Parisuhde, avioliitto tai lapset ovat turhia nykypäivän miehelle

Vierailija

Kunnon mies ei tarvitse parisuhdetta, avioliittoa tai lapsia. Satunnaiseen seksiin mies voi naista tarvita, mutta siihen se jääkin. Avioliitto ja lapset on tehty niin vaaralliseksi miehille taloudellisesti ja oikeudellisesti ettei se kannata.

Miehen kannattaa mennä omia polkujaan ja omistaa elämä itselleen. Olemme kuitenkin niin lyhyen ajan täällä maapallolla, että elämä kannattaa elää viisaasti.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Tutkimusten mukaan avioliitto on naisen onnellisuutta ja tyytyväisyyttä laskeva. Sen sijaan se nostaa miehen elinikää ja onnellisuutta.

Vierailija

Katkeruus paistaa läpi. Ei jatkoon. Itse koen saavani vaimoltani paljon muutakin kuin seksiä. Liittoni on taloudellisesti tasavertainen. Lapseni ovat ihania, onnistuneempia versioita itsestäni. En luopuisi mistään.

Vierailija

Moni meistä nykyään tosiaan valitsee parisuhteettomuuden. Itse olen nainen, jo nelikymppinen, mutta olen katsonut että olen onnellisempi ilman parisuhdetta tai lapsia. Luulen, että aika monelle miehellekin on näin. Vanhoina aikoina vaan sosiaalinen paine esti valitsemasta sinkkuutta pysyvänä ratkaisuna, vaan onneksi enää ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Moni meistä nykyään tosiaan valitsee parisuhteettomuuden. Itse olen nainen, jo nelikymppinen, mutta olen katsonut että olen onnellisempi ilman parisuhdetta tai lapsia. Luulen, että aika monelle miehellekin on näin. Vanhoina aikoina vaan sosiaalinen paine esti valitsemasta sinkkuutta pysyvänä ratkaisuna, vaan onneksi enää ei.

Ja moni ei valitse, ei vaan löydy sopivaa. Eli turha vetää mitään johtopäätöksiä että kaikki jotenkin haluaisivat elellä sinkkuna ja ilman lapsia. T. N30

Vierailija

Jonkin verran totuuden siementähän tuossa AP:n viestissä on jos mietitään asiaa tarkemmin juuri miehen kannalta:

Suomessa avioeron riskit ovat miehelle ainakin seuraavat:
-Jos avioehtoa ei ole, niin mies menettää erossa 50% tai enemmän omaisuudestaan naiselle ja lapsille. Tosin hiljattain tämä taisi laajentua koskemaan myös avoliittoa.

-Mies joutuu maksamaan elatusmaksuja kunnes lapset täyttävät 18v. Usein myös miehen tapaamisoikeutta lapsiinsa rajoitetaan. Useimmiten lasten huoltajuuden saa lapsien äiti. Tämä ei edellytä avoliittoa tai avioliittoa lainkaan, vaan pätee myös silloinkin jos nainen on tullut raskaaksi esimerkiksi satunnaisen yhden yön seksin takia.

-Jos parisuhde tai perhe on kestänyt 2 vuotta niin pahimmassa tapauksessa mies joutuu maksamaan elatusmaksuja toisen miehen siittämästä lapsesta. tämän takia isyys testiä ei kannata jättää tekemättä mahdollisiman pian lapsen syntymän jälkeen naisen mielipiteistä riippumatta. Lähes 2 vuoden jälkeen elatusmaksupäätöstä toisen miehen siittämästä lapsesta ei enää voida peruuttaa.

-Jos jostakin kumman syystä tapahtuisi väkivaltaine( mitä tietenkään kukaan ei halua tapahtuvan) riita, niin mies on aina se jonka odotetaan poistuvan talosta joksikin aikaa.

-Nainen voi tehdä miehestä esimerkiksi perusteettoman raiskaussyytteen. Tällöin on vain tuurista kiinni että joutuuko mies vankilaan vai jääkö nainen kiinni perusteettomasta syytteestä.
_______
Sitten sosiaalisia odotuksia joita osa naisista asettaa miehelle raha asioissa.
-Monet naiset ajattelevat että miehen tulisi aina maksaa esimerkiksi lounaan kulut, tämä siltikin vaikka naisella itsellään olisi säännölliset tulot ja raha asiat kunnossa.

-Osa naisista ajattelee niin että miehen rahat ovat aina yhteiset, kun taas naisen rahat ovat naisen omat rahat. Jos mies ostaa itselleen jonkin kalliin tuotteen, mistä ei ole hyötyä naiselle tai lapsille niin johan alkaa hitonmoinen valitus. Mies ei ilmeisesti saisi juuri koskaan ostaa mitään kallista vain itselleen, vain nainen saa ostaa jotain kallista vain itselleen, toisinaan miehenkin rahoilla.

Ei kuitenkaan voi unohtaa sitä että monet miehet haluat naisen ja perheen. Joten jokainen mies tehköön elämän valintansa ilman että heitä mahdollisesti ruvetaan solvaamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran totuuden siementähän tuossa AP:n viestissä on jos mietitään asiaa tarkemmin juuri miehen kannalta:

Suomessa avioeron riskit ovat miehelle ainakin seuraavat:
-Jos avioehtoa ei ole, niin mies menettää erossa 50% tai enemmän omaisuudestaan naiselle ja lapsille. Tosin hiljattain tämä taisi laajentua koskemaan myös avoliittoa.

