, kaikenlaista huomiota.

Jännä juttu, mutta kai luonnollisempi look sitten toimii, meikkaankin nykyään vähemmän kuin aikaisemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin taas kun oli kokeilussa punainen väri, kyllä tuli katseita ja sellasia virnistäviäkin. En viihtynyt punaisessa tukassa, se oli kampaajan päähänpisto.

Ootko 12? Ihan oikeasti, mikä kommentti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko 12? Ihan oikeasti, mikä kommentti!

Se mielleyhtymä minulle tulee. Enkä tarkoita luonnollista punaista hiusväriä vaan nimenomaan silmiinpistävän värjättyä.

Vierailija

Punapäänä saan itse eniten huomiota, blondina en niinkään, sillä näytän todella todella lapselta vaaleassa tukassa... Tummat hiukset on mulla ihan jees, mutta tää tummanpunainen on kyllä ollut ihan nappiveto :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat