Naiset vihaavat lyhyitä miehiä treffipalstoilla

Vierailija

http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_...

Naiset voisivat kyllä vähän miettiä noita pinnallisia kriteereitään. Kyllä sisimmän pitäisi ratkaista asia. :-/

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Keskimäärin varmaan on noin. Nettideitit onkin ehkä vähän huono tapa tutustua sellaisille, joilla on hurmaava luonne, mutta "objektiiviset kriteerit" sellaiset ettei moni ihastu niiden perusteella. Lyhyt mies, pullukka nainen tms helposti tulee hylätyksi jo alussa, vaikka jos näihin tutustuisi normaalielämässä, voisi ihastua luonteeseen niin ettei muut asiat haittaisi enää. 

Oma mieheni on 167 cm pitkä, saman mittainen kuin minä itse. Ihastuin häneen töissä työkaveruuden kautta, eikä pituusasia ikinä tullut mieleenkään. Mutta jos nyt joku deittiohjelma vaatisi laittamaan jonkun toivepituuden, niin kai minä olisin voinut jonkun 175-180 cm laittaa...

Vierailija

Miten niin vihaavat? Vihaanko naapuriani, koska en mene hänen kanssaan sänkyyn? Vihaanko työkavereitani, koska en mene heidän kanssaan sänkyyn? Bussikuskeja, lasteni opettajia, työterveyslääkäriäni...lista on loputon.

Vierailija

Toi on kyllä varmaan osittain totta. En nyt käyttäisi niin vahvaa sanaa kuin "vihata", mutta kyllä itsekin nettideiteissä etsin aina itseäni pitempää  miestä (ja se syy oli vain ja ainoastaan niin yksinkertainen, että halusin itse näyttää "pieneltä" miehen rinnalla - vaikka ihan normaalipainoinen siis olen kuitenkin, 173cm/66kg :)

MUTTA. Elämä yllättää, ja onneksi niin :) Tapasin baarissa miehen, johon rakastuin päätä pahkaa, silloin (tarpeeksi kännissä, ehh) tajuamatta että hän seisoi korokkeella/istui pöydässä niin, etten tajunnut meidän n. viiden sentin pituuseroa ;D

Nykyään 5v naimisissa, kaksi lasta. Ja hän on silmissäni maailman ihanin mies, pituuserolla ei ole enää mitään väliä (hänen itsetuntonsa kestää jopa sen, että laitan joskus korkkarit jalkaan kun saadaan lapset hoitoon ja lähdetään ulos ;)

Vierailija

Perjantailassukointia. 

Kyllä, naiset vihaavat kollektiivisesti MYÖS lyhyitä miehiä. On kyllä helpotus, että  miehet eivät ole ollenkaan yhtä pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä kuin naiset parinvalinnassa.

Vierailija

Kyllä mulle lähtökohtana on itseäni pidempi mies. Toki jos joku lyhyenläntä mies olis muuten ihana, niin voisin ihastua, mutta harvemmin mä lyhyempiin kiinnitän huomiota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_...

Naiset voisivat kyllä vähän miettiä noita pinnallisia kriteereitään. Kyllä sisimmän pitäisi ratkaista asia. :-/

Miksi pitää aina tramatisoida. Vihaaminen on ihan eri asia kuin olla tai ei olla kiinnostunut parisuhdemielessä.

Tuossa taitaa olla sekin että nykynuoret naiset on todella pitkiä ja käyttävät korkokenkiä. Ehkä he tuntevat itsensä vaivautuneeksi jos mies on kainaloon saakka. Ehkei tule sellainen olo että olen neito hento suloinen. Vaan tunne että on jokin hongankolistaja iso nainen. Ja sitähän harva nainen haluaa olla.  

Mutta kyllä lyhyille ja keskipitkille miehillekkin naisia riitää.

Vierailija

"Miksi pitää aina tramatisoida. Vihaaminen on ihan eri asia kuin olla tai ei olla kiinnostunut parisuhdemielessä.

Tuossa taitaa olla sekin että nykynuoret naiset on todella pitkiä ja käyttävät korkokenkiä. Ehkä he tuntevat itsensä vaivautuneeksi jos mies on kainaloon saakka. Ehkei tule sellainen olo että olen neito hento suloinen. Vaan tunne että on jokin hongankolistaja iso nainen. Ja sitähän harva nainen haluaa olla.  

Mutta kyllä lyhyille ja keskipitkille miehillekkin naisia riitää."