-Mies joutuu maksamaan elatusmaksuja kunnes lapset täyttävät 18v. Usein myös miehen tapaamisoikeutta lapsiinsa rajoitetaan. Useimmiten lasten huoltajuuden saa lapsien äiti. Tämä ei edellytä avoliittoa tai avioliittoa lainkaan, vaan pätee myös silloinkin jos nainen on tullut raskaaksi esimerkiksi satunnaisen yhden yön seksin takia.

-Jos parisuhde tai perhe on kestänyt 2 vuotta niin pahimmassa tapauksessa mies joutuu maksamaan elatusmaksuja toisen miehen siittämästä lapsesta. tämän takia isyys testiä ei kannata jättää tekemättä mahdollisiman pian lapsen syntymän jälkeen naisen mielipiteistä riippumatta. Lähes 2 vuoden jälkeen elatusmaksupäätöstä toisen miehen siittämästä lapsesta ei enää voida peruuttaa.

-Jos jostakin kumman syystä tapahtuisi väkivaltaine( mitä tietenkään kukaan ei halua tapahtuvan) riita, niin mies on aina se jonka odotetaan poistuvan talosta joksikin aikaa.

-Nainen voi tehdä miehestä esimerkiksi perusteettoman raiskaussyytteen. Tällöin on vain tuurista kiinni että joutuuko mies vankilaan vai jääkö nainen kiinni perusteettomasta syytteestä.
_______
Sitten sosiaalisia odotuksia joita osa naisista asettaa miehelle raha asioissa.
-Monet naiset ajattelevat että miehen tulisi aina maksaa esimerkiksi lounaan kulut, tämä siltikin vaikka naisella itsellään olisi säännölliset tulot ja raha asiat kunnossa.

-Osa naisista ajattelee niin että miehen rahat ovat aina yhteiset, kun taas naisen rahat ovat naisen omat rahat. Jos mies ostaa itselleen jonkin kalliin tuotteen, mistä ei ole hyötyä naiselle tai lapsille niin johan alkaa hitonmoinen valitus. Mies ei ilmeisesti saisi juuri koskaan ostaa mitään kallista vain itselleen, vain nainen saa ostaa jotain kallista vain itselleen, toisinaan miehenkin rahoilla.

Ei kuitenkaan voi unohtaa sitä että monet miehet haluat naisen ja perheen. Joten jokainen mies tehköön elämän valintansa ilman että heitä mahdollisesti ruvetaan solvaamaan.

Kuinka moni sitä kulkee tuolla kadulla näitä laskeskellen ja miettien että minulla ei ole varaa haluaamani elämään ja perheeseen koska minulla ei ole varaa erota? Minä menin naimisiin ihan sillä periaatteella että sitä ollaan yhdessä AINA. Valitsin myös sellaisen vaimon että sitä jaksaa katsella lopun ikää. Eli ei, en tehnyt laskelmia paljonko ero maksaa kun toivon ettemme koskaan eroa.

Vierailija

Mies voisi toki ottaa myös rikkaan tai melko rikkaan naisen, mutta eihän mies voi, koska hänen pieni munansa tuntuisi entistäkin kutistuneemmalta.

megamama

Ikävää että naiset pitävät miehiä noin tunteettomina ja kylminä.Lapset läheisyys ja perhe on monelle miehelle yht. tärkeitä-tärkeämpiä kuin naiselle.Miehet on herkempiä kuin osaamme kuvitellakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni sitä kulkee tuolla kadulla näitä laskeskellen ja miettien että minulla ei ole varaa haluaamani elämään ja perheeseen koska minulla ei ole varaa erota? Minä menin naimisiin ihan sillä periaatteella että sitä ollaan yhdessä AINA. Valitsin myös sellaisen vaimon että sitä jaksaa katsella lopun ikää. Eli ei, en tehnyt laskelmia paljonko ero maksaa kun toivon ettemme koskaan eroa.

hassu kysymys. :D
Aika vaikeaa sanoa koska minä en ole mikään ajatustenlukija/ selvännäkijä että pystyisin näkemään toisten pään sisälle että mitä he oikein ajattelevat. Suurinosa miehistäkään ei kuitenkaan mieti asioita äänekkäästi ainakaan julkisella paikalla. Vaan suurinosa miettii valintojaan hiljaisesti, pitäen ajatuksensa oman päänsä sisällä. Onnea kuitenkin jos sinun avioliittosi kestää sunnilleen kuolemaan asti.
Minä en tunne montaa ihmistä joilla avioliitto olisi kestänyt kuolemaan asti. Vaan suurinosa minunkin tutuista ovat eronneita vain muutamassa vuodessa. Tilastojen mukaan noin puolet avioliitoista kestää alle 12v. Useimmiten saan kuulla kuinka enimmäkseen avioeron ottajana on nainen, eikä syynä todellakaan ole läheskään aina väkivalta kuten jotkut ihmiset väittävät, vaan useimmiten eron syynä on tylsistyminen.

Vierailija

Jos mies menettää erossa omaisuudestaan 50 %, se tarkoittaa sitä että ei ole avioehtoa ja naisella on omaisuutta nolla euroa. Kuka nainen on täysin varaton, sanokoon hep. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että naiset pitävät miehiä noin tunteettomina ja kylminä.Lapset läheisyys ja perhe on monelle miehelle yht. tärkeitä-tärkeämpiä kuin naiselle.Miehet on herkempiä kuin osaamme kuvitellakaan.

Tällä palstalla miehet itse ovat luoneet kylmän ja tunteettoman kuvan.  Ollaan niin julistettu miesten itsenäisyyttä ja valinnanvapautta.  Sitten selviääkin että ovat naimisissa ja kun kysyy miksi niin vastaus on kiertelevä "akka pakotti".

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat