Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei huomioi nimipäivää

Vierailija
01.05.2025 |

Miten itse toimisitte?

Kun suhde oli alussa ja miehellä oli nimipäivä enkä sitä ollut älynnyt selvittää etukäteen, hän oli loukkaantunut kun en heti aamulla onnitellut. Hän kertoi itse muistavansa aina läheisten nimpparit ja synttärit, koska se on hänestä tärkeää. Sen jälkeen olen kyllä muistanut hänen päivänsä, tuli niin paha mieli siitä syyllistämisestä. Olen leiponut ja antanut lahjan. 

Mies ei kuitenkaan muista omia nimppareita ja synttäritkin kahtena vuotena  unohti täysin :( minun pitäisi kuulemma paria päivää etukäteen muistuttaa,  jos haluan muistamista. Kun hän unohti synttärit täysin, hän syytti minua reaktiostani kun pahoitin mieleni ja syytti, että tulen käyttämään unohdusta häntä vastaan myöhemmin. Kun viimeksi muistutin että mulla on nimpparit ylihuomenna, hän suuttui miten kehtaan höpöttää noin turhista jutuista kun hänellä on tärkeämpääkin, vaikka hän oli juuri itse pyytänyt muistutusta, jotta muistaa onnitella....

Ei ole nyt huomioinut nimppareita mitenkään ja varmasti unohtanut ja takuulla syyttää minua riidan haastamisesta, kun en muistuttanut (en muistanut!) ja näin aiheutin sen ettei hän voinut onnitella. Kumma kyllä läheisimmät kaverit onnittelivat ihan spontaanisti ja itsekin teen niin.  Sanonko hänelle mikä minua ketuttaa vai annanko olla? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teillä ole oikeita ongelmia? hyvin menee, onneksi olkoon!

Vierailija
2/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se...on niitä muitakin miehiä..

Vierailija
4/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä allaoleva peukalo toimii virallisena leimana ja hyväksyntänä erollesi. Olet kokenut valtavaa vääryyttä ja sinulla on täten oikeus uhriutua ja syyllistää kaikkia miehiä loppuikäsi. Aloita eroprosessi välittömästi.

👍

Vierailija
5/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimipäivien vietto on pikkulasten touhua.

Vierailija
6/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta elämässä kuin paskojen provojen väsääminen, hyvin sä vedät.

7/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieskään. Synttärit muistaa, ku siitä mainittee sivulausees 😅

Vierailija
8/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimipäivien vietto on pikkulasten touhua.

ikääntyneiden

Vierailija
9/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/10 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda vastedes sekä omasi (älä muistuta)  että miehen päivät. Jos urputtaa, vastaat kuten hän on vastannut sulle.