Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syöttekö hedelmät sellaisenaan vai hedelmäsalaattina?

Vierailija

Eli syöttekö hedelmät ihan sellaisenaan, vai paloitteletteko lautaselle/kulhoon erilaisia hedelmiä ja syötte hedelmäsalaattina?

Ite ennen söin hedelmät ihan sellasenaan, mutta nyt oon alkanu palottelemaan niitä kulhoon. Tykkään tästä tavasta enemmän.

Kommentit (12)

Vierailija

Mua etoi syödä raskausaikana hedelmiä sellaisenaan. Paloittelun tapa jäi raskauden jälkeen pysyäkseen. Mieluiten minäkin kermavaahtoa sekaan laitan kerta-pari viikossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua etoi syödä raskausaikana hedelmiä sellaisenaan. Paloittelun tapa jäi raskauden jälkeen pysyäkseen. Mieluiten minäkin kermavaahtoa sekaan laitan kerta-pari viikossa.

Muutehan olisikin liian terveellistä.

Tokihan sitä sokeria ja rasvaa pitää lisätä.

Sitten seuraavaksi aletaan syyttämään kilpirauhasen vajaatoimintaa kun läskiä on kertynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten seuraavaksi aletaan syyttämään kilpirauhasen vajaatoimintaa kun läskiä on kertynyt.

Mikähän on viestisi pointti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli syöttekö hedelmät ihan sellaisenaan, vai paloitteletteko lautaselle/kulhoon erilaisia hedelmiä ja syötte hedelmäsalaattina?

Ite ennen söin hedelmät ihan sellasenaan, mutta nyt oon alkanu palottelemaan niitä kulhoon. Tykkään tästä tavasta enemmän.

En kumpanakaan, vaan joko mehuna, smoothiena, piirakkana, tai kakkuna. Aamulla puristin appelsiineista mehua ja juuri pari minuuttia sitten otin omenapiirakan uunista. Toki minä joskus hedelmiä pelkästäänkin syön, mutta hedelmäsalaattia en tee milloinkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lääkitys kunnossa? Otapa yhteyttä sinua hoitavaan lääkäriin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat