Minkä hintainen pusero on nyt ylläsi?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö pane rahaa kauneuteen vai minkä takia olette noin halvoissa vaatteissa?
Minun pusero maksoi viitisen euroa. Olen kyllä panostanut kauneuteen, ostin puseron Pariisista. Palstan miesten mukaan pariisittaret ovat ylivoimaisen kauniita ja tyylikkäitä suomitanttoihin verrattuna, joten olen ainakin tyylikäs.
Culturen puuvillatrikoo ja Pulzin pitkä neuletakki. Hintoja en muista. Ehkä noin 150€ yhteensä?
50 sentin pinkki t-paita ja sen päällä 2:n euron musta valkoisella kirjailtu kirpparivillatakki.
Ovh 129 €, siitä - 40 % alennus, käytössä jo viidetta vuotta. Henri Lloyd. Lempipaita.
Itse neulottu, lankoihin mennyt n. 50e, mutta työtunteineen laskettuna mittaamattoman arvokas :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tykkäätte pukeutua halvalla, niin onko kenestäkään outoa, jos miehellä onkin kalliimmat vaatteet kuin naisella?
Ei mua ihan hirveästi kiinnosta, minkä hintaiset vaatteet jollain toisella ihmisellä on, sukupuolesta viis.
Ok. On vain outoa, jos naista ei vaatteet kiinnosta.
Mulla kolme, koska paleltaa.
Alimpana Espritin toppi 16€?
Seuraavaksi teinin kirpparilta ostama neuletakki, ehkä pari euroa.
päällimmäisenä Tallinnasta vuonna nakki ostettu kirjoneulevillatakki. Ostettu todennäköisesti markka-aikaan, enkä muista hintaa 50markkaa?)
Muistaakseni 30€, Micksistä ostin
Noin 40 euroa. Nanson tunikapusero.
Lidlin t-paita, varmaan jotain 5 euroa sekä vanha huppari Cittarin alennustangolta, ehkä sekin sen 5 euroa.
16,5e, veron modan paita. Taapero flunssassa ja hieronut vielä nenäänsä tähän :/
t seksikkyyden huipppu
Villatunika, 5-7 v vanha. Hinta ehkä 50-70 euroa. Käytän vielä pitkään.
Cubuksesta ostettu neule. Makso jotain 30e.
Toppi, 5 euroa ja neuletakki alennusmyynnistä, noin 15 euroa.
Noin viidenkympin tyylikäs aquasävyinen merinovillainen T-paita slimfit ja alla napakat merinovillaurheiluliivit (tulin ulkoa tovi sitten ja nämä jäivät vielä päälle). On muuten parhaat, istuvimmat ja mukavimmat liivit ikinä! Ja olen sentään laatumerkkejä käyttänyt.
En tiedä paljonko tää on uutena maksanut, itse ostin kirpparilta parilla eurolla.