Mies ei huomioi nimipäivää
Miten itse toimisitte?
Kun suhde oli alussa ja miehellä oli nimipäivä enkä sitä ollut älynnyt selvittää etukäteen, hän oli loukkaantunut kun en heti aamulla onnitellut. Hän kertoi itse muistavansa aina läheisten nimpparit ja synttärit, koska se on hänestä tärkeää. Sen jälkeen olen kyllä muistanut hänen päivänsä, tuli niin paha mieli siitä syyllistämisestä. Olen leiponut ja antanut lahjan.
Mies ei kuitenkaan muista omia nimppareita ja synttäritkin kahtena vuotena unohti täysin :( minun pitäisi kuulemma paria päivää etukäteen muistuttaa, jos haluan muistamista. Kun hän unohti synttärit täysin, hän syytti minua reaktiostani kun pahoitin mieleni ja syytti, että tulen käyttämään unohdusta häntä vastaan myöhemmin. Kun viimeksi muistutin että mulla on nimpparit ylihuomenna, hän suuttui miten kehtaan höpöttää noin turhista jutuista kun hänellä on tärkeämpääkin, vaikka hän oli juuri itse pyytänyt muistutusta, jotta muistaa onnitella....
Ei ole nyt huomioinut nimppareita mitenkään ja varmasti unohtanut ja takuulla syyttää minua riidan haastamisesta, kun en muistuttanut (en muistanut!) ja näin aiheutin sen ettei hän voinut onnitella. Kumma kyllä läheisimmät kaverit onnittelivat ihan spontaanisti ja itsekin teen niin. Sanonko hänelle mikä minua ketuttaa vai annanko olla?
Kommentit (10)
Jätä se...on niitä muitakin miehiä..
Tämä allaoleva peukalo toimii virallisena leimana ja hyväksyntänä erollesi. Olet kokenut valtavaa vääryyttä ja sinulla on täten oikeus uhriutua ja syyllistää kaikkia miehiä loppuikäsi. Aloita eroprosessi välittömästi.
👍
Nimipäivien vietto on pikkulasten touhua.
Ei mitään muuta elämässä kuin paskojen provojen väsääminen, hyvin sä vedät.
Ei mun mieskään. Synttärit muistaa, ku siitä mainittee sivulausees 😅
Vierailija kirjoitti:
Nimipäivien vietto on pikkulasten touhua.
ikääntyneiden
Unohda vastedes sekä omasi (älä muistuta) että miehen päivät. Jos urputtaa, vastaat kuten hän on vastannut sulle.
eikö teillä ole oikeita ongelmia? hyvin menee, onneksi olkoon!