Minkä hintainen pusero on nyt ylläsi?
Kommentit (75)
Käytän noin 90 € keskimäärin vaatteisiin kuukaudessa. Mammat ilmeisesti vähän vähemmän.
t-paita 10 vuotta vanha enkä millään muista paljonko maksoi silloin, luult. n. 15e, neuletakki 10 e (Prismasta ½ hintaan).
Minulle tämä oli ilmainen, äiti nimittäin toi tämän jostain ulkomailta. En tiedä paljonko äiti tästä maksoi, tuskin kovin paljoa. Ihan ok paita!
Alunperin jotain 160-180, ostettu kuitenkin 70 prosentin alennuksesta. Alkuperäiseen hintaan en olisi koskaan ostanutkaan.
Lidlistä ostettu toppi, olikohan 2 kpl:een pakkaus jotain kympin luokkaa ja Elloksen neule, 24,90.
Niken urheilutoppi 25e ja alla H&M urkkarintsikat 20e
Mulla on vähän viluinen olo ja siksi kolme puseroa päällä. Alimmaisena t-paita, itse tehty, hintaa on mahdoton arvioida. Sitten Marimekon raitapaita jonka ostin erikoisalesta 20 eurolla. Päällimmäisenä on markka ajan puuvillaneule joka maksoi silloin 150 mk eli karkeasti euroina noin 25.
Ettekö pane rahaa kauneuteen vai minkä takia olette noin halvoissa vaatteissa?
Vierailija kirjoitti:
Niken urheilutoppi 25e ja alla H&M urkkarintsikat 20e
N 100 e verran pikeepaita ja paitis.
Pitkähihainen marimekon raitapaita kirppikseltä muutaman euron hintaan ja myöskin kirppikseltä ostettu huppari, joka maksoi 4 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän noin 90 € keskimäärin vaatteisiin kuukaudessa. Mammat ilmeisesti vähän vähemmän.
Eli tonni vuodessa... Saattaa mennäkin, eihän tuo ole kuin pari kotimaisia kenkiä, hyvät farkut, hyvät rintsikat, laadukas takki. Kenkiä ja takkia ei onneksi tarvi joka vuosi ostaa, mutta sukkiin ja pitkiin kalsareihinkin menee useampi euro. En silti maksa paidasta montaa kymppiä. Varaa olisi, mutta en suostu.
Mulla on H&M:n ribbipaita, joka maksoi ehkä kympin.
Kolmen euron t-paita Primarkilta.
päälläni on kirpparilla 2€ maksanut Marimekkopaita alla ja sen päällä 50-60 € maksanut pitkähihainen tasaraita Marimekko.
Kun tykkäätte pukeutua halvalla, niin onko kenestäkään outoa, jos miehellä onkin kalliimmat vaatteet kuin naisella?
Kaksi paitaa päällä tällä hetkellä, yhteensä n. 50-60 €.
Vierailija kirjoitti:
Kun tykkäätte pukeutua halvalla, niin onko kenestäkään outoa, jos miehellä onkin kalliimmat vaatteet kuin naisella?
Ei mua ihan hirveästi kiinnosta, minkä hintaiset vaatteet jollain toisella ihmisellä on, sukupuolesta viis.
19.90€