Et luultavasti tarkoittanut sitä, mitä jatkan seuraavaksi. En näet voinut välttyä viestisi, tai paremmin tähän viestiketjuun postatut viestit luettuani, -ajatukselta, että kulttuurissamme on edelleen vallalla käsitys, jonka mukaan naisen on edelleen oikeus ja mahdollisuus odottaa toiselta puolikolta monin tavoin vahvempaa puoliskoa, tai korkeintaan ja tai vähintään itsensä "kokoista" kumppania. Sen sijaan mies, joka haaveilee tai toivoo löytävänsä itseään kookkaamman /pidemmän kauniimman puoliskon ei  todennäköisesti pidetä lainkaan kiinnostavana; hänet mielletään heikoksi, lassukaksi, joka haaveksii alitajuisesti löytävänsä itselleen äiti-hahmon ei "tasavertaista" kumppania. Puhumattakaan, että mies voisi sanoa ilman leimautumista -ties miksi- jos hän kertoisi haaveielevansa jäämisestä kodin ja mahdollisten lasten hoitajaksi ja olettaa samalla, että nainen on perheessä se, joka tuo ainoana tulonhankkijana leivän (rahat) pöytään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et luultavasti tarkoittanut sitä, mitä jatkan seuraavaksi. En näet voinut välttyä viestisi, tai paremmin tähän viestiketjuun postatut viestit luettuani, -ajatukselta, että kulttuurissamme on edelleen vallalla käsitys, jonka mukaan naisen on edelleen oikeus ja mahdollisuus odottaa toiselta puolikolta monin tavoin vahvempaa puoliskoa, tai korkeintaan ja tai vähintään itsensä "kokoista" kumppania. Sen sijaan mies, joka haaveilee tai toivoo löytävänsä itseään kookkaamman /pidemmän kauniimman puoliskon ei  todennäköisesti pidetä lainkaan kiinnostavana; hänet mielletään heikoksi, lassukaksi, joka haaveksii alitajuisesti löytävänsä itselleen äiti-hahmon ei "tasavertaista" kumppania. Puhumattakaan, että mies voisi sanoa ilman leimautumista -ties miksi- jos hän kertoisi haaveielevansa jäämisestä kodin ja mahdollisten lasten hoitajaksi ja olettaa samalla, että nainen on perheessä se, joka tuo ainoana tulonhankkijana leivän (rahat) pöytään. 

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta vastaan silti. Niitä telaketjufeministejä, jotka - edes haaveissaan - mennen tullen nakkaavat niskaperseotteella nakkikiskan jonossa päätään aukoneen lihaskimpun vastapäisen talon seinään, on aika vähän. Jokin aika sitten oli tehty tutkimus suomalaisten nuorten naisten toiveista perhe-elämää kohtaan ja siinä korostui konservatiivinen arvomaailma: mies on iso ja turvallinen jörrikkä, joka käy töissä, rakentaa talon jne, nainen hoitaa kodin ja lapset. Tämän suuntauksen pitäisi olla ainakin kaikille feminismiä kammoksuville miehille mieluisa. 

Vierailija

Vihata on voimakas sana. Itse ehkä hieman syrjisin koska en ole oikeassakaan elämässä tavannut yhtään lyhyttä miestä joka olisi ollut sinut pituutensa kanssa. Tai no lyhyt on minulle joku 165cm ja alle. Mieheni ei ole kuin 169cm ja hän on ihan sinut pituutensa kanssa. Jos laitan korkkarit niin olen hänen rinnallaan mallin mitoissa ja tälle usein naureskelemmekin. Sen sijaan nämä pikkumiehet jotka eivät ole sinut pituutensa kanssa ahdistuvat ja minäkin ahdistun siitä että mies kokee olevansa heiveröinen ja pieni. Pienikin mies voi olla isompi mitä pituus antaa ymmärtää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

(hänen itsetuntonsa kestää jopa sen, että laitan joskus korkkarit jalkaan kun saadaan lapset hoitoon ja lähdetään ulos ;)

ihana =D Meillä täysin sama juttu. Kun laitan mun lempparikorkkarit, miehen pää ylettyy suunnilleen tissieni tasolle. Ja se on kuulemma hänestä oikein sopiva korkeus =D

Miehille vinkki: Hyvä itsetunto on naisille yleensä turn-on.

Vierailija

Jos sinun edessäsi on 50 naista, niin millä periaatteella lähdet heitä tapaamaan? Onko houkutus aloittaa niistä povekkaimmista, hoikemmista, kauniimmista....No hyvä että aloitatkin niistä hiiristä ja laudoista. Hienoa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat